表紙:クレーム管理市場(2023年):購買決定を行う組織にとって機能性が最重要課題
市場調査レポート
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1232427

クレーム管理市場(2023年):購買決定を行う組織にとって機能性が最重要課題

Claims Management 2023: Functionality Top of Mind for Organizations Making Purchase Decisions (A Decision Insights Report)

出版日: | 発行: KLAS Research | ページ情報: 英文 8 Pages | 納期: 即日から翌営業日

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クレーム管理市場(2023年):購買決定を行う組織にとって機能性が最重要課題
出版日: 2023年01月25日
発行: KLAS Research
ページ情報: 英文 8 Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

特にマクロ経済的な圧力に直面する今日、ヘルスケア組織の財務的な健全性は極めて重要です。多くの医療機関は、現金回収の最大化と管理負担の軽減を目的として、クレーム管理とクリアリングハウスのテクノロジーに着目しています。

当レポートでは、どのような要因が購入の意思決定に影響を与え、どのベンダーが成功を導くことができると見られているかをより理解するために、2020年2月から2022年11月にかけて検証した最近の24の購入意思決定を調査しています。さらに、現在の顧客からの満足度データも含まれています。

目次

The financial well-being of healthcare organizations is critical, especially given the macroeconomic pressures they face today. Many are looking at claims management and clearinghouse technology to maximize cash collections and reduce administrative burdens. To better understand what factors are influencing purchase decisions and which vendors are seen as capable of driving success, this report examines 24 recent purchase decisions validated by KLAS between February 2020 and November 2022. For additional context, satisfaction data from current customers is also included. It should be noted that the decisions in this report are not a comprehensive representation of all claims management purchase decisions made in the last several years.