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市場調査レポート
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1456877

アプリケーションテストサービス市場-2024年から2029年までの予測

Application Testing Services Market - Forecasts from 2024 to 2029

出版日: | 発行: Knowledge Sourcing Intelligence | ページ情報: 英文 145 Pages | 納期: 即日から翌営業日

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アプリケーションテストサービス市場-2024年から2029年までの予測
出版日: 2024年02月26日
発行: Knowledge Sourcing Intelligence
ページ情報: 英文 145 Pages
納期: 即日から翌営業日
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  • 概要
  • 目次
概要

アプリケーションテストサービス市場は、2022年に494億8,800万米ドルと評価され、CAGR 13.21%で成長し、2029年には1,173億1,700万米ドルの市場規模に達すると予測されています。

アプリケーションテストサービスは、さまざまな業種の企業がアプリケーションやシステム障害のリスクを軽減し、組織のシステムの効果的、効率的、一貫した運用を保証してビジネスユーザーと顧客の両方の期待に応えることを支援するソリューションの包括的なポートフォリオです。競争が激化する中、企業はアプリケーションやシステムのパフォーマンスを危険にさらすことはできません。そのため、ソフトウェアとシステムの強固で標準化された品質保証とテスト手順は、信頼性を提供し、企業の評判を高める上で非常に貴重です。技術が複雑化する中、モビリティ、アナリティクス、クラウドが加わることで、ビジネスのやり方が根本的に変わると同時に、顧客への新たなチャネルが開かれつつあります。

そのため、ビジネスでは最高レベルのアプリケーションの可用性と安定性が求められます。テストチームは、デジタルトランスフォーメーションを管理しながら、品質や納品スピードを犠牲にすることなく、ラップトップ、スマートフォン、タブレットなどの幅広いエンドユーザーデバイスをサポートするために、アプリケーションを迅速かつ徹底的にテストしなければならないというプレッシャーに常にさらされています。アプリケーションテストサービスは、エンドツーエンドのテスト戦略により、コスト削減による企業の財務体質の改善を支援します。

市場動向:

モバイルアプリケーション、ウェブアプリケーション、ソフトウェアの人気の高まりは、高品質なソフトウェアやアプリケーションを提供するために、人工知能(AI)や機械学習などの先進技術への投資を企業に促しています。これらの技術は、テストサービスの実行に使用されるデータの収集と分析を支援するため、AIと機械学習に裏打ちされたアプリケーションテストサービスの需要は、精度の向上と障害箇所の予測を目的として増加しており、市場全体の成長にプラスの影響を与えています。

さまざまな業界で自動化の導入が進んでいるため、テスト自動化サービスの需要が高まっており、アプリケーションテストサービスの市場も拡大しています。大量のデータはテストや検証に役立つため、ビッグデータ量の増加もアプリケーションテストサービス市場の成長に寄与しています。しかし、アプリケーションの正常な実行に関連するセキュリティ上の懸念が、アプリケーションテストサービス市場がそのポテンシャルを十分に発揮する妨げとなっているのが現状です。ウェブアプリケーションを介したサイバー攻撃の事例は近年着実に増加しており、アプリケーションテストサービス事業者にとってセキュリティは大きな関心事となっています。

市場の促進要因:

  • アプリケーションの複雑化により、市場の拡大が予想されます。

アプリケーションテストサービス市場は、プログラムの複雑化によって大きな影響を受けており、品質保証に対するより高度で包括的なアプローチが求められています。高度な機能、統合、多様な機能を備えたアプリケーションの複雑化に伴い、テストサービスもより幅広いテスト範囲を提供するように変化する必要があります。高度なアプリケーションを複数の角度から徹底的に検証する必要があるため、機能テスト、パフォーマンステスト、セキュリティテスト、使用性テストなど、さまざまな種類のテストに対するニーズが高まっています。スムーズな相互作用と相互運用性を保証するテストサービスの必要性は、多数のコンポーネントや外部サービスによってもたらされる統合の問題によって、さらに浮き彫りになっています。

