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市場調査レポート
商品コード
1585686

ビターズ市場:製品別、エンドユーザー別-2025~2030年の世界予測

Bitters Market by Product (Aperitif Bitters, Cocktail Bitters, Digestif Bitters), End User (Restaurants & Bars, Retail Service) - Global Forecast 2025-2030


出版日
発行
360iResearch
ページ情報
英文 182 Pages
納期
即日から翌営業日
カスタマイズ可能
適宜更新あり
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=146.99円
ビターズ市場:製品別、エンドユーザー別-2025~2030年の世界予測
出版日: 2024年10月31日
発行: 360iResearch
ページ情報: 英文 182 Pages
納期: 即日から翌営業日
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  • 概要
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  • 目次
概要

ビターズ市場は、2023年に3億9,819万米ドルと評価され、2024年には4億4,708万米ドルに達すると予測され、CAGR 12.37%で成長し、2030年には9億95万米ドルに達すると予測されています。

ビターズは、伝統的に香料や消化剤として使用され、ハーブ、樹皮、根などの植物成分から作られる芳香蒸留酒です。ビターズ市場の範囲には、飲食品業界におけるカクテル、料理、伝統医療における薬用目的での必要性など、様々なセグメントにわたる多用途な用途が含まれます。最終用途は、バー、レストラン、一般家庭から製薬業界、食品加工業界まで多岐にわたります。斬新で職人的なカクテルに対する消費者の嗜好の高まり、メーカーによる製品ポートフォリオの拡大、消化器系の健康効果に関する意識の高まりにより、市場は成長を目の当たりにしています。主要成長促進要因としては、急成長するカクテル文化、可処分所得の増加、エキゾチックで本格的な味への関心の高まりなどが挙げられます。また、低アルコール飲料やノンアルコール飲料の動向も顕著で、ビターズでは、アルコール度数を高めることなく、必要な風味と複雑さを提供し、イノベーションの新たな機会を提示しています。企業は、エシカルな製品を求める消費者の需要に応えるため、環境に配慮した生産方法やサステイナブル原料調達に注力することが奨励されます。

主要市場の統計
基準年[2023年] 3億9,819万米ドル
予測年[2024年] 4億4,708万米ドル
予測年[2030年] 9億95万米ドル
CAGR(%) 12.37%

しかし、市場に課題がないわけではありません。アルコール含有量やハーブの効能に関する規制の複雑さが、製品の迅速な発売と拡大の妨げになることが多いです。さらに、原材料の価格や入手可能性が変動することは、一貫した生産と価格戦略のリスクになりえます。また、消費者の嗜好が急速に変化しているため、市場各社はダイナミックな需要に対応するための継続的な技術革新を迫られる可能性があります。イノベーションと研究開発は、腸の健康やストレス緩和のサポートなど、特定の消費者の健康動向に合わせた、植物成分を配合した製品の開発で成功する可能性があります。ノンアルコール飲料の提供拡大や、健康上の利点を維持しながら風味を向上させる技術の探求に重点を置くことができます。市場は細分化されているのが特徴で、多数の小規模参入企業が先進的競合情勢に貢献しており、市場シェアを獲得するためには戦略的パートナーシップとニッチ・マーケティングの必要性が強調されています。教育ベースのマーケティングは、消費者の理解を深め、飲食品消費の主流へとビターズの使用事例を拡大するのに役立ちます。

市場力学:急速に進化するビターズ市場の主要市場洞察を公開

ビターズ市場は、需要と供給のダイナミックな相互作用によって変貌を遂げています。このような市場力学の進化を理解することで、企業は十分な情報に基づいた投資決定、戦略的決定の精緻化、そして新たなビジネス機会の獲得に備えることができます。これらの動向を包括的に把握することで、企業は政治的、地理的、技術的、社会的、経済的な領域にわたる様々なリスクを軽減することができ、また、消費者行動とそれが製造コストや購買動向に与える影響をより明確に理解することができます。

  • 市場促進要因
    • 世界中のミレニアル世代によるアルコール飲料とノンアルコール飲料の消費の増加
    • タンパク質の消化、ミネラルの吸収など、ビターズに関連する健康メリットの増加
    • 外食店舗の拡大
  • 市場抑制要因
    • 製品による副作用の可能性
  • 市場機会
    • ブランド酒や高級酒への需要の高まりと国際的な酒類ブランドへの支出の増加
    • ユニークな風味を持つ新しいタイプのビターズを求める参入企業の増加
  • 市場課題
    • 乱用に関する問題

