市場調査レポート
商品コード
1184425
プロバイダーの燃え尽き症候群とEHRエクスペリエンス- 影響評価レポート(2022年)Provider Burnout and the EHR Experience - Impact Report 2022 |
お知らせ: こちらの商品は発行元の方針により価格が非公開になっております。
プロバイダーの燃え尽き症候群とEHRエクスペリエンス- 影響評価レポート(2022年) |
出版日: 2022年11月11日
発行: KLAS Research
ページ情報: 英文 8 Pages
納期: 即日から翌営業日
|
COVID-19の大流行後、ヘルスケア組織では医療従事者の燃え尽き症候群が多発し、最終的にスタッフ不足や患者ケアの質の問題につながっています。プロバイダーの燃え尽き症候群を緩和・予防するために、組織は何をすればよいのでしょうか。
当レポートでは、臨床医が現在の燃え尽き症候群のレベルやどのような要因があるのかをまとめています。医療従事者の燃え尽き症候群と戦うために組織ができることを詳しく説明します。
Following the COVID-19 pandemic, healthcare organizations have seen massive provider burnout, which ultimately leads to issues with staff shortages and quality of patient care. What can organizations do to alleviate and prevent provider burnout? Since 2018, the Arch Collaborative has conducted research on burnout, with particular focus on its intersection with the EHR. In the EHR experience survey, clinicians share their current level of burnout and which factors are contributing. Using this data and other measurements from the Arch Collaborative, this report details what organizations can do to combat provider burnout. Note that this report focuses on physicians, residents, fellows, and advanced practice providers-called "providers" throughout. Note: Data in this report comes from 181 unique provider organizations, some of which have measured provider burnout across multiple years.