  • アジャイルとDevOpsプラクティスの採用増加は、市場の成長に影響を与える可能性があります。

アジャイルとDevOps手法の普及により、調査手法市場は劇的な変化を遂げています。アジャイル手法では、反復開発と迅速なリリースが重視されるため、テストは開発ライフサイクルの早い段階で組み込まれ、継続的なテストへのパラダイム転換が求められます。テストサービスは、アジャイルとDevOpsアプローチの加速する開発サイクルと完全に同期して、より迅速なフィードバックループを提供し、ソフトウェア品質を全体にわたって保証する必要があります。このような状況では、自動テスト技術によって開発のさまざまなフェーズでテストを迅速かつ効果的に実行できるようになるため、自動化が不可欠になります。アジャイルとDevOpsの協調的アプローチは、継続的改善の文化を促進するために、テストサービスが開発チームや運用チームとうまく連携することがいかに重要であるかを浮き彫りにしています。

  • ITと通信セクターは、大幅な市場成長が見込まれます。

業界別では、ITと通信セグメントが予測期間中に注目すべきペースで成長すると予測されています。大手通信サービスプロバイダは、品質保証やテストプロセスの効率化によってアプリケーションのパフォーマンスを向上させながら、アプリケーションの開発やメンテナンスのコストを削減するアプリケーションテストサービスへの要求を強めています。BFSI部門も、アプリケーション・ポートフォリオを簡素化しながら、顧客にシームレスなサービスを提供するために、市場成長が見込まれます。モバイルやオンライン・バンキング・アプリケーションの利用が増加しているため、移行リスクを軽減し、エラーのないアプリケーションを実現するために、このセグメントでのアプリケーションテストサービスの需要が大幅に高まっています。

北米は、予測期間を通じて大きな市場シェアを占めると予想されています。

地域的には、アプリケーションテストサービス市場は北米、南米、欧州、中東・アフリカ、アジア太平洋に区分されます。新しい先端技術の早期導入と、北米地域における大手市場参入企業の存在が、この地域市場の成長を支えています。北米諸国の厳しい品質管理とテスト規制は、さまざまな最終用途産業におけるアプリケーションテストサービスの需要を促進しています。その結果、米国やカナダなどの国々では、小売、医療、テレコム、情報技術などの産業が成長しており、この地域の市場全体の成長に寄与しています。

アジア太平洋のアプリケーションテストサービス市場も、予測期間中に大きなCAGRを記録すると予測されています。さまざまな産業でデジタル化の導入が進んでいるため、生産プロセスの円滑な運用を保証するアプリケーションテストサービスの需要が高まっています。これらのサービスは、さまざまなアプリケーションのパフォーマンス、使用性、機能性、一貫性の向上に役立つためです。アジア太平洋のアプリケーションテストサービス市場は、特にBFSIや小売業など、各業界でデジタル化への投資が増加しており、業務を円滑かつ効率的に実行するために様々なアプリケーションを使用していることから、予測期間中に大きく成長すると見込まれています。

主要発展

  • 2023年8月、Synopsysは、強力な新しいアプリケーションセキュリティ姿勢管理(ASPM)ソリューションであるSynopsys Software Risk Managerの導入を発表しました。
  • 2023年2月、業界で最も著名なアワード・イベントであるAI R&D Awardsにおいて、最先端ソフトウェアソリューションの大手サプライヤであるAudacixがBest Global Software Testing Companyとして表彰されました。
  • 2022年4月、ソフトウェア品質保証サービスの世界的トッププロバイダーであるQASourceが、ブロックチェーンアプリケーションの完全性、認可、否認防止、アクセス、秘密性、認証をテストするために、カスタマイズ型包括的なブロックチェーンテストサービスソリューションを発表しました。
  • 2022年2月、世界トップのソフトウェアテストプラットフォームであるBrowserStackが、ソフトウェア開発とテストにおける最高の人物を特定し、称え、団結させるコミュニティイニシアチブであるBrowserStack Championsの導入を発表しました。

目次

第1章 イントロダクション

  • 市場概要
  • 市場の定義
  • 調査範囲
  • 市場セグメンテーション
  • 通貨
  • 前提条件
  • 基準年と予測年のタイムライン
  • ステークホルダーにとっての主要メリット