ポーターのファイブフォース:ビターズ市場をナビゲートする戦略ツール

ポーターのファイブフォースフレームワークは、ビターズ市場の競合情勢を理解するための重要なツールです。ポーターのファイブフォースフレームワークは、企業の競合を評価し、戦略的機会を探るための明確な手法を記載しています。このフレームワークは、企業が市場内の勢力図を評価し、新規事業の収益性を判断するのに役立ちます。これら洞察により、企業は自社の強みを活かし、弱みに対処し、潜在的な課題を回避することができ、より強靭な市場でのポジショニングを確保することができます。

PESTLE分析:ビターズ市場における外部からの影響の把握

外部マクロ環境要因は、ビターズ市場の業績力学を形成する上で極めて重要な役割を果たします。政治的、経済的、社会的、技術的、法的、環境的要因の分析は、これらの影響をナビゲートするために必要な情報を記載しています。PESTLE要因を調査することで、企業は潜在的なリスクと機会をよりよく理解することができます。この分析により、企業は規制、消費者の嗜好、経済動向の変化を予測し、先を見越した積極的な意思決定を行う準備ができます。

市場シェア分析:ビターズ市場における競合情勢の把握

ビターズ市場の詳細な市場シェア分析により、ベンダーの業績を包括的に評価することができます。企業は、収益、顧客ベース、成長率などの主要指標を比較することで、競争上のポジショニングを明らかにすることができます。この分析により、市場の集中、セグメント化、統合の動向が明らかになり、ベンダーは競争が激化する中で自社の地位を高める戦略的意思決定を行うために必要な知見を得ることができます。

FPNVポジショニングマトリックスビターズ市場におけるベンダーのパフォーマンス評価

FPNVポジショニングマトリックスは、ビターズ市場においてベンダーを評価するための重要なツールです。このマトリックスにより、ビジネス組織はベンダーのビジネス戦略と製品満足度に基づき評価することで、目標に沿った十分な情報に基づいた意思決定を行うことができます。4つの象限によってベンダーを明確かつ正確にセグメント化し、戦略目標に最適なパートナーやソリューションを特定することができます。

戦略分析と推奨:ビターズ市場における成功への道筋を描く

ビターズ市場の戦略分析は、世界市場でのプレゼンス強化を目指す企業にとって不可欠です。主要なリソース、能力、業績指標を見直すことで、企業は成長機会を特定し、改善に取り組むことができます。このアプローチにより、競合情勢における課題を克服し、新たなビジネス機会を活かして長期的な成功を収めるための体制を整えることができます。

本レポートでは、主要な注目セグメントを網羅した市場の包括的な分析を提供しています。

1.市場の浸透度:現在の市場環境の詳細なレビュー、主要企業による広範なデータ、市場でのリーチと全体的な影響力の評価。

2.市場の開拓度:新興市場における成長機会を特定し、既存セグメントにおける拡大可能性を評価し、将来の成長に向けた戦略的ロードマップを記載しています。

3.市場の多様化:最近の製品発売、未開拓の地域、業界の主要な進歩、市場を形成する戦略的投資を分析します。

4.競合の評価と情報:競合情勢を徹底的に分析し、市場シェア、事業戦略、製品ポートフォリオ、認証、規制当局の承認、特許動向、主要企業の技術進歩などを検証します。

5.製品開発とイノベーション:将来の市場成長を促進すると期待される最先端技術、研究開発活動、製品イノベーションをハイライトしています。

また、利害関係者が十分な情報を得た上で意思決定できるよう、重要な質問にも答えています。

1.現在の市場規模と今後の成長予測は?

2.最高の投資機会を提供する製品、地域はどこか?

3.市場を形成する主要技術動向と規制の影響とは?

4.主要ベンダーの市場シェアと競合ポジションは?

5.ベンダーの市場参入・撤退戦略の原動力となる収益源と戦略的機会は何か?

