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市場調査レポート
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1425038

ライブストリーミングPPV(ペイパービュー)市場-2024年から2029年までの予測

Live Streaming Pay-Per-View Market - Forecasts from 2024 to 2029

出版日: | 発行: Knowledge Sourcing Intelligence | ページ情報: 英文 141 Pages | 納期: 即日から翌営業日

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ライブストリーミングPPV(ペイパービュー)市場-2024年から2029年までの予測
出版日: 2024年01月22日
発行: Knowledge Sourcing Intelligence
ページ情報: 英文 141 Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

ライブストリーミングPPV(ペイパービュー)市場は予測期間中に13.98%のCAGRで成長すると予測されます。

ライブストリーミングPPV(ペイパービュー)とは、ライブイベントや録画済み映画、テレビ番組を1回限りの分割払いや会員制で販売する行動計画です。ライブイベント、録画済み映画、テレビシリーズを1回限りの支払いと引き換えに販売するビジネス戦略です。広告主は、ライブストリーミングPPV(ペイパービュー)を利用してコンテンツをアップロードし、リアルタイムで放送して料金を得る。最近のように、市場はいくつかの勢いを構築しているため、見張りで彼らの貢献を成長させるための協調的な努力の技術にゼロにする組織の数が増加しています。反対派が動画ウェブベースの市場を埋めつつある中、組織は新たなビジネス分野への拡張を目指し、団体にゼロインしています。ライブ・ワークショップやセミナーも、ライブストリーミングPPV(ペイパービュー)で実施されています。

イントロダクション

ライブストリーミングPPV(ペイパービュー)は、放送局が動画をアップロードし、ライブ放送することに課金することを可能にする拡大市場です。ライブであろうと録画済みであろうと、視聴者がお金を払って動画コンテンツを視聴するビジネス戦略です。ライブストリーミングPPV(ペイパービュー)は、広告を掲載することなくコンテンツを収益化する手段であり、視聴者の体験をよりコントロールすることができます。オンプレミスでもクラウドでも導入可能なプラットフォームです。ライブストリーミングPPV(ペイパービュー)は、コンテンツのパフォーマンスを把握するための様々な分析ソリューションを提供します。プラットフォーム全体は、生涯所有権を持つ放送事業者の管理下に置くことができます。ライブ・ワークショップやセミナーは、ライブストリーミングPPV(ペイパービュー)でも実施されています。提供サービスを拡大するために協力する企業が増えているため、市場は大きく成長しています。

促進要因

  • コンテンツの収益化ライブストリーミングPPV(ペイパービュー)は、広告を流すことなくコンテンツを収益化する手段であり、視聴者の体験をよりコントロールできます。このプラットフォームは汎用性が高く、クラウドベースまたはオンプレミスのシステムと統合することができます。
  • Analyticsソリューション:ライブストリーミングPPV(ペイパービュー)は、コンテンツのパフォーマンスを把握する様々な分析ソリューションを提供します。
  • コンテンツのコントロール:ライブストリーミングPPV(ペイパービュー)により、放送局はコンテンツを完全にコントロールすることができます。ライブイベント、録画済み映画、テレビシリーズを有料で放送することも可能です。
  • コラボレーション戦略:
  • ライブ・ワークショップやセミナー:ライブワークショップやセミナーもライブストリーミングPPV(ペイパービュー)を通じて行われています。これにより、教育者やトレーナーはより多くの聴衆にリーチし、コンテンツを収益化することができます。

主要企業が提供する製品

  • Dacastのコーディネートされたビデオペイウォールは、HTML5プレーヤーですべてのやり取りをストレートに処理し、迅速かつシンプルにPPVコンテンツの適応を実現します。ギャザリング評価(チャンネル・バンドル)を視聴者に提供します。
  • Muvi Oneは、PPV(ペイパービュー)やバリュー・ベースVOD(TVOD)、レンタル・モデルなど、さまざまなアダプテーション・モデルに対応しています。PPV(ペイパービュー)モデルでは、録画や音声をウェブ上で販売し、似たようなものを見るための1回限りの費用をクライアントに請求することができます。

ライブストリーミングPPV(ペイパービュー)市場におけるメディア・エンターテインメント分野の成長:

