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市場調査レポート
商品コード
1518733
テーブルバター市場:世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2024年~2032年予測Table Butter Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2024-2032 |
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カスタマイズ可能
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テーブルバター市場:世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2024年~2032年予測 |
出版日: 2024年07月01日
発行: IMARC
ページ情報: 英文 135 Pages
納期: 2~3営業日
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世界のテーブルバター市場規模は2023年に494億米ドルに達しました。今後、IMARC Groupは、市場は2032年までに1,042億米ドルに達し、2024年から2032年の間に8.4%の成長率(CAGR)を示すと予測しています。
テーブルバターは、牛乳と乳製品から得られる低温殺菌クリームを使って調製されます。また、一般的な塩、色をつけるためのアナトーやカロチン、香味料としてのジアセチルも含まれます。周囲の温度によって形状が変化します。例えば、冷蔵下では固形のまま、室温ではスプレッド状に柔らかくなり、高温では液状に溶ける。テーブルバターには、ナイアシン、カルシウム、リン、リボフラビン、抗酸化物質、ビタミンA、B、Eが含まれています。
テーブルバターは、そのクリーミーさとリッチな味わいから、ベーカリー製品や炒め物など、さまざまな料理に幅広く利用されています。また、トースト製品のスプレッドや調理済み製品の調味料としても使用されます。これは、食品業界における数々の技術革新や進歩と相まって、市場の成長を強化しています。これとは別に、市場大手各社は膨大な数の消費者層の嗜好や好みに合うよう、斬新なテーブルバターの風味や品種を打ち出しています。これらの企業はまた、製品パッケージをより美しく魅力的なものに改良することにも注力しています。これに加えて、デジタル・マーケティングや有名人の推薦を通じた製品の販売促進にもかなりの投資を行っています。さらに、主要メーカーは健康志向や菜食主義者をターゲットに、乳製品不使用、オーガニック、無塩、微塩、ヤギ乳のテーブルバターを発売しています。これらの取り組みは、世界中のテーブルバターの全体的な売上にプラスの影響を与えると予想されます。市場開拓を促進すると予測されるその他の要因としては、世界人口の増加、食生活パターンの変化、新興国市場における個人の可処分所得の増加などが挙げられます。
The global table butter market size reached US$ 49.4 Billion in 2023. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 104.2 Billion by 2032, exhibiting a growth rate (CAGR) of 8.4% during 2024-2032.
Table butter is prepared using pasteurized cream that is obtained from milk and milk products. It also includes common salt, annatto or carotene for adding color and diacetyl as a flavoring agent. It undergoes changes in form depending on the surrounding temperature. For instance, it remains solid under refrigeration, softens to a spreadable consistency at room temperature and melts into a liquid consistency at a higher temperature. Table butter has niacin, calcium, phosphorus, riboflavin, antioxidants and vitamins A, B and E. As a result, its adequate consumption assists in improving immune function, supporting heart health and protects cells against damage caused by free radicals.
Due to its creaminess and rich taste, table butter finds extensive application in the preparation of a variety of dishes, such as bakery products and fried foods. It is also used as a spread on toasted products and a condiment on cooked products. This, coupled with numerous innovations and advancements in the food industry, is strengthening the growth of the market. Apart from this, leading market players are coming up with novel table butter flavors and varieties to suit the taste and preference of a vast consumer base. These players are also focusing on upgrading product packaging to make it more aesthetically appealing. Besides this, they are considerably investing in promoting their products through digital marketing and celebrity endorsements. Furthermore, key manufacturers are launching dairy-free, organic, unsalted, slightly salted, and goat milk table butters to target the health-conscious and vegan population. These initiatives are anticipated to positively influence the overall sales of table butter across the globe. Some of the other factors projected to impel the market growth include rising global population, changing dietary patterns and inflating disposable incomes of individuals in developing regions.
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global table butter market report, along with forecasts at the global and regional level from 2024-2032.
European Union (EU)
North America
Eastern Europe
Oceania
Latin America
Asia
The competitive landscape of the market has been analyzed in the report, along with the detailed profiles of the major players operating in the industry. Some of these players are Lactalis International, Nestle S.A., Dairy Farmers of America Inc., Arla Foods Amba, Land O'Lakes, Inc., and Gujarat Co-operative Milk Marketing Federation Ltd. (GCMMF).