目次

第1章 序文

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場概要

第5章 市場洞察

  • 市場力学
    • 促進要因
      • 世界中のミレニアル世代によるアルコール飲料とノンアルコール飲料の消費量の増加
      • タンパク質の消化、ミネラルの吸収など、ビターズに関連する健康上の利点の増加
      • 飲食店舗の拡大
    • 抑制要因
      • 製品による潜在的な副作用
    • 機会
      • ブランド酒や高級酒の需要増加と国際酒類ブランドへの支出増加
      • ユニークなフレーバーを備えた新しいタイプのビターズを求める参入企業の発展
    • 課題
      • 過剰使用に関連する問題
  • 市場セグメンテーション分析
  • ポーターのファイブフォース分析
  • PESTEL分析
    • 政治
    • 経済
    • 社会
    • 技術
    • 法律
    • 環境

第6章 ビターズ市場:製品別

  • イントロダクション
  • 食前酒ビターズ
  • カクテルビターズ
  • ダイジェスティフビターズ
  • 薬用ビターズ

第7章 ビターズ市場:エンドユーザー別

  • イントロダクション
  • レストラン&バー
  • 小売サービス

第8章 南北アメリカのビターズ市場

  • イントロダクション
  • アルゼンチン
  • ブラジル
  • カナダ
  • メキシコ
  • 米国

第9章 アジア太平洋のビターズ市場

  • イントロダクション
  • オーストラリア
  • 中国
  • インド
  • インドネシア
  • 日本
  • マレーシア
  • フィリピン
  • シンガポール
  • 韓国
  • 台湾
  • タイ
  • ベトナム

第10章 欧州・中東・アフリカのビターズ市場

  • イントロダクション
  • デンマーク
  • エジプト
  • フィンランド
  • フランス
  • ドイツ
  • イスラエル
  • イタリア
  • オランダ
  • ナイジェリア
  • ノルウェー
  • ポーランド
  • カタール
  • ロシア
  • サウジアラビア
  • 南アフリカ
  • スペイン
  • スウェーデン
  • スイス
  • トルコ
  • アラブ首長国連邦
  • 英国

第11章 競合情勢

  • 市場シェア分析、2023年
  • FPNVポジショニングマトリックス、2023年
  • 競合シナリオ分析
  • 戦略分析と提言

企業一覧

  • AB InBev
  • Absinthia's Bottled Spirits
  • Angostura Limited
  • Bitters Club LLC
  • Dashfire LLC
  • Davide Campari-Milano N.V
  • Hella Cocktail Co.
  • Only Bitters
  • Pernod Ricard SA
  • Scrappy's Bitters
  • Spirit of York Distillery Co.
  • Stock Spirits Group PLC
  • The Bitter Housewife
  • Token Bitters
  • Underberg AG
図表

LIST OF FIGURES

  • FIGURE 1. BITTERS MARKET RESEARCH PROCESS
  • FIGURE 2. BITTERS MARKET SIZE, 2023 VS 2030
  • FIGURE 3. GLOBAL BITTERS MARKET SIZE, 2018-2030 (USD MILLION)
  • FIGURE 4. GLOBAL BITTERS MARKET SIZE, BY REGION, 2023 VS 2024 VS 2030 (USD MILLION)
  • FIGURE 5. GLOBAL BITTERS MARKET SIZE, BY COUNTRY, 2023 VS 2024 VS 2030 (USD MILLION)
  • FIGURE 6. GLOBAL BITTERS MARKET SIZE, BY PRODUCT, 2023 VS 2030 (%)
  • FIGURE 7. GLOBAL BITTERS MARKET SIZE, BY PRODUCT, 2023 VS 2024 VS 2030 (USD MILLION)
  • FIGURE 8. GLOBAL BITTERS MARKET SIZE, BY END USER, 2023 VS 2030 (%)
  • FIGURE 9. GLOBAL BITTERS MARKET SIZE, BY END USER, 2023 VS 2024 VS 2030 (USD MILLION)
  • FIGURE 10. AMERICAS BITTERS MARKET SIZE, BY COUNTRY, 2023 VS 2030 (%)
  • FIGURE 11. AMERICAS BITTERS MARKET SIZE, BY COUNTRY, 2023 VS 2024 VS 2030 (USD MILLION)
  • FIGURE 12. UNITED STATES BITTERS MARKET SIZE, BY STATE, 2023 VS 2030 (%)
  • FIGURE 13. UNITED STATES BITTERS MARKET SIZE, BY STATE, 2023 VS 2024 VS 2030 (USD MILLION)
  • FIGURE 14. ASIA-PACIFIC BITTERS MARKET SIZE, BY COUNTRY, 2023 VS 2030 (%)
  • FIGURE 15. ASIA-PACIFIC BITTERS MARKET SIZE, BY COUNTRY, 2023 VS 2024 VS 2030 (USD MILLION)
  • FIGURE 16. EUROPE, MIDDLE EAST & AFRICA BITTERS MARKET SIZE, BY COUNTRY, 2023 VS 2030 (%)
  • FIGURE 17. EUROPE, MIDDLE EAST & AFRICA BITTERS MARKET SIZE, BY COUNTRY, 2023 VS 2024 VS 2030 (USD MILLION)
  • FIGURE 18. BITTERS MARKET SHARE, BY KEY PLAYER, 2023
  • FIGURE 19. BITTERS MARKET, FPNV POSITIONING MATRIX, 2023

