表紙:パーソナルケア部門向け特殊活性成分:世界市場の分析・機会
市場調査レポート
商品コード
1332733

パーソナルケア部門向け特殊活性成分:世界市場の分析・機会

Specialty Actives in Personal Care: Global Market Analysis and Opportunities

出版日: | 発行: Kline & Company, Inc. | ページ情報: 英文 | 納期: 即日から翌営業日

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パーソナルケア部門向け特殊活性成分:世界市場の分析・機会
出版日: 2023年06月01日
発行: Kline & Company, Inc.
ページ情報: 英文
納期: 即日から翌営業日
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概要

バイオ機能性活性成分は、パーソナルケア業界でもっとも成長している分野の一つです。

サンプル

対象範囲

  • Table 1 の7つの活性成分グループに含まれる50以上の成分が対象
  • 主要活性成分の地域別消費量
  • 各地域の活性成分カテゴリー消費量:用途別
  • 各地域のサプライヤー売上:活性成分カテゴリー別
  • 5年間の成分消費予測
  • 新製品の導入:2020~2022年
  • 機能性・訴求ポイント分析

NEW:活性成分に対する消費者の認識に関する分析

当レポートでは、パーソナルケア部門向け特殊活性成分の市場を調査し、製品概要、法規制環境、市場規模の推移・予測、カテゴリー・地域など各種区分別の詳細分析、消費者の認識に関する分析、競合情勢、主要企業のプロファイルなどをまとめています。

目次

イントロダクション

エグゼクティブサマリー

市場概要

  • 特殊活性成分の概要
  • 規制の概要
  • 競合情勢

活性成分カテゴリー

活性成分カテゴリーごとに、次の情報が提供されます。

  • 市場概要
  • 価格分析
  • 市場規模
  • 競合構造・市場シェア
  • 主要な市場促進要因・抑制要因
  • 市場予測・展望

インタラクティブデータベースを掲載

機能分析

  • 機能分析:アンチエイジング (しわ防止・保湿など)・美白・抗炎症

訴求分析

  • 汚染防止・ブルーライト保護など

消費者の認識分析

  • ソーシャルリスニングツールのデータに基づく分析:年齢層・ソーシャルグループ別

サプライヤープロファイル

  • 各地域レポートに10件のサプライヤープロファイルを掲載
目次
Product Code: Y571P

Regional Coverage: Europe, United States, Brazil, China, India, Japan, South Korea.

Biofunctional active ingredients continue to be among the fastest-growing segments in the personal care industry. This detailed appraisal of key regional markets for active ingredients assesses current and forecast demand by major ingredients, functionalities, prices, distribution channels, supplier sales, and technical and market trends.

SAMPLE VIEW

Scope

  • More than 50 ingredients covered within 7 active ingredient groups as given in Table 1
  • Consumption of key active ingredients by region
  • Consumption of active ingredient categories by application in each region
  • Supplier sales by active ingredient category in each region
  • Forecast consumption of ingredients within a five-year timeframe
  • New product introductions from 2020 through 2022
  • Functionality and claim analysis

NEW: Analysis on Consumer Perception of Active Ingredients

Report Benefits

This report provides marketing and product managers in the personal care ingredients industry with an understanding of the evolution of the active ingredients market in each significant region, product group, and application. It also offers:

  • Identification of key growth by product and geography to enable the development of targeted sales and marketing strategies to exploit high-growth areas
  • Highlights of new product developments, which will impact market shares of the existing products, thus allowing subscribers to develop the appropriate business strategy to follow growth or protect share
  • Forecasts of scenarios from which to base solid strategic business plans

Table of Contents

Introduction

Executive Summary

  • An overview of the report findings

Market Overview

  • Introduction to specialty actives
  • Regulatory overview
  • Competitive landscape

Active Ingredient Categories

For each active ingredients category, the following information is provided:

  • Market overview
  • Pricing analysis
  • Market sizing
  • Competitive structure and market share
  • Key market drivers and restraints
  • Market forecast and outlook

INCLUDES INTERACTIVE DATABASE

Functionality Analysis

  • An analysis of the market from the angle of key functionalities (i.e., anti-aging, skin lightening, anti-inflammatory). Anti-aging is split out by sub-functionality, including anti-wrinkle, moisturizing, etc.

Claim Analysis

  • While functionality is an important product attribute, claims (i.e., antipollution, blue light protection, etc.) are equally important, as they are often used in the finished product's marketing messages.

Consumer Perception Analysis

  • Analysis on the consumer perception of active ingredients and their claims over time and on different age and social groups. This analysis is based on data from social listening tools.

Supplier Profiles

  • 10 supplier profiles in each regional report are provided.