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市場調査レポート
商品コード
1541135
電解質とビタミンウォーターの市場レポート:配合、バリエーション、タイプ、パッケージ、流通チャネル、地域別、2024年~2032年Electrolyte and Vitamin Water Market Report by Fortification, Variants, Type, Packaging, Distribution Channel, and Region 2024-2032 |
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カスタマイズ可能
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電解質とビタミンウォーターの市場レポート:配合、バリエーション、タイプ、パッケージ、流通チャネル、地域別、2024年~2032年 |
出版日: 2024年08月10日
発行: IMARC
ページ情報: 英文 147 Pages
納期: 2~3営業日
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世界の電解質とビタミンウォーターの市場規模は2023年に85億米ドルに達しました。今後、IMARC Groupは、市場は2032年までに162億米ドルに達し、2024年から2032年の間に7.15%の成長率(CAGR)を示すと予測しています。
電解質水は、カルシウム、ナトリウム、カリウム、マグネシウム、その他の帯電ミネラルで強化されており、脳、心臓、筋肉、神経系の機能維持を助ける。人体内部のpHレベルを維持することで、水分補給レベルを調整します。また、栄養素を体細胞に移動させ、損傷した組織を再構築するのを助ける。一方、ビタミンウォーターには数多くの水溶性ビタミンと必須栄養素が含まれています。細胞から有害なフリーラジカルを除去し、体の水分を保ち、体温を調節するのに役立ちます。その上、適度な摂取は必要なpHレベルを維持し、筋肉や神経の適切な働きを助ける。その結果、電解質とビタミン水の需要は、特にミレニアル世代の間で、世界中で牽引力を増しています。
肥満やその他の生活習慣病の増加は、市場にプラスの影響を与える主要な要因のひとつです。また、人口の増加、急速な都市化、栄養価の高い飲料への需要の高まりが市場の成長を強めています。これとは別に、健康的なライフスタイルと水分補給レベルを維持することの利点に関する個人の意識の高まりが、世界中で電解質とビタミン水の需要を刺激しています。さらに、スポーツやフィットネス、冒険活動への個人の参加が増加していることも、ビタミンやミネラルが豊富な飲食品や飲料のニーズを後押ししています。さらに、組織化された流通チャネルの拡大と、簡単な製品入手、無料宅配、魅力的なキャンペーン、安全なオンライン決済方法を提供するオンライン・ショッピングへの消費者の傾斜が相まって、メーカーに有利な成長機会を提供しています。これに加えて、有名人の推薦、魅力的なパッケージング、ソーシャルメディアプラットフォームでのプロモーション活動など、さまざまなマーケティング戦略に大手市場プレーヤーが注力するようになったことが、市場の成長を後押ししています。
The global electrolyte and vitamin water market size reached US$ 8.5 Billion in 2023. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 16.2 Billion by 2032, exhibiting a growth rate (CAGR) of 7.15% during 2024-2032.
Electrolyte water is fortified with calcium, sodium, potassium, magnesium, and other electrically charged minerals that help keep the brain, heart, muscles, and nervous system functioning. It regulates the hydration level by maintaining the internal pH level of the human body. It also aids in moving nutrients into the body cells and rebuilding damaged tissues. On the other hand, vitamin water is infused with numerous water-soluble vitamins and essential nutrients. It helps eliminate harmful free radicals from the cells, keeping the body hydrated and regulating body temperature. Besides this, its moderate consumption aids in maintaining the required pH level and proper functioning of muscles and nerves. As a result, the demand for electrolyte and vitamin water is gaining traction across the globe, especially among the millennial population.
The rising prevalence of obesity and other lifestyle diseases represents one of the key factors positively influencing the market. In addition, the growing population, rapid urbanization, and the escalating demand for nutrient-rich beverages are strengthening the market growth. Apart from this, the rising awareness among individuals about the benefits of maintaining a healthy lifestyle and hydration level is catalyzing the demand for electrolyte and vitamin water across the globe. Furthermore, the increasing participation of individuals in sports, physical fitness, and adventure activities is driving the need for vitamin and mineral-rich food products and beverages. Moreover, the expansion of organized distribution channels, coupled with the shifting consumer inclination toward online shopping that offers easy product availability, free doorstep delivery, exciting offers, and secured online payment methods, is offering lucrative growth opportunities to manufacturers. Besides this, the rising focus of leading market players on various marketing strategies, such as celebrity endorsement, attractive packaging, and promotional activities on social media platforms, is propelling the market growth.
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global electrolyte and vitamin water market report, along with forecasts at the global, regional and country levels from 2024-2032. Our report has categorized the market based on fortification, variants, type, packaging, and distribution channel.
Vitamin Only
Electrolyte Only
Electrolyte & Vitamin
Flavored
Non-flavored
Sweetened
Non-sweetened
PET
Glass
Aluminum
Supermarkets
Convenient Stores
Online Stores
Specialty Stores
Others
North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Danone S.A., Essentia Water LLC (Nestle USA), Frucor Suntory (Suntory Holdings Limited), Karma Culture LLC, Keurig Dr Pepper Inc., PepsiCo Inc., Talking Rain Beverage Company, The Alkaline Water Company Inc., The Coca-Cola Company, Vitamin Well and VOSS of Norway AS.