LIST OF TABLES

  • TABLE 1. BITTERS MARKET SEGMENTATION & COVERAGE
  • TABLE 2. UNITED STATES DOLLAR EXCHANGE RATE, 2018-2023
  • TABLE 3. GLOBAL BITTERS MARKET SIZE, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 4. GLOBAL BITTERS MARKET SIZE, BY REGION, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 5. GLOBAL BITTERS MARKET SIZE, BY COUNTRY, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 6. BITTERS MARKET DYNAMICS
  • TABLE 7. GLOBAL BITTERS MARKET SIZE, BY PRODUCT, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 8. GLOBAL BITTERS MARKET SIZE, BY APERITIF BITTERS, BY REGION, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 9. GLOBAL BITTERS MARKET SIZE, BY COCKTAIL BITTERS, BY REGION, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 10. GLOBAL BITTERS MARKET SIZE, BY DIGESTIF BITTERS, BY REGION, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 11. GLOBAL BITTERS MARKET SIZE, BY MEDICINAL BITTERS, BY REGION, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 12. GLOBAL BITTERS MARKET SIZE, BY END USER, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 13. GLOBAL BITTERS MARKET SIZE, BY RESTAURANTS & BARS, BY REGION, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 14. GLOBAL BITTERS MARKET SIZE, BY RETAIL SERVICE, BY REGION, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 15. AMERICAS BITTERS MARKET SIZE, BY PRODUCT, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 16. AMERICAS BITTERS MARKET SIZE, BY END USER, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 17. AMERICAS BITTERS MARKET SIZE, BY COUNTRY, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 18. ARGENTINA BITTERS MARKET SIZE, BY PRODUCT, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 19. ARGENTINA BITTERS MARKET SIZE, BY END USER, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 20. BRAZIL BITTERS MARKET SIZE, BY PRODUCT, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 21. BRAZIL BITTERS MARKET SIZE, BY END USER, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 22. CANADA BITTERS MARKET SIZE, BY PRODUCT, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 23. CANADA BITTERS MARKET SIZE, BY END USER, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 24. MEXICO BITTERS MARKET SIZE, BY PRODUCT, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 25. MEXICO BITTERS MARKET SIZE, BY END USER, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 26. UNITED STATES BITTERS MARKET SIZE, BY PRODUCT, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 27. UNITED STATES BITTERS MARKET SIZE, BY END USER, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 28. UNITED STATES BITTERS MARKET SIZE, BY STATE, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 29. ASIA-PACIFIC BITTERS MARKET SIZE, BY PRODUCT, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 30. ASIA-PACIFIC BITTERS MARKET SIZE, BY END USER, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 31. ASIA-PACIFIC BITTERS MARKET SIZE, BY COUNTRY, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 32. AUSTRALIA BITTERS MARKET SIZE, BY PRODUCT, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 33. AUSTRALIA BITTERS MARKET SIZE, BY END USER, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 34. CHINA BITTERS MARKET SIZE, BY PRODUCT, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 35. CHINA BITTERS MARKET SIZE, BY END USER, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 36. INDIA BITTERS MARKET SIZE, BY PRODUCT, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 37. INDIA BITTERS MARKET SIZE, BY END USER, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 38. INDONESIA BITTERS MARKET SIZE, BY PRODUCT, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 39. INDONESIA BITTERS MARKET SIZE, BY END USER, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 40. JAPAN BITTERS MARKET SIZE, BY PRODUCT, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 41. JAPAN BITTERS MARKET SIZE, BY END USER, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 42. MALAYSIA BITTERS MARKET SIZE, BY PRODUCT, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 43. MALAYSIA BITTERS MARKET SIZE, BY END USER, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 44. PHILIPPINES BITTERS MARKET SIZE, BY PRODUCT, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 45. PHILIPPINES BITTERS MARKET SIZE, BY END USER, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 46. SINGAPORE BITTERS MARKET SIZE, BY PRODUCT, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 47. SINGAPORE BITTERS MARKET SIZE, BY END USER, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 48. SOUTH KOREA BITTERS MARKET SIZE, BY PRODUCT, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 49. SOUTH KOREA BITTERS MARKET SIZE, BY END USER, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 50. TAIWAN BITTERS MARKET SIZE, BY PRODUCT, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 51. TAIWAN BITTERS MARKET SIZE, BY END USER, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 52. THAILAND BITTERS MARKET SIZE, BY PRODUCT, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 53. THAILAND