表紙:独立外来患者ポータル(2023年):患者の支援の追求
市場調査レポート
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1232445

独立外来患者ポータル(2023年):患者の支援の追求

Independent Ambulatory Patient Portals 2023: Seeking to Empower Patients

出版日: | 発行: KLAS Research | ページ情報: 英文 10 Pages | 納期: 即日から翌営業日

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独立外来患者ポータル(2023年):患者の支援の追求
出版日: 2023年02月28日
発行: KLAS Research
ページ情報: 英文 10 Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

患者ポータル(医療提供者が患者と関わるために使用するツール)は、患者がケアを求め、受ける能力に大きく影響します。COVID-19の発生以来、医療機関は、患者が自分の健康を管理し、オフィスの効率を高める技術に強い関心を寄せています。

当レポートでは、独立外来診療所(病院や保健制度に所有されていない診療所)の顧客体験を調査し、彼らの視点を共有するとともに、ポータルが患者のケアに与える影響をまとめています。

目次

Patient portals (tools used by healthcare providers to engage with patients) can greatly influence a patient's ability to seek and receive care. Since the outbreak of COVID-19, healthcare organizations have become keenly interested in technology that gives patients ownership of their health and enhances office efficiencies. Though KLAS has historically looked at how portals perform in the IDN setting, this report examines the experience of customers in the independent ambulatory space (clinics not owned by a hospital/health system) to share their perspective and help other such organizations understand portals' impact on patient care.