第2章 調査手法

  • 調査デザイン
  • 調査プロセス

第3章 エグゼクティブサマリー

  • 主要調査結果
  • アナリストビュー

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 業界バリューチェーン分析
  • アナリストビュー

第5章 アプリケーションテストサービス市場:テストタイプ別

  • イントロダクション
  • 機能テスト
  • セキュリティテスト
  • パフォーマンステスト
  • コンプライアンステスト
  • その他

第6章 アプリケーションテストサービス市場:サービスタイプ別

  • イントロダクション
  • プロフェッショナルサービス
  • マネージドサービス

第7章 アプリケーションテストサービス市場:納入モデル別

  • イントロダクション
  • オンショア
  • オフショア
  • ニアショア
  • ハイブリッド

第8章 アプリケーションテストサービス市場:企業規模別

  • イントロダクション

第9章 アプリケーションテストサービス市場:業界別

  • イントロダクション
  • BFSI
  • ITとテレコム
  • 医療
  • 小売り
  • メディアとエンターテイメント
  • 物流と輸送
  • 政府
  • その他

第10章 アプリケーションテストサービス市場:地域別

  • イントロダクション
  • 北米
  • 南米
  • 欧州
  • 中東・アフリカ
  • アジア太平洋

第11章 競合環境と分析

  • 主要企業と戦略分析
  • 市場シェア分析
  • 合併、買収、合意とコラボレーション
  • 競合ダッシュボード

第12章 企業プロファイル

  • Amazon Web Services, Inc.
  • IBM
  • Capgemini
  • Cognizant Technology Solutions
  • Accenture
  • Tata Consultancy Services Limited
  • Infosys Limited
  • Wipro
  • HCL Technologies Limited
目次
Product Code: KSI061611785

The application testing services market is evaluated at US$49.488 billion for the year 2022 and is projected to grow at a CAGR of 13.21% to reach a market size of US$117.317 billion by the year 2029.

Application testing services are a comprehensive portfolio of solutions that help enterprises across different industries reduce the risk of application or system failure while ensuring the effective, efficient, and consistent operation of the organization's systems to meet the expectations of both business users and customers. With growing competition, enterprises cannot risk the performance of applications and systems. As such, robust and standardized quality assurance and testing procedures of software and systems are invaluable in providing a level of confidence and enhancing the enterprise's reputation. As technology becomes more complex, the addition of mobility, analytics, and the cloud is fundamentally changing the way businesses do business while opening up new channels to customers.

As such, the business demands the highest level of application availability and stability. Testing teams are constantly under pressure to test applications quickly and thoroughly to support a wide range of end-user devices such as laptops, smartphones, and tablets without compromising quality or speed of delivery while managing their digital transformation. Application testing services help companies improve their financial position through cost reduction with an end-to-end testing strategy.

MARKET TRENDS:

The growing popularity of mobile applications, web applications, and software is encouraging businesses to invest in advanced technologies such as artificial intelligence (AI) and machine learning in order to provide high-quality software and applications. Since these technologies aid in the collection and analysis of data used to perform testing services, the demand for application testing services backed by AI and machine learning is increasing to improve accuracy and predict failure points, thereby positively impacting the overall market growth.

The increasing adoption of automation across various industries is driving up demand for test automation services, which in turn is driving up the market for application testing services. As a large volume of data aids in testing and verification, the growing volume of big data is also contributing to the growth of the application testing services market. However, security concerns associated with the successful running of applications are currently hindering the application testing services market from reaching its full potential. The number of cases of cyber-attacks via web applications has steadily increased in recent years, making security a major concern for application testing service providers.

MARKET DRIVERS:

  • The rising complexity of applications is anticipated to propel the market.

The application testing services market is significantly impacted by the growing complexity of programs, which calls for a more advanced and all-encompassing approach to quality assurance. Testing services need to change to provide a wider testing scope as applications become more complex with sophisticated features, integrations, and varied capabilities. As sophisticated applications need to be thoroughly examined from several angles, there is an increasing need for a variety of testing kinds, such as functional, performance, security, and usability testing. The necessity of testing services to guarantee smooth interactions and interoperability is further highlighted by integration issues brought on by a number of components and external services.

  • Increased adoption of agile and DevOps practices might impact market growth.

The application testing services market has seen a dramatic change as a result of the growing use of Agile and DevOps methodologies. Testing is incorporated early in the development lifecycle due to Agile techniques' emphasis on iterative development and quick releases, which calls for a paradigm change towards continuous testing. Testing services must be in perfect sync with the accelerated development cycles of Agile and DevOps approaches to provide faster feedback loops and guarantee software quality throughout. In this situation, automation becomes essential since automated testing technologies make it possible to execute tests at different phases of development quickly and effectively. Agile and DevOps' collaborative approach highlights how important it is for testing services to collaborate well with development and operations teams to promote a culture of continuous improvement.

