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市場調査レポート
商品コード
1541340
シートマスク市場レポート:製品タイプ、価格帯、流通チャネル、地域別、2024年~2032年Sheet Face Mask Market Report by Product Type, Price Point, Distribution Channel, and Region 2024-2032 |
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カスタマイズ可能
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シートマスク市場レポート:製品タイプ、価格帯、流通チャネル、地域別、2024年~2032年 |
出版日: 2024年08月10日
発行: IMARC
ページ情報: 英文 144 Pages
納期: 2~3営業日
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シートマスク市場の世界市場規模は2023年に3億8,680万米ドルに達しました。今後、IMARC Groupは、市場は2032年までに7億1,230万米ドルに達し、2024年から2032年の間に6.8%の成長率(CAGR)を示すと予測しています。
シートマスクは、さまざまなタイプのジェル、繊維、紙を使用した使いやすいスキンケア製品です。ヒアルロン酸、ビタミン、アロエベラなどの有益な成分を含むエッセンスに浸して使用します。現在、複数のメーカーが、ソフトで自然な肌触りの生地や、真珠、海藻、スイカ、ハチ毒、カタツムリ抽出物などの革新的な成分を使用したシートマスクを発売しており、その他の特典も提供しています。これらの製品タイプは、特定の肌タイプや悩みに適した製品バリエーションも提供しています。これは、個人の外見に対する意識の高まりと相まって、世界中でシートマスクの需要を牽引しています。
保湿、不純物の除去、肌のデトックス、輝きとツヤの回復など、シート状フェイスマスクがもたらすいくつかの利点は、市場の成長を後押しする重要な要因の一つです。さらに、外出先でのスキンケア傾向の台頭が、旅行中でも使用できる便利なシートマスクの需要を牽引しています。これとは別に、市場の大手企業は、高度なシステムで肌を分析した後、パーソナライズされたシート状フェイスマスクを提供しています。また、再生可能な素材から革新的なマスクを製造しています。例えば、米国のスキンケア企業であるジョンソン・エンド・ジョンソン・コンシューマー社は、イナゴ豆と紅藻から作られた有効成分とハイドロゲルを含み、フィット感と快適性のために不織布サポートを提供する使い捨てハイドロゲルシートマスクの開発に注力しています。これに加えて、主要企業はシートマスクの国際的な有名人の推薦にかなり投資しています。ソーシャルメディアプラットフォームやオーバー・ザ・トップ(OTT)メディアサービスを利用して製品を宣伝しており、その結果、世界中のオンライン流通チャネルを通じて売上が増加しています。
The global sheet face mask market size reached US$ 386.8 Million in 2023. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 712.3 Million by 2032, exhibiting a growth rate (CAGR) of 6.8% during 2024-2032.
Sheet face masks are easy-to-use skincare products made using different types of gels, fibers, and papers. They are soaked in essences containing beneficial ingredients, such as hyaluronic acid, vitamins, and aloe vera. At present, several manufacturers are introducing sheet masks made with soft, natural and comfortable fabric as well as innovative ingredients like pearl, seaweed, watermelon, bee venom, and snail extracts for additional skin benefits. These manufacturers are also offering product variants that are suitable for a particular skin type or concern. This, in confluence with the growing awareness among individuals about personal appearance, is driving the demand for sheet face masks around the world.
Several benefits provided by sheet face masks, such as hydration, removing impurities, detoxifying skin, and restoring radiance and glow, represent one of the significant factors bolstering the market growth. Moreover, the emerging on-the-go skincare trend is driving the demand for sheet face masks that are convenient and can be used while traveling. Apart from this, the leading market players are offering personalized sheet face masks after analyzing the skin with an advanced system. They are also manufacturing innovative masks from renewable materials. For instance, Johnson & Johnson Consumer Inc., a US-based skincare company, is focusing on developing single-use hydrogel sheet masks that contain active ingredients and hydrogel made from locust beans and red seaweed and offer nonwoven support for fit and comfort. In addition to this, key players are considerably investing in international celebrity endorsements for sheet face masks. They are relying on social media platforms and over-the-top (OTT) media services to promote their products, which is resulting in their increasing sales through online distribution channels across the globe.
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global sheet face mask market report, along with forecasts at the global, regional and country level from 2024-2032. Our report has categorized the market based on product type, price point and distribution channel.
Cotton and Microfiber Sheet
Hydrogel Sheet
Knit Sheet
Bio-Cellulose Sheet
Others
Mass
Premium
Supermarkets and Hypermarkets
Convenience Stores
Retail Pharmacies
E-Commerce
North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Amorepacific Corporation, Beiersdorf AG, Guerlain (LVMH Moet Hennessy - Louis Vuitton), Kracie Holdings Ltd. (Hoyu Co. Ltd.), L'Oreal S.A., Neutrogena Corporation (Johnson & Johnson), Procter & Gamble Company, Shiseido Company Limited, The Estee Lauder Companies Inc, The Himalaya Drug Company (Himalaya Global Holdings Ltd.), Topix Pharmaceuticals Inc. and Unilever plc.