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市場調査レポート
商品コード
1665858

Sprinklr'25 Winter SQuAD:戦略の刷新とインテリジェント・コアへの継続投資で成長への足場を固める

Sprinklr '25 Winter SQuAD: Finding a Firm Footing for Growth with a Refreshed Strategy and Continued Investments for an Intelligent Core


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IDC
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英文 5 Pages
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Sprinklr'25 Winter SQuAD:戦略の刷新とインテリジェント・コアへの継続投資で成長への足場を固める
出版日: 2025年02月28日
発行: IDC
ページ情報: 英文 5 Pages
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概要

このIDC Market Noteでは、2025年1月30日に開催されたSprinklrの四半期アナリストダイジェストについて解説します。新CEOに任命されたRory Read氏は、この日初めてアナリスト・コミュニティで講演し、成長戦略の刷新計画を発表しました。同社は野心的な成長計画を掲げており、リードの3段階アプローチはこの目標を達成するための直接的な回答です。製品のアップデートはソリューション一式に及んでおり、コアアプリケーションとワークフローにインテリジェンスを埋め込むことがテーマとなっています。

エグゼクティブスナップショット

このマーケットノート

  • 戦略の刷新
    • ビジネス最適化
    • 硬化/バーンイン期間
    • 成長の加速
  • 製品アップデート
    • エンゲージメントチャネルへの投資と拡張
    • 組み込みインテリジェンス-アプリに組み込んだAIとGenAI
    • CX-EXギャップを埋める

IDCの視点

  • インテリジェントエクスペリエンスの時代に向けて
  • エンゲージメントレイヤー全体でエクスペリエンスオーケストレーションを統合
  • 顧客価値に基づいた成長の実現
  • 結論

参考資料

  • 関連調査
  • 要約
目次
Product Code: US53208425

This IDC Market Note discusses Sprinklr's quarterly analyst digest held on January 30, 2025. This was the first time, newly appointed CEO, Rory Read, addressed the analyst community and laid out his plans for a refreshed growth strategy. The company has set itself an ambitious growth plan and Read's three-phased approach is a direct response to meet this goal. Product updates spanned the full suite of solutions, with the resonant theme being, intelligence embedded into the core applications and workflows.

Executive Snapshot

In This Market Note

  • Strategy Refresh
    • Business Optimization
    • Hardening/Burn-in Period
    • Acceleration for Growth
  • Product Updates
    • Engagement Channel Investments and Expansions
    • Embedded Intelligence - AI and GenAI Infused into Apps
    • Bridging the CX-EX Gap

IDC's Point of View

  • Primed for the Era of Intelligent Experiences
  • Unifying Experience Orchestration Across the Engagement Layer
  • Operationalizing Growth That Is Grounded in Customer Value
  • Conclusion

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