BITTERS MARKET SIZE, BY END USER, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 54. VIETNAM BITTERS MARKET SIZE, BY PRODUCT, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 55. VIETNAM BITTERS MARKET SIZE, BY END USER, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 56. EUROPE, MIDDLE EAST & AFRICA BITTERS MARKET SIZE, BY PRODUCT, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 57. EUROPE, MIDDLE EAST & AFRICA BITTERS MARKET SIZE, BY END USER, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 58. EUROPE, MIDDLE EAST & AFRICA BITTERS MARKET SIZE, BY COUNTRY, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 59. DENMARK BITTERS MARKET SIZE, BY PRODUCT, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 60. DENMARK BITTERS MARKET SIZE, BY END USER, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 61. EGYPT BITTERS MARKET SIZE, BY PRODUCT, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 62. EGYPT BITTERS MARKET SIZE, BY END USER, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 63. FINLAND BITTERS MARKET SIZE, BY PRODUCT, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 64. FINLAND BITTERS MARKET SIZE, BY END USER, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 65. FRANCE BITTERS MARKET SIZE, BY PRODUCT, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 66. FRANCE BITTERS MARKET SIZE, BY END USER, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 67. GERMANY BITTERS MARKET SIZE, BY PRODUCT, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 68. GERMANY BITTERS MARKET SIZE, BY END USER, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 69. ISRAEL BITTERS MARKET SIZE, BY PRODUCT, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 70. ISRAEL BITTERS MARKET SIZE, BY END USER, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 71. ITALY BITTERS MARKET SIZE, BY PRODUCT, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 72. ITALY BITTERS MARKET SIZE, BY END USER, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 73. NETHERLANDS BITTERS MARKET SIZE, BY PRODUCT, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 74. NETHERLANDS BITTERS MARKET SIZE, BY END USER, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 75. NIGERIA BITTERS MARKET SIZE, BY PRODUCT, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 76. NIGERIA BITTERS MARKET SIZE, BY END USER, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 77. NORWAY BITTERS MARKET SIZE, BY PRODUCT, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 78. NORWAY BITTERS MARKET SIZE, BY END USER, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 79. POLAND BITTERS MARKET SIZE, BY PRODUCT, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 80. POLAND BITTERS MARKET SIZE, BY END USER, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 81. QATAR BITTERS MARKET SIZE, BY PRODUCT, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 82. QATAR BITTERS MARKET SIZE, BY END USER, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 83. RUSSIA BITTERS MARKET SIZE, BY PRODUCT, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 84. RUSSIA BITTERS MARKET SIZE, BY END USER, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 85. SAUDI ARABIA BITTERS MARKET SIZE, BY PRODUCT, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 86. SAUDI ARABIA BITTERS MARKET SIZE, BY END USER, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 87. SOUTH AFRICA BITTERS MARKET SIZE, BY PRODUCT, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 88. SOUTH AFRICA BITTERS MARKET SIZE, BY END USER, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 89. SPAIN BITTERS MARKET SIZE, BY PRODUCT, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 90. SPAIN BITTERS MARKET SIZE, BY END USER, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 91. SWEDEN BITTERS MARKET SIZE, BY PRODUCT, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 92. SWEDEN BITTERS MARKET SIZE, BY END USER, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 93. SWITZERLAND BITTERS MARKET SIZE, BY PRODUCT, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 94. SWITZERLAND BITTERS MARKET SIZE, BY END USER, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 95. TURKEY BITTERS MARKET SIZE, BY PRODUCT, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 96. TURKEY BITTERS MARKET SIZE, BY END USER, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 97. UNITED ARAB EMIRATES BITTERS MARKET SIZE, BY PRODUCT, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 98. UNITED ARAB EMIRATES BITTERS MARKET SIZE, BY END USER, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 99. UNITED KINGDOM BITTERS MARKET SIZE, BY PRODUCT, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 100. UNITED KINGDOM BITTERS MARKET SIZE, BY END USER, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 101. BITTERS MARKET SHARE, BY KEY PLAYER, 2023
  • TABLE 102. BITTERS MARKET, FPNV POSITIONING MATRIX, 2023
目次
Product Code: MRR-437896AA4014

The Bitters Market was valued at USD 398.19 million in 2023, expected to reach USD 447.08 million in 2024, and is projected to grow at a CAGR of 12.37%, to USD 900.95 million by 2030.