ライブストリーミングPPV(ペイパービュー)市場におけるメディア・エンターテインメント分野は、いくつかの要因によって顕著な成長を遂げています。エンターテインメント分野におけるライブストリーミングPPV(ペイパービュー)の採用が増加していることが市場を牽引しています。セクションの開発は、高度なメディアガジェットのユビキタスで上昇し、オンラインメディアアクセスのための迅速なウェブの開放性のためです。プロモーションフリーの幸せ、多彩な視聴、試験の観察、材料のトンの使用、巨大な群衆の可能性、および一流のコミュニケーションは、Webベースのリアルタイムビデオを向上させる追加のコンポーネントのカップルです。全体的に、メディアとエンターテイメントセグメントは、ライブストリーミングペイパービュー市場の成長の顕著な要因です。ライブストリーミングPPV(ペイパービュー)市場は、エンターテインメント業界におけるライブストリーミングの人気の高まりや、スポーツの試合をオンラインでライブ観戦する動向の増加によって、急速に成長しています。さらに、遠隔地から動画を視聴できる利便性が、消費者層の成長を後押ししています。

アジア太平洋地域は、ライブストリーミングPPV(ペイパービュー)市場で大きなシェアを占めると予想される:

アジア太平洋地域は、様々な要因からライブストリーミングPPV(ペイパービュー)市場で大きなシェアを占めると予想されています。ライブストリーミングを通じて、eラーニングが学校や企業で集中的に受け入れられていることが、この地域のビジネスセクターの発展を動かしている主な要因の一つです。さらに、インターネットベースのビデオリアルタイムステージでライブゲームの試合を観察するパターンの開拓は、同様に市場の発展を推進しています。東南アジアの事業者は、この地域のブロードバンド・インターネット人口が急速に増加していることを利用し、多チャンネル・ビデオ・ストリーミング・サービスを固定モバイル・パッケージにバンドルすることで、収益化の機会を拡大しています。また、音楽や動画だけでなく、ゲーム業界も同地域のストリーミング市場に大きく貢献しています。

主な発展:

  • 2022年8月、Cleeng.はREDと協力し、ストリーミング・ステージRED.SportのGAMEPASSメンバーシップの選択肢を監督しました。
  • 2022年10月、MUVIはウェブベースのステージ管理「Muvi Live」の大幅なコスト削減を報告し、よりリーズナブルにし、顧客により多くの価値を提供します。このコスト削減により、各アレンジメントにおけるハイライトがさらに発展し、2つの利点が大幅な割引価格で提供されるようになった。

目次

第1章 イントロダクション

  • 市場概要
  • 市場の定義
  • 調査範囲
  • 市場セグメンテーション
  • 通貨
  • 前提条件
  • 基準年と予測年のタイムライン

第2章 調査手法

  • 調査データ
  • 調査プロセス

第3章 エグゼクティブサマリー

  • 調査ハイライト

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 業界バリューチェーン分析

第5章 ライブストリーミングPPV(ペイパービュー)市場:タイプ別

  • イントロダクション
  • スポーツ
  • メディアとエンターテイメント
  • 教育

第6章 ライブストリーミングPPV(ペイパービュー)市場:用途別

  • イントロダクション
  • 学校
  • 法人
  • 個別の教師
  • コーチング研究所
  • その他

第7章 ライブストリーミングPPV(ペイパービュー)市場:デバイス別

  • イントロダクション
  • スマートフォン
  • タブレット
  • ラップトップ/コンピュータ
  • その他

第8章 ライブストリーミングPPV(ペイパービュー)市場:地域別

  • イントロダクション
  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 南米
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • その他
  • 欧州
    • 英国
    • ドイツ
    • フランス
    • スペイン
    • その他
  • 中東・アフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • イスラエル
    • その他
  • アジア太平洋
    • 日本
    • 中国
    • インド
    • 韓国
    • インドネシア
    • タイ
    • その他

第9章 競合環境と分析

  • 主要企業と戦略分析
  • 市場シェア分析
  • 合併、買収、合意およびコラボレーション

第10章 企業プロファイル

  • Amazon Web Services, Inc.
  • Cleeng
  • Dacast
  • HULU, LLC
  • InPlayer Ltd.
  • StreamingVideoProvider
  • Muvi LLC
  • StreamGate Pty Ltd.
  • Phando
  • PrestoSports(Stretch Internet)
目次
Product Code: KSI061616120

The Live Streaming Pay-Per-View market is estimated to grow at a CAGR of 13.98% during the forecast period.

