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市場調査レポート
商品コード
1451640
ランジェリー市場レポート:製品タイプ、材料、価格帯、流通チャネル、地域別、2024-2032Lingerie Market Report by Product Type, Material, Price Range, Distribution Channel, and Region 2024-2032 |
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ランジェリー市場レポート:製品タイプ、材料、価格帯、流通チャネル、地域別、2024-2032 |
出版日: 2024年03月02日
発行: IMARC
ページ情報: 英文 146 Pages
納期: 2~3営業日
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世界のランジェリー市場規模は2023年に842億米ドルに達しました。今後、IMARC Groupは、市場は2032年までに1,499億米ドルに達し、2024年から2032年の間に6.42%の成長率(CAGR)を示すと予測しています。
ランジェリーは、綿、ポリエステル、ナイロン、レース、薄手生地、シフォン、サテン、シルクの混紡から製造される伸縮性のある軽量の下着です。ランジェリーは、消費者が身体と衣服の間に着用するもので、衛生を保つために身体分泌物から衣服を保護します。ランジェリーは、ファッショナブル、レギュラー、ブライダル、スポーツウェアとして使用され、身体能力、自信、健康全般を向上させる。現在、ランジェリーには、ニッカーズ、ブリーフ、Tバック、ボディスーツ、コルセットなど、さまざまなサイズ、柄、色、種類があります。
トレンディなインティメイトウェアやスポーツウェアに対する消費者の志向の高まりは、市場成長を促進する重要な要因の1つです。これに伴い、消費者の感度を高め、裾野を広げるために、複数のソーシャルメディアプラットフォームで積極的なマーケティングやプロモーション活動が広く採用されていることが、市場成長に大きく寄与しています。製品のバリエーションが増え、消費者の間で幅広いシームレス、ブラジャー・ブリーフ、プレミアム品質のブランドランジェリーへの需要が高まっていることが、市場の成長を後押ししています。さらに、シームレスやブラジャー・ブリーフに対する需要の高まりと、男性層のランジェリー製品に対する嗜好の高まりが、市場の成長を積極的に刺激しています。これとは別に、ランジェリーメーカーが製品ポートフォリオを改善するためにスーパーマーケットチェーンや複数の流通業者と協力していることが、市場の成長を触媒しています。持続可能な製品バリエーションの出現は、主要な成長誘発要因として作用しています。例えば、ブランドや大手企業は環境に優しい生産工程を導入し、生分解性素材を使用してエコロジカルなランジェリーセットを製造しており、主に大衆の間で環境意識が高まっているため、絶大な人気を博しています。その他にも、オンラインプラットフォームの普及による製品の入手のしやすさ、大手ブランドが提供する魅力的な割引や手頃な価格帯、特に新興国市場における消費者の都市化と購買力の上昇などが、市場の見通しをさらに明るいものにしています。
The global lingerie market size reached US$ 84.2 Billion in 2023. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 149.9 Billion by 2032, exhibiting a growth rate (CAGR) of 6.42% during 2024-2032.
Lingerie is a stretchable, lightweight undergarment manufactured from a blend of cotton, polyester, nylon, lace, sheer fabrics, chiffon, satin, and silk. It is worn by consumers between the body and clothes for protecting clothes from bodily secretion to maintain hygiene. Lingerie is used as fashionable, regular, bridal, and sportswear clothing to enhance physicality, confidence, and the overall health. At present, lingerie is available in varying sizes, patterns, colors, and types, such as knickers, briefs, thongs, bodysuits, and corsets.
The increasing inclination of consumers toward trendy intimate wear and sportswear is one of the key factors driving the market growth. In line with this, the widespread adoption of aggressive marketing and promotional activities on several social media platforms for sensitizing and broadening the consumer base is considerably contributing to the market growth. Rising product variations and the escalating demand for wide-ranging seamless, brassieres briefs, and premium-quality branded lingerie amongst consumers, are propelling the market growth. Furthermore, the growing demand for seamless and brassieres briefs, along with the increasing preference for lingerie products amongst male demographics, is positively stimulating the market growth. Apart from this, the collaboration of lingerie manufacturers with the supermarket chains and multiple distributors for improving product portfolio is catalyzing the market growth. The advent of sustainable product variants is acting as a major growth-inducing factor. For instance, brands and leading companies are deploying environmentally-friendly production processes and using biodegradable materials to manufacture ecological lingerie sets, that are gaining immense popularity, primarily due to the increasing environmental consciousness among the masses. Other factors, such as the easy product availability through proliferating online platforms, attractive discounts and affordable price points offered by leading brands, and rising urbanization and purchasing power of consumers, especially in developing regions, are creating a positive outlook for the market further.
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global lingerie market report, along with forecasts at the global, regional and country level from 2024-2032. Our report has categorized the market based on product type, material, price range and distribution channel.
Brassiere
Knickers or Panties
Shapewear
Others
Cotton
Silk
Satin
Nylon
Others
Economy
Premium
Mass Merchandizers
Specialized Stores
Online Stores
Others
North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Fashion Nova LLC, Hanesbrands Inc., H & M Hennes & Mauritz AB, Hunkemoller International B.V., Jockey International Inc., MAS Holdings, PVH Corp., The Gap Inc., The Groupe Chantelle, Triumph International Ltd., Victoria's Secret & Co. and Yandy Enterprises LLC.