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市場調査レポート
商品コード
1561644
アーモンドフラワー(粉)市場レポート:タイプ、用途、流通チャネル、最終用途、地域別、2024年~2032年Almond Flour Market Report by Type (Natural Almond Flour, Blanched Almond Flour), Application (Bakery, Confectionery, Cosmetics, and Others), Distribution Channel (Online, Offline), End Use (Commercial, Household), and Region 2024-2032 |
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カスタマイズ可能
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アーモンドフラワー(粉)市場レポート:タイプ、用途、流通チャネル、最終用途、地域別、2024年~2032年 |
出版日: 2024年09月10日
発行: IMARC
ページ情報: 英文 137 Pages
納期: 2~3営業日
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世界のアーモンドフラワー(粉)市場の市場規模は2023年に13億米ドルに達しました。今後、IMARC Groupは、市場は2032年までに22億米ドルに達し、2024年から2032年の間に6.3%の成長率(CAGR)を示すと予測しています。
アーモンドフラワー(粉)は、湯通ししたアーモンドを粉砕し、ふるいにかけて細かい粉にしたものです。ビタミンE、カロリー、脂肪、炭水化物、食物繊維、マンガン、マグネシウム、銅、リンなどの必須栄養素を含みます。低比重リポタンパク質(LDL)コレステロールを減らし、ガン、糖尿病、脳卒中、アルツハイマー病などの病気のリスクを下げ、心臓と消化器の健康を増進します。小麦粉やココナッツフラワーに比べ、炭水化物の含有量が少なく、グルテンを形成するタンパク質を含まないです。そのため、パン粉の代わりとして、魚、鶏肉、牛肉などの肉料理に幅広く利用されています。
現在、世界中で一人当たりの所得が増加し、生活水準が向上しているため、消費者の嗜好が大きく変化しています。このことは、アーモンドフラワー(粉)をベースとした製品を消費することの健康上の利点に関する個人の意識の高まりと相まって、市場の成長を後押しする重要な要因の一つとなっています。このほか、下痢、腹部膨満感、ガス、貧血、成長障害を引き起こすセリアック病の有病率が大幅に増加しています。このため、消化器症状の緩和、慢性炎症の軽減、エネルギーの増強、体重減少の促進といった健康上の利点から、世界中でグルテンフリー食の採用が拡大しており、これが市場の成長に寄与しています。さらに、アーモンドフラワー(粉)は、ケーキ、クッキー、パン、ペストリーなどのベーカリー製品の調製用として、世界中の飲食品(F&B)産業で主要原料として広く使用されています。このことは、化粧品業界におけるローションやクリームなどの様々なスキンケア製品の処方における製品採用の拡大と相まって、良好な市場見通しを生み出しています。
The global almond flour market size reached US$ 1.3 Billion in 2023. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 2.2 Billion by 2032, exhibiting a growth rate (CAGR) of 6.3% during 2024-2032.
Almond flour is obtained from blanched almonds that are grounded and sieved into fine flour. It provides essential nutrients, such as vitamin E, calories, fat, carbohydrates, dietary fiber, manganese, magnesium, copper, and phosphorus. It assists in reducing low-density lipoprotein (LDL) cholesterol; lowering the risk of diseases like cancer, diabetes, stroke, and Alzheimer's disease; and improving heart and digestive health. As compared to wheat and coconut flour, it has lesser carbohydrate content and does not contain gluten-forming proteins. As a result, it is extensively utilized as an alternative to breadcrumbs to coat meats like fish, chicken, and beef.
Presently, there is a considerable change in consumer preferences on account of inflating per capita income and improving standards of living across the globe. This, in confluence with the rising awareness among individuals about the health benefits of consuming almond flour-based products, represents one of the key factors bolstering the growth of the market. Besides this, there is a significant increase in the prevalence of the celiac disease that causes diarrhea, bloating, gas, anemia, and growth issues. This has resulted in the growing adoption of a gluten-free diet around the world due to its health benefits, such as easing digestive symptoms, reducing chronic inflammation, boosting energy, and promoting weight loss, which is contributing to market growth. Moreover, almond flour is widely used as a key ingredient in the food and beverage (F&B) industry worldwide for the preparation of bakery products like cakes, cookies, bread, and pastries. This, coupled with the expanding product employment in the cosmetics industry for the formulation of various skincare products, such as lotion and cream, is creating a favorable market outlook.
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global almond flour market report, along with forecasts at the global, regional and country levels from 2024-2032. Our report has categorized the market based on type, application, distribution channel, and end use.
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Anthony's Goods (Associated British Foods plc), Barney Butter, Blue Diamond Growers, Bob's Red Mill Natural Foods, Goindiaorganic, Honest to Goodness, King Arthur Baking Company Inc., McKenzie's Foods, NOW Foods, Olam International, Oleander Bio SA, Rolling Hills Nut Company, Shiloh Farms, Treehouse Almonds and WellBees.