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市場調査レポート
商品コード
1184313
バーベキューグリルの世界市場規模・シェア・産業動向分析レポート:エンドユーザー別(業務用、家庭用)、製品別(ガス、炭、電気)、地域別展望・予測、2022年~2028年Global Barbeque Grill Market Size, Share & Industry Trends Analysis Report By End-use (Commercial and Household), By Product (Gas, Charcoal and Electric), By Regional Outlook and Forecast, 2022 - 2028 |
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バーベキューグリルの世界市場規模・シェア・産業動向分析レポート:エンドユーザー別(業務用、家庭用)、製品別(ガス、炭、電気)、地域別展望・予測、2022年~2028年 |
出版日: 2022年12月30日
発行: KBV Research
ページ情報: 英文 133 Pages
納期: 即納可能
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バーベキューグリルの世界市場規模は、2028年には63億米ドルに達し、予測期間中にCAGR5.2%の市場成長率で上昇すると予測されています。
大まかに言えば、直接加熱方式と間接加熱方式で、バーベキューの多数の地域別バリエーションを分類することができます。北米の料理は、薪や炭の上で肉を焼いたり燻したりして調理する間接的なバーベキューと関連付けられることが多いです。これらのバーベキュー調理法は、煙を利用して低温で長時間かけてゆっくりと食材を調理するものです。
バーベキューは、熱い炭火やガスの火の上で食材を焼くことによって、直接熱を加えることを表現するのによく使われます。数分間、直接乾いた熱や高温の火の上で行うのが一般的です。このような一般的な分類の中にも、国や地域による区別があります。
COVID-19影響度分析
COVID-19の大流行は、消費財部門を含む多くの企業にとって、以前には考えられなかったような困難をもたらしました。バーベキューグリル市場は、人員や原材料の不足、工場の閉鎖、安全対策によってもたらされたその他の運営上の課題によってマイナスの影響を受けた。しかし、予防接種キャンペーンにより世界的に商業活動が活発化し、経済が再開されました。戸締りによる外出欲求の高まりから、キャンプ、ランニング、サイクリング、ハイキングなどのアウトドアホビーが2020年に人気を高めました。
市場の成長要因
住宅・商業施設の急増
様々な商業施設や住宅において、マルチユース用途の高度な厨房機器を設置する需要が高まっており、インフラ部門の拡大がその要因となっています。このため、世界中で最先端の家電製品の需要が高まっています。米国国勢調査局によって与えられたデータに従って、住宅局は、全国の様々な建築許可発行場所で2020年9月に新しい民間所有の住戸の数百万を許可しました。これらの要因は、予測期間を通じてバーベキューグリル市場を牽引しています。
食品消費量と非ベジタリアンの数の増加
2050年までに、食糧需要は59%から98%増加すると予想されています。世界中の農家は、灌漑や肥料、精密農業などの革新的な技術を使って、耕作地を増やすか、既存の土地での生産性を向上させることによって、作物生産を強化する必要があります。バーベキューグリルの市場規模は、これまで1,000万台程度であったが、ウイルスをきっかけに新しい食への課題やその他の活動が活発化し、その結果、バーベキューグリルの市場規模が拡大しました。
市場抑制要因
バーベキューグリルは火災の危険性がある
作業者の過失により、グリルが発火する可能性があります。グリルの蓋をし、バーナーをつけると、グリル内の温度はすぐに500°Fを超える高温に達することがあります。グリルが置かれている場所によっては、そこに残っている油脂が発火して膨大なエネルギーを放出する可能性があり、それが他の商品や自宅にさえも急速に移動する可能性があります。着火源は油だけではありません。火災の危険性があるため、バーベキューグリルの市場拡大を阻害しています。
製品の展望
製品に基づき、市場はガス、炭、電気に分類されます。2021年には、電気セグメントが市場で重要な収益シェアを生み出しています。バーベキューグリル市場の拡大は、ミレニアル世代の間で週末や休日に料理をする傾向が高まり、家庭料理が単なる趣味や余暇活動として受け入れられるようになったことが要因であると予想されます。バーベキューグリルは、最も健康的で、最も身近で、最も環境に配慮した調理法であるため、電気グリルの人気が高まっています。
最終用途の展望
バーベキューグリル市場は、エンドユースに基づき、業務用と家庭用に分類されます。2021年、バーベキューグリル市場は業務用部門が圧倒的に多いです。バーベキューマニアは海外にも広がっています。10年当初は、バーベキューを提供する焼肉店しか目につかなかっています。しかし、バーベキューの普及に伴い、ほとんどのレストランのメニューでバーベキューを目にすることができるようになりつつあります。
地域別の展望
バーベキューグリル市場は、地域別に、北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAに分類されます。2021年、バーベキューグリルの市場シェアは北米が最大でした。米国、カナダ、メキシコなどの国々の顧客は、何らかの祝日を祝う際、素晴らしい料理と贅沢な食事に頻繁に焦点を当てます。彼らの文化では、バーベキュー料理を食べることに高い価値を置いており、ほとんどのお祭りや祝祭日では、クックアウトが行われます。
List of Figures
The Global Barbeque Grill Market size is expected to reach $6.3 billion by 2028, rising at a market growth of 5.2% CAGR during the forecast period.