  • The IT and Telecom sectors are projected to witness substantial market growth.

By industry vertical, the IT and telecom sectors are anticipated to grow at a noteworthy pace during the forecast period. Large telecom service providers are increasingly demanding application testing services to reduce application development and maintenance costs while enhancing application performance by streaming their quality assurance and testing processes. The BFSI sector might also witness good market growth to ensure seamless services to its customers while simplifying the application portfolio. The increasing use of mobile and online banking applications is significantly boosting the demand for application testing services across this sector to reduce the risk of migration and ensure error-free applications.

North America is anticipated to hold a sizable market share throughout the forecast period.

Geographically, the application testing services market is segmented into North America, South America, Europe, the Middle East, and Africa (MEA), and Asia Pacific (APAC). Early adoption of new advanced technologies, as well as the presence of major market players in the North American region, support the growth of this regional market. Strict quality control and inspection regulations in North American countries drive the demand for application testing services across a variety of end-use industries. As a result, growing industries such as retail, healthcare, telecom, and information technology in countries such as the United States and Canada are contributing to the overall growth of the regional market.

The APAC application testing services market is also predicted to experience a significant CAGR during the forecast period. The increasing adoption of digitalization across various industries is increasing the demand for application testing services to ensure the smooth operation of the production process, as these services help improve the performance, usability, functionality, and consistency of various applications. The APAC application testing services market is expected to grow significantly during the forecast period owing to the increasing investments across industries, especially BFSI, and retail, in digitalization and using various applications to run their operations smoothly and efficiently.

Key Developments:

  • In August 2023, the introduction of Synopsys Software Risk Manager, a potent new application security posture management (ASPM) solution, was announced by Synopsys, Inc. Security and development teams may simplify, unify, and streamline application security testing across projects, teams, and application security testing (AST) solutions with the help of a Software Risk Manager.
  • In February 2023, the most prominent awards event in the industry, the AI R&D Awards, recognized Audacix, a major supplier of cutting-edge software solutions, as the Best Global Software Testing Company.
  • In April 2022, a customized and all-inclusive blockchain testing services solution was introduced by QASource, the top provider of software quality assurance services globally, to test blockchain applications for integrity, authorization, non-repudiation, access, secrecy, and authentication.
  • In February 2022, the world's top software testing platform, BrowserStack, announced the introduction of BrowserStack Champions, a community initiative to identify, honor, and unite the best figures in software development and testing.

Segmentation:

By Testing Type

  • Functionality Testing
  • Security Testing
  • Performance Testing
  • Compliance Testing
  • Others

By Service Type

  • Professional Services
  • Managed Services

By Delivery Model

  • Onshore
  • Offshore
  • Nearshore
  • Hybrid

By Enterprise Size

  • Small
  • Medium
  • Large

By Industry Vertical

  • BFSI
  • IT and Telecom
  • Healthcare
  • Retail
  • Media and Entertainment
  • Logistics and Transportation
  • Government
  • Others

By Geography

  • North America
  • USA
  • Canada
  • Mexico
  • South America
  • Brazil
  • Argentina
  • Others
  • Europe
  • United Kingdom
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Others
  • Middle East and Africa
  • Saudi Arabia
  • UAE
  • Israel
  • Others
  • Asia Pacific
  • China
  • Japan
  • India
  • South Korea
  • Taiwan
  • Thailand
  • Indonesia
  • Others

TABLE OF CONTENTS

1. INTRODUCTION

  • 1.1. Market Overview
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Scope of the Study
  • 1.4. Market Segmentation
  • 1.5. Currency
  • 1.6. Assumptions
  • 1.7. Base, and Forecast Years Timeline
  • 1.8. Key Benefits to the stakeholder

2. RESEARCH METHODOLOGY

  • 2.1. Research Design
  • 2.2. Research Processes

3. EXECUTIVE SUMMARY

  • 3.1. Key Findings
  • 3.2. Analyst View

4. MARKET DYNAMICS

  • 4.1. Market Drivers
  • 4.2. Market Restraints
  • 4.3. Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3. Threat of New Entrants
    • 4.3.4. Threat of Substitutes
    • 4.3.5. Competitive Rivalry in the Industry
  • 4.4. Industry Value Chain Analysis
  • 4.5. Analyst View