Live streaming pay-per-view is a plan of action for selling live occasions, pre-recorded films, and TV programs for one-time instalments or memberships. It is a business strategy in which live events, pre-recorded movies, and television series are sold in exchange for one-time payments. Advertisers use live streaming pay-per-view to upload and broadcast their content in real-time for a fee. As of late, the market has built up some momentum because of a rising number of organizations zeroing in on coordinated effort techniques to grow their contributions on the lookout. As the opposition is filling in the video web-based market, organizations are zeroing in on associations to extend to new business sectors. Live workshops and seminars are also being conducted through live-streaming pay-per-view.

Introduction:

Live streaming pay-per-view is an expanding market that enables broadcasters to charge for uploading and broadcasting videos live. It is a business strategy that allows viewers to pay money to view video content, whether it is live or pre-recorded. Live streaming pay-per-view is a means of monetizing content without running advertisements, which allows greater control over the viewer's experience. It is a platform that can be deployed on-premises or in the cloud. Live streaming pay-per-view provides an array of analytics solutions that capture content performance. The entire platform can be under the control of the broadcaster with lifetime ownership. Live workshops and seminars are also being conducted through live-streaming pay-per-view. The market has grown considerably due to the increasing number of companies collaborating to expand their offerings.

Drivers:

  • Monetization of content: Live streaming pay-per-view is a means of monetizing content without running advertisements, which allows greater control over the viewer's experience. This platform is versatile and can be integrated with either cloud-based or on-premises systems.
  • Analytics solutions: Live streaming pay-per-view provides an array of analytics solutions that capture content performance. The entire platform can be under the control of the broadcaster with lifetime ownership.
  • Control over content: Live streaming pay-per-view allows broadcasters to have complete control over their content. They can choose to broadcast live events, pre-recorded movies, and television series on a paid basis.
  • Collaboration strategies: The collaboration market is growing rapidly as more companies focus on this strategy to expand their offerings and cater wide range of customer needs.
  • Live workshops and seminars: Live workshops and seminars are also being conducted through live streaming pay-per-view. This allows educators and trainers to reach a wider audience and monetize their content.

Products offered by key companies:

  • Dacast's coordinated video paywall handles all exchanges straightforwardly in the HTML5 player for quick and simple PPV content adaptation. Offer gathering evaluating - or channel bundles - to the watchers. This permits the watchers to pay a one-time expense for limitless admittance to substance.
  • Muvi One upholds Different Adaptation Models including Pay-Per-View (PPV) or also called Value-based VOD (TVOD) or Rental Model. With the Compensation per-View (PPV) model, the recordings and sound substance can be sold on the web and charge clients a one-time expense for getting to something very similar.

Prominent growth in the Media and Entertainment segment within the Live Streaming Pay-Per-View market:

The Media and Entertainment segment within the live-streaming pay-per-view market is experiencing prominent growth due to several factors. The rising adoption of live-streaming pay-per-view in the entertainment sector is driving the market. The section's development is because of the ascent in the ubiquity of advanced media gadgets and the openness of quicker web for online media access. Promotion free happy, versatile watching, examination observing, the use of a ton of material, the huge crowd potential, and top notch communication are a couple of additional components that improve real time video web based. Overall, the media and entertainment segment is a prominent driver of growth in the live-streaming pay-per-view market. The live streaming pay-per-view market is growing rapidly, driven by the rising popularity of live streaming in the entertainment industry and the increasing trend of watching live sports matches online. Additionally, the convenience of watching videos remotely is fueling growth in the consumer segment.

The Asia Pacific region is expected to hold a significant share of the Live Streaming Pay-Per-View market:

The Asia Pacific region is expected to hold a significant share of the Live Streaming Pay-Per-View market due to various factors. The rising reception of e-Learning concentrates on in scholastics and corporate through live streaming is one of the main considerations moving business sector development in the district. Moreover, the developing pattern of observing live game matches over internet-based video real-time stages is likewise driving the development of the market. Asian operators in Southeast Asia have expanded monetization opportunities by bundling multichannel video streaming services with fixed-mobile packages, leveraging the region's rapidly growing broadband internet population. Beyond music and video, the gaming industry is also a significant contributor to the streaming market in the region.

