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市場調査レポート
商品コード
1541811
ハルーミチーズ市場レポート:タイプ、最終用途、由来、地域別、2024年~2032年Halloumi Cheese Market Report by Type (Flavored, Unflavored), End Use (Food Service, Residential), Nature (Organic, Conventional), and Region 2024-2032 |
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カスタマイズ可能
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ハルーミチーズ市場レポート:タイプ、最終用途、由来、地域別、2024年~2032年 |
出版日: 2024年08月10日
発行: IMARC
ページ情報: 英文 140 Pages
納期: 2~3営業日
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ハルーミチーズの世界市場規模は2023年に5億3,980万米ドルに達しました。今後、IMARC Groupは、2024年から2032年の間に13.2%の成長率(CAGR)を示し、2032年までに市場は16億9,950万米ドルに達すると予測しています。
ハルーミチーズは、牛、ヤギ、羊の低温殺菌または無殺菌乳を使用して製造される乳製品です。色は白色で、ピリッとした塩味と香ばしい風味があり、半硬質で塩漬けされ、わずかにスポンジのような食感があります。サラダ、サンドイッチ、バーベキュー、フライ、ハンバーガーのトッピングによく使われ、生でも焼いても揚げても食べられます。ハルーミチーズは通常、塩水に漬けて保存するか、ワックスペーパーやパーチメントペーパー、チーズラップでしっかりと包んで保存します。また、チリ、バジル、ミントなどの風味をつけたものもあります。
世界の飲食品業界の著しい成長は、市場の明るい見通しを生み出す重要な要因のひとつです。レストラン、カフェ、その他の飲食店では、革新的でユニークな料理を顧客に提供するため、ハルーミチーズの様々なフレーバーや組み合わせを試しています。これに伴い、肉の代替品としてハルーミチーズを好む消費者の変化も市場の成長に寄与しています。さらに、製品の品質を維持し、保存性を高めるための包装技術における様々な技術革新が、他の成長促進要因として作用しています。チーズ・メーカーは、より幅広い消費者層を惹きつけるため、斬新でエキゾチックな風味のハルーミチーズ・バリエーションを製造しています。また、消費者に魅力的な取引や施設を提供するために、有名人やeコマース・プラットフォームによるブランド推薦のためにソーシャルメディアを利用しています。その他、消費者の支出能力の上昇や、高級・プレミアム食品への嗜好の高まりなどが、市場の成長を後押しすると予想されます。
The global halloumi cheese market size reached US$ 539.8 Million in 2023. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 1,699.5 Million by 2032, exhibiting a growth rate (CAGR) of 13.2% during 2024-2032.
Halloumi cheese is a dairy product manufactured using pasteurized or unpasteurized milk of cow, goat or sheep. It is white in color, has a tangy, salty and savory flavor and a semi-hard, brined and slightly spongy texture. The cheese is a rich source of fat, protein, calcium, zinc, magnesium and vitamin A and B. It is commonly used as a topping on salads, sandwiches, barbeques, fried and burgers and can be consumed raw, grilled or fried. Halloumi cheese is usually stored in salted water or is wrapped tightly in waxed and parchment paper or cheese wrap. It is also available in flavored variants, such as chili, basil and mint.
Significant growth in the food and beverage industry across the globe is one of the key factors creating a positive outlook for the market. Restaurants, cafes and other eateries are experimenting with multiple flavors and combinations of halloumi cheese to offer innovative and unique dishes to their customers. In line with this, shifting consumer preference for halloumi cheese as a meat replacement is also contributing to the growth of the market. Additionally, various innovations in the packaging technologies to maintain the quality and increase the shelf-life of the product are acting as other growth-inducing factors. Cheese manufacturers are producing halloumi cheese variants in novel and exotic flavor profiles to attract a wider consumer base. They are also using social media for brand endorsements with celebrities and e-commerce platforms to offer attractive deals and facilities to the consumers. Other factors, including rising expenditure capacities of the consumers, along with the increasing preference for luxury and premium food products, are anticipated to drive the market toward growth.
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global halloumi cheese market report, along with forecasts at the global, regional and country level from 2024-2032. Our report has categorized the market based on type, end use and nature.
Flavored
Unflavored
Food Service
Residential
Organic
Conventional
North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Almarai, Arla Foods amba, GALAKTOKOMIO A.D.S DAFNI LTD, Hadjipieris Ltd, Lefkonitziatis, NORDEX FOOD A/S, Petrou Bros Dairy Products Ltd, Sussex High Weald Dairy Ltd, WAIMATA CHEESE COMPANY and Zita Dairies Ltd.