5. APPLICATION TESTING SERVICES MARKET, BY TESTING TYPE

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. Functionality Testing
    • 5.2.1. Market Trends and Opportunities
    • 5.2.2. Growth Prospects
    • 5.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 5.3. Security Testing
    • 5.3.1. Market Trends and Opportunities
    • 5.3.2. Growth Prospects
    • 5.3.3. Geographic Lucrativeness
  • 5.4. Performance Testing
    • 5.4.1. Market Trends and Opportunities
    • 5.4.2. Growth Prospects
    • 5.4.3. Geographic Lucrativeness
  • 5.5. Compliance Testing
    • 5.5.1. Market Trends and Opportunities
    • 5.5.2. Growth Prospects
    • 5.5.3. Geographic Lucrativeness
  • 5.6. Others
    • 5.6.1. Market Trends and Opportunities
    • 5.6.2. Growth Prospects
    • 5.6.3. Geographic Lucrativeness

6. APPLICATION TESTING SERVICES MARKET, BY SERVICE TYPE

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. Professional Services
    • 6.2.1. Market Trends and Opportunities
    • 6.2.2. Growth Prospects
    • 6.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 6.3. Managed Services
    • 6.3.1. Market Trends and Opportunities
    • 6.3.2. Growth Prospects
    • 6.3.3. Geographic Lucrativeness

7. APPLICATION TESTING SERVICES MARKET, BY DELIVERY MODEL

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. Onshore
    • 7.2.1. Market Trends and Opportunities
    • 7.2.2. Growth Prospects
    • 7.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 7.3. Offshore
    • 7.3.1. Market Trends and Opportunities
    • 7.3.2. Growth Prospects
    • 7.3.3. Geographic Lucrativeness
  • 7.4. Nearshore
    • 7.4.1. Market Trends and Opportunities
    • 7.4.2. Growth Prospects
    • 7.4.3. Geographic Lucrativeness
  • 7.5. Hybrid
    • 7.5.1. Market Trends and Opportunities
    • 7.5.2. Growth Prospects
    • 7.5.3. Geographic Lucrativeness

8. APPLICATION TESTING SERVICES MARKET, BY ENTERPRISE SIZE

  • 8.1. Introduction
  • 8.2. Small
    • 8.2.1. Market Trends and Opportunities
    • 8.2.2. Growth Prospects
    • 8.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 8.3. Medium
    • 8.3.1. Market Trends and Opportunities
    • 8.3.2. Growth Prospects
    • 8.3.3. Geographic Lucrativeness
  • 8.4. Large
    • 8.4.1. Market Trends and Opportunities
    • 8.4.2. Growth Prospects
    • 8.4.3. Geographic Lucrativeness

9. APPLICATION TESTING SERVICES MARKET, BY INDUSTRY VERTICAL

  • 9.1. Introduction
  • 9.2. BFSI
    • 9.2.1. Market Trends and Opportunities
    • 9.2.2. Growth Prospects
    • 9.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 9.3. IT and Telecom
    • 9.3.1. Market Trends and Opportunities
    • 9.3.2. Growth Prospects
    • 9.3.3. Geographic Lucrativeness
  • 9.4. Healthcare
    • 9.4.1. Market Trends and Opportunities
    • 9.4.2. Growth Prospects
    • 9.4.3. Geographic Lucrativeness
  • 9.5. Retail
    • 9.5.1. Market Trends and Opportunities
    • 9.5.2. Growth Prospects
    • 9.5.3. Geographic Lucrativeness
  • 9.6. Media and Entertainment
    • 9.6.1. Market Trends and Opportunities
    • 9.6.2. Growth Prospects
    • 9.6.3. Geographic Lucrativeness
  • 9.7. Logistics and Transportation
    • 9.7.1. Market Trends and Opportunities
    • 9.7.2. Growth Prospects
    • 9.7.3. Geographic Lucrativeness
  • 9.8. Government
    • 9.8.1. Market Trends and Opportunities
    • 9.8.2. Growth Prospects
    • 9.8.3. Geographic Lucrativeness
  • 9.9. Others
    • 9.9.1. Market Trends and Opportunities
    • 9.9.2. Growth Prospects
    • 9.9.3. Geographic Lucrativeness