Bitters, traditionally used as flavoring agents and digestifs, are aromatic spirits made from botanical ingredients like herb, barks, and roots. The scope of the bitters market involves its versatile application across various sectors, including its necessity in the food and beverage industry for cocktails, culinary dishes, and medicinal purposes in traditional medicine. The end-use spectrum spans across bars, restaurants, and households, to the pharmaceutical and food processing industries. The market is witnessing growth due to increasing consumer preferences for novel and artisanal cocktails, expanded product portfolios by manufacturers, and rising awareness regarding digestive health benefits. Key growth drivers include the burgeoning cocktail culture, increasing disposable income, and growing interest in exotic and authentic flavors. There's also a noticeable trend towards low and no-alcohol beverages, where bitters provide needed flavor and complexity without boosting alcohol content, presenting new opportunities for innovation. Companies are encouraged to focus on eco-friendly production methods and sustainable sourcing of raw materials to align with consumer demand for ethical products.

KEY MARKET STATISTICS
Base Year [2023] USD 398.19 million
Estimated Year [2024] USD 447.08 million
Forecast Year [2030] USD 900.95 million
CAGR (%) 12.37%

However, the market is not without its challenges. Regulatory complexities concerning alcohol content and herbal claims often hinder rapid product launch and expansion. Moreover, fluctuating prices and availability of raw ingredients can pose a risk to consistent production and pricing strategies. The rapidly changing consumer preferences could also challenge market players to continually innovate to meet dynamic demands. Innovations and research can thrive in developing botanically infused variants tailored to specific consumer health trends, like supporting gut health or stress relief. Focus can be directed towards expanding non-alcoholic bitters offerings and exploring technologies to enhance flavor profiles while maintaining health benefits. The market is characterized by fragmentation, with numerous small players contributing to a highly competitive landscape, emphasizing the need for strategic partnerships and niche marketing to capture market share. Education-based marketing can help in increasing consumer understanding and expanding the use cases for bitters into mainstream food and beverage consumption.

Market Dynamics: Unveiling Key Market Insights in the Rapidly Evolving Bitters Market

The Bitters Market is undergoing transformative changes driven by a dynamic interplay of supply and demand factors. Understanding these evolving market dynamics prepares business organizations to make informed investment decisions, refine strategic decisions, and seize new opportunities. By gaining a comprehensive view of these trends, business organizations can mitigate various risks across political, geographic, technical, social, and economic domains while also gaining a clearer understanding of consumer behavior and its impact on manufacturing costs and purchasing trends.

  • Market Drivers
    • Rising consumption of alcoholic & non-alcoholic beverages by the millennial population across the world
    • Increase in the health benefits associated with the bitters such as protein digestion, mineral absorption, and others
    • Expansion of food service outlets
  • Market Restraints
    • Potential adverse reactions with the products
  • Market Opportunities
    • Growing demand for branded and premium alcohol and rise in the spending on international liquor brands
    • Rising developments in the players for new types of bitters with unique flavors
  • Market Challenges
    • Overuse related issues

Porter's Five Forces: A Strategic Tool for Navigating the Bitters Market

Porter's five forces framework is a critical tool for understanding the competitive landscape of the Bitters Market. It offers business organizations with a clear methodology for evaluating their competitive positioning and exploring strategic opportunities. This framework helps businesses assess the power dynamics within the market and determine the profitability of new ventures. With these insights, business organizations can leverage their strengths, address weaknesses, and avoid potential challenges, ensuring a more resilient market positioning.

PESTLE Analysis: Navigating External Influences in the Bitters Market

External macro-environmental factors play a pivotal role in shaping the performance dynamics of the Bitters Market. Political, Economic, Social, Technological, Legal, and Environmental factors analysis provides the necessary information to navigate these influences. By examining PESTLE factors, businesses can better understand potential risks and opportunities. This analysis enables business organizations to anticipate changes in regulations, consumer preferences, and economic trends, ensuring they are prepared to make proactive, forward-thinking decisions.

