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市場調査レポート
商品コード
1540880
広報ツール市場レポート:ソリューション別、展開別、用途別、産業別、地域別 2024-2032Public Relations Tools Market Report by Solution, Deployment, Application, Industry, and Region 2024-2032 |
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カスタマイズ可能
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広報ツール市場レポート:ソリューション別、展開別、用途別、産業別、地域別 2024-2032 |
出版日: 2024年08月10日
発行: IMARC
ページ情報: 英文 148 Pages
納期: 2~3営業日
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世界の広報(PR)ツール市場規模は、2023年に116億米ドルに達しました。今後、IMARC Groupは、市場は2032年までに270億米ドルに達し、2024年から2032年の間に9.6%の成長率(CAGR)を示すと予測しています。
広報(PR)ツールは、さまざまな組織と一般大衆との間の互恵的な関係の確立、特定、維持に関与します。マーケティング・キャンペーンを支援するだけでなく、これらのツールは、組織が投稿したコンテンツの影響を評価するためのバックエンド分析の実行も支援します。広報ツールは、登録された顧客が連絡を取り続けることを容易にし、新しいアップデートが利用可能になるたびに、彼らの人口統計に関連する重要なニュースについて更新されます。メディア取材は、少ないコストで1回の電話で手配することができ、ひいては企業の経済的負担を軽減します。さらに、広報ツールはオンラインアンケートを作成し、ターゲットとするオーディエンスの意見を把握することで、より良いブランド作りに役立ちます。その結果、PRツールは小売、消費財、IT(情報技術)、銀行、ヘルスケアなど、さまざまな業界で幅広く活用されています。
市場は、一般消費者や潜在的消費者にリーチするための数多くのプラットフォームの利用が拡大していることが大きな要因となっています。これは、大企業や中小企業におけるデータドリルや情報収集プラットフォームの継続的な進歩に起因しています。これに加えて、消費者の嗜好を監視・追跡するためのソーシャルメディア広告やデジタル・マーケティングの人気が高まっていることも、広報ツールの利用率上昇につながっています。また、現在の動向を把握し、分析と集計に基づいて消費者の行動を予測する需要の高まりも、市場を牽引しています。さらに、ニッチな市場セグメントで基盤を構築するための統合マーケティング・コミュニケーションのニーズが高まっていることも、市場に明るい展望をもたらしています。市場に弾みをつけているその他の要因としては、急速なデジタル化、継続的な技術進歩、高速インターネットの普及拡大、クラウドコンピューティングの利用拡大、主要企業による広範な研究開発(R&D)活動などが挙げられます。
The global public relations (PR) tools market size reached US$ 11.6 Billion in 2023. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 27.0 Billion by 2032, exhibiting a growth rate (CAGR) of 9.6% during 2024-2032.
Public relations (PR) tools involve the establishment, identification, and maintenance of mutually beneficial relationships between various organizations and the general public. Besides assisting in marketing campaigns, these tools also aid in running backend analytics to assess the impact of the content posted by the organization. Public relations tools make it easy for registered customers to stay in touch and to be updated about important news related to their demographic whenever a new update is available. Media coverage can be arranged in one call with fewer costs, which, in turn, reduces the financial burden on companies. Additionally, public relations tools create online surveys and determine the opinions of targeted audiences which helps create a better brand. As a result, PR tools are extensively utilized in various industries, including retail, consumer good, information technology (IT), banking, and healthcare.
The market is majorly driven by the growing usage of numerous platforms for reaching out to regular and potential consumers. This can be attributed to continual advancements in data drilling and information gathering platforms in large and small organizations. In addition to this, the rising popularity of social media advertisements and digital marketing for monitoring and tracking consumer preferences is resulting in a higher uptake of public relations tools. The market is also driven by the escalating demand for understanding the current trends and predicting the behavior of consumers based on analytics and aggregation. Furthermore, the growing need for integrated marketing communications for creating a base in a niche market segment is creating a positive outlook for the market. Some of the other factors that are providing an impetus to the market include rapid digitization, continual technological advancements, increasing penetration of high-speed internet, the augmenting usage of cloud computing, and extensive research and development (R&D) activities conducted by key players.
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global public relations (PR) tools market report, along with forecasts at the global, regional and country level from 2024-2032. Our report has categorized the market based on solution, deployment, application and industry.
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The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Agility PR Solutions, Business Wire Inc, Cision AB, iPR Software Inc, Isentia, Meltwater Inc., Onalytica, Onclusive Inc., Outbrain Inc. and Prezly.