Key developments:

  • In August 2022, Cleeng. collaborated with RED to oversee GAMEPASS membership choices for streaming stage RED.Sport.
  • In October 2022, MUVI reported enormous cost cuts for its web-based stage administration, Muvi Live, to make it more reasonable and convey more worth to clients. The divided costs have further developed highlights in each arrangement, offering twofold advantages at deep discounted.

Segments:

By Type

  • Sports
  • Media & Entertainment
  • Education

By Application

  • Schools
  • Corporates
  • Individual Teachers
  • Coaching Institutes
  • Others

By Devices

  • Smartphones
  • Tablets
  • Laptops/computers
  • Others

By Geography

  • North America
  • United States
  • Canada
  • Mexico
  • South America
  • Brazil
  • Argentina
  • Others
  • Europe
  • United Kingdom
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Others
  • Middle East and Africa
  • Saudi Arabia
  • UAE
  • Israel
  • Others
  • Asia Pacific
  • Japan
  • China
  • India
  • South Korea
  • Indonesia
  • Thailand
  • Others

TABLE OF CONTENTS

1. INTRODUCTION

  • 1.1. Market Overview
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Scope of the Study
  • 1.4. Market Segmentation
  • 1.5. Currency
  • 1.6. Assumptions
  • 1.7. Base, and Forecast Years Timeline

2. RESEARCH METHODOLOGY

  • 2.1. Research Data
  • 2.2. Research Process

3. EXECUTIVE SUMMARY

  • 3.1. Research Highlights

4. MARKET DYNAMICS

  • 4.1. Market Drivers
  • 4.2. Market Restraints
  • 4.3. Porter's Five Force Analysis
    • 4.3.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3. Threat of New Entrants
    • 4.3.4. Threat of Substitutes
    • 4.3.5. Competitive Rivalry in the Industry
  • 4.4. Industry Value Chain Analysis

5. LIVE STREAMING PAY-PER-VIEW MARKET, BY TYPE

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. Sports
  • 5.3. Media & Entertainment
  • 5.4. Education

6. LIVE STREAMING PAY-PER-VIEW MARKET, BY APPLICATION

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. Schools
  • 6.3. Corporates
  • 6.4. Individual Teachers
  • 6.5. Coaching Institutes
  • 6.6. Others

7. LIVE STREAMING PAY-PER-VIEW MARKET, BY DEVICES

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. Smartphones
  • 7.3. Tablets
  • 7.4. Laptops/computers
  • 7.5. Others

8. LIVE STREAMING PAY-PER-VIEW MARKET, BY GEOGRAPHY

  • 8.1. Introduction
  • 8.2. North America
    • 8.2.1. United States
    • 8.2.2. Canada
    • 8.2.3. Mexico
  • 8.3. South America
    • 8.3.1. Brazil
    • 8.3.2. Argentina
    • 8.3.3. Others
  • 8.4. Europe
    • 8.4.1. United Kingdom
    • 8.4.2. Germany
    • 8.4.3. France
    • 8.4.4. Spain
    • 8.4.5. Others
  • 8.5. The Middle East and Africa
    • 8.5.1. Saudi Arabia
    • 8.5.2. UAE
    • 8.5.3. Israel
    • 8.5.4. Others
  • 8.6. Asia Pacific
    • 8.6.1. Japan
    • 8.6.2. China
    • 8.6.3. India
    • 8.6.4. South Korea
    • 8.6.5. Indonesia
    • 8.6.6. Thailand
    • 8.6.7. Others

9. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

  • 9.1. Major Players and Strategy Analysis
  • 9.2. Market Share Analysis
  • 9.3. Mergers, Acquisitions, Agreements, and Collaborations

10. COMPANY PROFILES

  • 10.1. Amazon Web Services, Inc.
  • 10.2. Cleeng
  • 10.3. Dacast
  • 10.4. HULU, LLC
  • 10.5. InPlayer Ltd.
  • 10.6. StreamingVideoProvider
  • 10.7. Muvi LLC
  • 10.8. StreamGate Pty Ltd.
  • 10.9. Phando
  • 10.10. PrestoSports (Stretch Internet)