Market Share Analysis: Understanding the Competitive Landscape in the Bitters Market

A detailed market share analysis in the Bitters Market provides a comprehensive assessment of vendors' performance. Companies can identify their competitive positioning by comparing key metrics, including revenue, customer base, and growth rates. This analysis highlights market concentration, fragmentation, and trends in consolidation, offering vendors the insights required to make strategic decisions that enhance their position in an increasingly competitive landscape.

FPNV Positioning Matrix: Evaluating Vendors' Performance in the Bitters Market

The Forefront, Pathfinder, Niche, Vital (FPNV) Positioning Matrix is a critical tool for evaluating vendors within the Bitters Market. This matrix enables business organizations to make well-informed decisions that align with their goals by assessing vendors based on their business strategy and product satisfaction. The four quadrants provide a clear and precise segmentation of vendors, helping users identify the right partners and solutions that best fit their strategic objectives.

Strategy Analysis & Recommendation: Charting a Path to Success in the Bitters Market

A strategic analysis of the Bitters Market is essential for businesses looking to strengthen their global market presence. By reviewing key resources, capabilities, and performance indicators, business organizations can identify growth opportunities and work toward improvement. This approach helps businesses navigate challenges in the competitive landscape and ensures they are well-positioned to capitalize on newer opportunities and drive long-term success.

Key Company Profiles

The report delves into recent significant developments in the Bitters Market, highlighting leading vendors and their innovative profiles. These include AB InBev, Absinthia's Bottled Spirits, Angostura Limited, Bitters Club LLC, Dashfire LLC, Davide Campari-Milano N.V, Hella Cocktail Co., Only Bitters, Pernod Ricard SA, Scrappy's Bitters, Spirit of York Distillery Co., Stock Spirits Group PLC, The Bitter Housewife, Token Bitters, and Underberg AG.

Market Segmentation & Coverage

This research report categorizes the Bitters Market to forecast the revenues and analyze trends in each of the following sub-markets:

  • Based on Product, market is studied across Aperitif Bitters, Cocktail Bitters, Digestif Bitters, and Medicinal Bitters.
  • Based on End User, market is studied across Restaurants & Bars and Retail Service.
  • Based on Region, market is studied across Americas, Asia-Pacific, and Europe, Middle East & Africa. The Americas is further studied across Argentina, Brazil, Canada, Mexico, and United States. The United States is further studied across California, Florida, Illinois, New York, Ohio, Pennsylvania, and Texas. The Asia-Pacific is further studied across Australia, China, India, Indonesia, Japan, Malaysia, Philippines, Singapore, South Korea, Taiwan, Thailand, and Vietnam. The Europe, Middle East & Africa is further studied across Denmark, Egypt, Finland, France, Germany, Israel, Italy, Netherlands, Nigeria, Norway, Poland, Qatar, Russia, Saudi Arabia, South Africa, Spain, Sweden, Switzerland, Turkey, United Arab Emirates, and United Kingdom.

The report offers a comprehensive analysis of the market, covering key focus areas:

1. Market Penetration: A detailed review of the current market environment, including extensive data from top industry players, evaluating their market reach and overall influence.

2. Market Development: Identifies growth opportunities in emerging markets and assesses expansion potential in established sectors, providing a strategic roadmap for future growth.

3. Market Diversification: Analyzes recent product launches, untapped geographic regions, major industry advancements, and strategic investments reshaping the market.

4. Competitive Assessment & Intelligence: Provides a thorough analysis of the competitive landscape, examining market share, business strategies, product portfolios, certifications, regulatory approvals, patent trends, and technological advancements of key players.

5. Product Development & Innovation: Highlights cutting-edge technologies, R&D activities, and product innovations expected to drive future market growth.