10. APPLICATION TESTING SERVICES MARKET, BY GEOGRAPHY

  • 10.1. Introduction
  • 10.2. North America
    • 10.2.1. By Testing Type
    • 10.2.2. By Service Type
    • 10.2.3. By Delivery Model
    • 10.2.4. By Enterprise Size
    • 10.2.5. By Industry Vertical
    • 10.2.6. By Country
      • 10.2.6.1. USA
        • 10.2.6.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.2.6.1.2. Growth Prospects
      • 10.2.6.2. Canada
        • 10.2.6.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.2.6.2.2. Growth Prospects
      • 10.2.6.3. Mexico
        • 10.2.6.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.2.6.3.2. Growth Prospects
  • 10.3. South America
    • 10.3.1. By Testing Type
    • 10.3.2. By Service Type
    • 10.3.3. By Delivery Model
    • 10.3.4. By Enterprise Size
    • 10.3.5. By Industry Vertical
    • 10.3.6. By Country
      • 10.3.6.1. Brazil
        • 10.3.6.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.3.6.1.2. Growth Prospects
      • 10.3.6.2. Argentina
        • 10.3.6.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.3.6.2.2. Growth Prospects
      • 10.3.6.3. Others
        • 10.3.6.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.3.6.3.2. Growth Prospects
  • 10.4. Europe
    • 10.4.1. By Testing Type
    • 10.4.2. By Service Type
    • 10.4.3. By Delivery Model
    • 10.4.4. By Enterprise Size
    • 10.4.5. By Industry Vertical
    • 10.4.6. By Country
      • 10.4.6.1. United Kingdom
        • 10.4.6.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.4.6.1.2. Growth Prospects
      • 10.4.6.2. Germany
        • 10.4.6.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.4.6.2.2. Growth Prospects
      • 10.4.6.3. France
        • 10.4.6.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.4.6.3.2. Growth Prospects
      • 10.4.6.4. Spain
        • 10.4.6.4.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.4.6.4.2. Growth Prospects
      • 10.4.6.5. Others
        • 10.4.6.5.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.4.6.5.2. Growth Prospects
  • 10.5. Middle East and Africa
    • 10.5.1. By Testing Type
    • 10.5.2. By Service Type
    • 10.5.3. By Delivery Model
    • 10.5.4. By Enterprise Size
    • 10.5.5. By Industry Vertical
    • 10.5.6. By Country
      • 10.5.6.1. Saudi Arabia
        • 10.5.6.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.5.6.1.2. Growth Prospects
      • 10.5.6.2. UAE
        • 10.5.6.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.5.6.2.2. Growth Prospects
      • 10.5.6.3. Israel
        • 10.5.6.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.5.6.3.2. Growth Prospects
      • 10.5.6.4. Others
        • 10.5.6.4.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.5.6.4.2. Growth Prospects
  • 10.6. Asia Pacific
    • 10.6.1. By Testing Type
    • 10.6.2. By Service Type
    • 10.6.3. By Delivery Model
    • 10.6.4. By Enterprise Size
    • 10.6.5. By Industry Vertical
    • 10.6.6. By Country
      • 10.6.6.1. China
        • 10.6.6.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.6.6.1.2. Growth Prospects
      • 10.6.6.2. Japan
        • 10.6.6.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.6.6.2.2. Growth Prospects
      • 10.6.6.3. India
        • 10.6.6.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.6.6.3.2. Growth Prospects
      • 10.6.6.4. South Korea
        • 10.6.6.4.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.6.6.4.2. Growth Prospects
      • 10.6.6.5. Taiwan
        • 10.6.6.5.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.6.6.5.2. Growth Prospects
      • 10.6.6.6. Thailand
        • 10.6.6.6.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.6.6.6.2. Growth Prospects
      • 10.6.6.7. Indonesia
        • 10.6.6.7.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.6.6.7.2. Growth Prospects
      • 10.6.6.8. Others
        • 10.6.6.8.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.6.6.8.2. Growth Prospects

11. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

  • 11.1. Major Players and Strategy Analysis
  • 11.2. Market Share Analysis
  • 11.3. Mergers, Acquisitions, Agreements, and Collaborations
  • 11.4. Competitive Dashboard

12. COMPANY PROFILES

  • 12.1. Amazon Web Services, Inc.
  • 12.2. IBM
  • 12.3. Capgemini
  • 12.4. Cognizant Technology Solutions
  • 12.5. Accenture
  • 12.6. Tata Consultancy Services Limited
  • 12.7. Infosys Limited
  • 12.8. Wipro
  • 12.9. HCL Technologies Limited