市場調査レポート
商品コード
1412120
食品の真正性市場:タイプ、カテゴリー、用途別-2024-2030年の世界予測Food Authenticity Market by Type (DNA Sequencing/Barcoding, Immunoassay-Based/Enzyme-Linked Immunosorbent Assay (ELISA), Isotope Methods), Category (Adulteration Tests, Allergen Testing, False Labelling), Application - Global Forecast 2024-2030 |
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食品の真正性市場:タイプ、カテゴリー、用途別-2024-2030年の世界予測 |
出版日: 2024年01月15日
発行: 360iResearch
ページ情報: 英文 183 Pages
納期: 即日から翌営業日
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食品の真正性市場規模は2023年に77億3,000万米ドルと推計され、2024年には82億4,000万米ドルに達し、CAGR 6.75%で2030年には122億3,000万米ドルに達すると予測されます。
世界の食品の真正性市場
主な市場の統計 | |
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基準年[2023] | 77億3,000万米ドル |
予測年[2024] | 82億4,000万米ドル |
予測年 [2030] | 122億3,000万米ドル |
CAGR(%) | 6.75% |
FPNVポジショニング・マトリックス
FPNVポジショニングマトリックスは食品の真正性市場を評価する上で極めて重要です。事業戦略や製品満足度に関連する主要指標を調査し、ベンダーの包括的な評価を提供します。この綿密な分析により、ユーザーは各自の要件に沿った十分な情報に基づいた意思決定を行うことができます。評価に基づき、ベンダーは成功の度合いが異なる4つの象限に分類されます:フォアフロント(F)、パスファインダー(P)、ニッチ(N)、バイタル(V)です。
市場シェア分析
市場シェア分析は、食品の真正性市場におけるベンダーの現状について、洞察に満ちた詳細な調査を提供する包括的なツールです。全体的な収益、顧客基盤、その他の主要指標についてベンダーの貢献度を綿密に比較・分析することで、企業の業績や市場シェア争いの際に直面する課題について理解を深めることができます。さらに、この分析により、調査対象基準年に観察された累積、断片化の優位性、合併の特徴などの要因を含む、この分野の競合特性に関する貴重な考察が得られます。このような詳細レベルの拡大により、ベンダーはより多くの情報に基づいた意思決定を行い、市場で競争優位に立つための効果的な戦略を考案することができます。
1-市場の浸透度:主要企業が提供する市場に関する包括的な情報を提示しています。
2-市場の開拓度:有利な新興市場を深く掘り下げ、成熟市場セグメントにおける浸透度を分析しています。
3-市場の多様化:新製品の発売、未開拓の地域、最近の開発、投資に関する詳細な情報を提供します。
4-競合の評価と情報:市場シェア、戦略、製品、認証、規制状況、特許状況、主要企業の製造能力などを網羅的に評価します。
5-製品開発およびイノベーション:将来の技術、研究開発活動、画期的な製品開発に関する知的洞察を提供します。
1-食品の真正性市場の市場規模および予測は?
2-食品の真正性市場の予測期間中に投資を検討すべき製品、セグメント、用途、分野は何か?
3-食品の真正性市場における技術動向と規制の枠組みは?
4-食品の真正性市場における主要ベンダーの市場シェアは?
5-食品の真正性市場への参入に適した形態や戦略的手段は?
[183 Pages Report] The Food Authenticity Market size was estimated at USD 7.73 billion in 2023 and expected to reach USD 8.24 billion in 2024, at a CAGR 6.75% to reach USD 12.23 billion by 2030.
Global Food Authenticity Market
KEY MARKET STATISTICS | |
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Base Year [2023] | USD 7.73 billion |
Estimated Year [2024] | USD 8.24 billion |
Forecast Year [2030] | USD 12.23 billion |
CAGR (%) | 6.75% |
FPNV Positioning Matrix
The FPNV Positioning Matrix is pivotal in evaluating the Food Authenticity Market. It offers a comprehensive assessment of vendors, examining key metrics related to Business Strategy and Product Satisfaction. This in-depth analysis empowers users to make well-informed decisions aligned with their requirements. Based on the evaluation, the vendors are then categorized into four distinct quadrants representing varying levels of success: Forefront (F), Pathfinder (P), Niche (N), or Vital (V).
Market Share Analysis
The Market Share Analysis is a comprehensive tool that provides an insightful and in-depth examination of the current state of vendors in the Food Authenticity Market. By meticulously comparing and analyzing vendor contributions in terms of overall revenue, customer base, and other key metrics, we can offer companies a greater understanding of their performance and the challenges they face when competing for market share. Additionally, this analysis provides valuable insights into the competitive nature of the sector, including factors such as accumulation, fragmentation dominance, and amalgamation traits observed over the base year period studied. With this expanded level of detail, vendors can make more informed decisions and devise effective strategies to gain a competitive edge in the market.
Key Company Profiles
The report delves into recent significant developments in the Food Authenticity Market, highlighting leading vendors and their innovative profiles. These include Accugen Labs, Inc., Agilent Technologies, Inc., ALS Limited, Bio-Rad Laboratories, Inc., Bruker Corporation, Bureau Veritas SA, Certified Laboratories., Danahar Corporation, EMSL Analytical, Inc., Eurofins Scientific SE, Food Forensics Limited, FoodChain ID Group Inc., Institute for Environmental Health Laboratories & Consulting Group, Intertek Group PLC, LGC Limited, Microbac Laboratories, Inc., Minerva Biolabs Inc., Merieux NutriSciences Corporation, Neogen Corporation, NSF International, Premier Analytical Services, Romer Labs Division Holding GmbH by Royal DSM, Scout Scientific LLC, SGS S.A., Tentamus Group GmbH, Thermo Fisher Scientific, Inc., and TUV SUD.
Market Segmentation & Coverage
1. Market Penetration: It presents comprehensive information on the market provided by key players.
2. Market Development: It delves deep into lucrative emerging markets and analyzes the penetration across mature market segments.
3. Market Diversification: It provides detailed information on new product launches, untapped geographic regions, recent developments, and investments.
4. Competitive Assessment & Intelligence: It conducts an exhaustive assessment of market shares, strategies, products, certifications, regulatory approvals, patent landscape, and manufacturing capabilities of the leading players.
5. Product Development & Innovation: It offers intelligent insights on future technologies, R&D activities, and breakthrough product developments.
1. What is the market size and forecast of the Food Authenticity Market?
2. Which products, segments, applications, and areas should one consider investing in over the forecast period in the Food Authenticity Market?
3. What are the technology trends and regulatory frameworks in the Food Authenticity Market?
4. What is the market share of the leading vendors in the Food Authenticity Market?
5. Which modes and strategic moves are suitable for entering the Food Authenticity Market?