The report also answers critical questions to aid stakeholders in making informed decisions:

1. What is the current market size, and what is the forecasted growth?

2. Which products, segments, and regions offer the best investment opportunities?

3. What are the key technology trends and regulatory influences shaping the market?

4. How do leading vendors rank in terms of market share and competitive positioning?

5. What revenue sources and strategic opportunities drive vendors' market entry or exit strategies?

Table of Contents

1. Preface

  • 1.1. Objectives of the Study
  • 1.2. Market Segmentation & Coverage
  • 1.3. Years Considered for the Study
  • 1.4. Currency & Pricing
  • 1.5. Language
  • 1.6. Stakeholders

2. Research Methodology

  • 2.1. Define: Research Objective
  • 2.2. Determine: Research Design
  • 2.3. Prepare: Research Instrument
  • 2.4. Collect: Data Source
  • 2.5. Analyze: Data Interpretation
  • 2.6. Formulate: Data Verification
  • 2.7. Publish: Research Report
  • 2.8. Repeat: Report Update

3. Executive Summary

4. Market Overview

5. Market Insights

  • 5.1. Market Dynamics
    • 5.1.1. Drivers
      • 5.1.1.1. Rising consumption of alcoholic & non-alcoholic beverages by the millennial population across the world
      • 5.1.1.2. Increase in the health benefits associated with the bitters such as protein digestion, mineral absorption, and others
      • 5.1.1.3. Expansion of food service outlets
    • 5.1.2. Restraints
      • 5.1.2.1. Potential adverse reactions with the products
    • 5.1.3. Opportunities
      • 5.1.3.1. Growing demand for branded and premium alcohol and rise in the spending on international liquor brands
      • 5.1.3.2. Rising developments in the players for new types of bitters with unique flavors
    • 5.1.4. Challenges
      • 5.1.4.1. Overuse related issues
  • 5.2. Market Segmentation Analysis
  • 5.3. Porter's Five Forces Analysis
    • 5.3.1. Threat of New Entrants
    • 5.3.2. Threat of Substitutes
    • 5.3.3. Bargaining Power of Customers
    • 5.3.4. Bargaining Power of Suppliers
    • 5.3.5. Industry Rivalry
  • 5.4. PESTLE Analysis
    • 5.4.1. Political
    • 5.4.2. Economic
    • 5.4.3. Social
    • 5.4.4. Technological
    • 5.4.5. Legal
    • 5.4.6. Environmental

6. Bitters Market, by Product

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. Aperitif Bitters
  • 6.3. Cocktail Bitters
  • 6.4. Digestif Bitters
  • 6.5. Medicinal Bitters

7. Bitters Market, by End User

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. Restaurants & Bars
  • 7.3. Retail Service

8. Americas Bitters Market

  • 8.1. Introduction
  • 8.2. Argentina
  • 8.3. Brazil
  • 8.4. Canada
  • 8.5. Mexico
  • 8.6. United States

9. Asia-Pacific Bitters Market

  • 9.1. Introduction
  • 9.2. Australia
  • 9.3. China
  • 9.4. India
  • 9.5. Indonesia
  • 9.6. Japan
  • 9.7. Malaysia
  • 9.8. Philippines
  • 9.9. Singapore
  • 9.10. South Korea
  • 9.11. Taiwan
  • 9.12. Thailand
  • 9.13. Vietnam

10. Europe, Middle East & Africa Bitters Market

  • 10.1. Introduction
  • 10.2. Denmark
  • 10.3. Egypt
  • 10.4. Finland
  • 10.5. France
  • 10.6. Germany
  • 10.7. Israel
  • 10.8. Italy
  • 10.9. Netherlands
  • 10.10. Nigeria
  • 10.11. Norway
  • 10.12. Poland
  • 10.13. Qatar
  • 10.14. Russia
  • 10.15. Saudi Arabia
  • 10.16. South Africa
  • 10.17. Spain
  • 10.18. Sweden
  • 10.19. Switzerland
  • 10.20. Turkey
  • 10.21. United Arab Emirates
  • 10.22. United Kingdom

11. Competitive Landscape

  • 11.1. Market Share Analysis, 2023
  • 11.2. FPNV Positioning Matrix, 2023
  • 11.3. Competitive Scenario Analysis
  • 11.4. Strategy Analysis & Recommendation

Companies Mentioned

  • 1. AB InBev
  • 2. Absinthia's Bottled Spirits
  • 3. Angostura Limited
  • 4. Bitters Club LLC
  • 5. Dashfire LLC
  • 6. Davide Campari-Milano N.V
  • 7. Hella Cocktail Co.
  • 8. Only Bitters
  • 9. Pernod Ricard SA
  • 10. Scrappy's Bitters
  • 11. Spirit of York Distillery Co.
  • 12. Stock Spirits Group PLC
  • 13. The Bitter Housewife
  • 14. Token Bitters
  • 15. Underberg AG