A barbecue grill, also known as a barbeque grill, use heat applied from below to cook food. There are many different grills, but the majority of them are grouped into one of three types namely gas-fueled, electric, or charcoal. The name "barbecue" or "barbeque" is used to designate a variety of cooking techniques that utilize live fire and smoke to cook the meal, with considerable regional and national variations.
The phrase is also typically used to describe the tools used in conjunction with those techniques, the wider cuisines that these techniques result in, and the meals or events where this kind of food is prepared and served. Although there are many different grilling cooking techniques, outdoor cooking accounts for the majority of them.
Broadly speaking, direct and indirect heating techniques can be used to categorize the numerous regional variations of barbecue. North American cuisine is often linked with indirect barbecues, which cook meat by roasting or smoking it over wood or charcoal. These barbeque cooking techniques use smoke for cooking food slowly over a long period of time at low temperatures.
Barbecuing is more frequently used to describe applying heat directly to food by grilling it over hot coals or even a gas fire. For a few minutes, this procedure is typically performed over direct, dry heat or hot fire. Additional national and regional distinctions can be found within these more general classifications.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 pandemic brought up previously unheard-of difficulties for a number of businesses, including the consumer goods sector. The barbecue grill market was negatively impacted by a lack of personnel and raw supplies, factory closures, and other operational challenges brought on by safety measures. However, immunization campaigns have increased commercial activity globally, with economies resuming their businesses. Due to an increased desire to be outside due to lockdowns, outdoor hobbies like camping, running, cycling and hiking increased in popularity in 2020.
Market Growth Factors
The Surge In Residential And Commercial Housing Facilities
The increasing demand for establishing advanced kitchen equipment for multi-utility applications across a variety of commercial and residential settings is driven by the growing infrastructure sector. This is driving up demand for cutting-edge home appliances all across the world. As per data given by the United States Census Bureau, the housing authority allowed millions of new privately-owned dwelling units in September 2020 at various building permit-issuing locations across the country. These factors are driving the Barbeque Grill Market throughout the forecast period.
Increasing Food Consumption And The Number Of Non-Vegetarians
By 2050, the demand for food is anticipated to rise by anywhere from 59% to 98%. Farmers all throughout the world will need to enhance crop production, either by adding more area for farming or by improving productivity on already-existing land using irrigation, fertilizer, and innovative techniques like precision farming. However, the virus inspired people to try new foods and engage in other activities, and as a result, these factors fuel the market for barbeque grills.
Market Restraining Factors
Grills pose a fire risk
The operator's negligence can cause the grills to catch fire. The temperature within the grill can quickly reach very high temperatures (>500°F) whenever the grill cover is covered, and the burners are turned on. Based on where the grill is positioned, residual grease that is there has the potential to ignite and release a tremendous amount of energy that could quickly travel to other goods or even your home. The remaining grease is not the only source of ignition. Fire danger so inhibits the market for barbecue grills from expanding.
Product Outlook
Based on product, the market is categorized into gas, charcoal, and electric. In 2021, the electric segment is generating the significant revenue share in the market. Barbecue grill market expansion is expected to be fueled by the rising trend of cookouts on weekends and holidays among the millennial generation and the growing acceptance of home cooking as just a hobby and leisure activity. Since they are the healthiest, most accessible, and most environmentally responsible method of grilling, electric grills have grown in popularity.
End-use Outlook
Based on End-use, the barbecue grill market is classified into commercial and household. In 2021, the commercial sector dominated the market for barbecue grills. Barbecue mania has spread to other countries. Only barbecue restaurants were visible at the start of the decade serving barbecue. But as barbecue becomes more and more popular, it is becoming more common to see barbecue on the menus of most restaurants.
Regional Outlook
Based on geography, the barbeque grill market is classified into North America, Europe, Asia Pacific, and LAMEA. In 2021, North America had the largest market share for barbecue grills. When customers in nations like the U.S., Canada, and Mexico celebrate any kind of holiday, the focus is frequently on great food and overindulging. Their culture places a high value on eating barbecued cuisine, and most festivities and festive occasions have cookouts.
The market research report covers the analysis of key stake holders of the market. Key companies profiled in the report include Newell Brands, Inc., Spectrum Brands Holdings, Inc., MiddleBy Corporation, Weber, Inc., Char-Broil, LLC (W.C. Bradley Co.), Empire Comfort Systems, Inc., RH Peterson Co., Landmann USA, Inc. (Gebruder Thiele Group), Transform Holdco LLC, and Traeger, Inc.
Market Segments covered in the Report:
By End-use
By Product
By Geography
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