表紙:保険者ケアマネジメント (2023年):ユースケースの拡大によるベンダーの業績への影響
市場調査レポート
商品コード
1290993

保険者ケアマネジメント (2023年):ユースケースの拡大によるベンダーの業績への影響

Payer Care Management 2023: How Do Vendors Perform as Use Cases Expand?

出版日: | 発行: KLAS Research | ページ情報: 英文 22 Pages | 納期: 即日から翌営業日

価格
詳細については [お見積] ボタンよりお問い合わせ下さい。

お知らせ: こちらの商品は発行元の方針により価格が非公開になっております。

保険者ケアマネジメント (2023年):ユースケースの拡大によるベンダーの業績への影響
出版日: 2023年05月09日
発行: KLAS Research
ページ情報: 英文 22 Pages
納期: 即日から翌営業日
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

ケアマネジメントベンダーによる長年の新機能の開発により、保険者組織はケースマネジメントや利用管理などの従来のユースケースから、行動保健 (BH:Behavioral Health) や自動事前承認などの新たなユースケースに移行できるようになりました。

ケアマネジメントソリューションは、統合や機能面で持続的な課題を抱え、低パフォーマンスの市場となっていましたが、こうした新たなユースケースに伴い、顧客はベンダーからの強力な関与とサポートに対するニーズを改めて感じるようになっています。

当レポートでは、革新的な製品機能を提供し、導入と長期的な顧客ロイヤルティを促進することで顧客との強力な関係を築いているベンダーを検証しています。

目次

Over time, care management vendors have developed new functionalities that have allowed payer organizations to move beyond traditional use cases (e.g., case management and utilization management) into emerging use cases (e.g., behavioral health, automated prior authorization). Care management solutions are in an already low-performing market with persistent integration and functionality challenges, and with these emerging use cases, customers have a renewed need for strong engagement and support from vendors. This report examines which vendors are providing strong customer relationships, delivering innovative product functionality, and facilitating adoption and long-term customer loyalty.