![]() |
市場調査レポート
商品コード
1648064
ベスト・イン・フューチャー・オブ・カスタマー・エクスペリエンス賞受賞者プロファイル 2024年Best in Future of Customer Experience Winner Award Profile 2024 |
||||||
|
ベスト・イン・フューチャー・オブ・カスタマー・エクスペリエンス賞受賞者プロファイル 2024年 |
出版日: 2025年01月27日
発行: IDC
ページ情報: 英文 6 Pages
納期: 即納可能
![]() |
このIDC Perspectiveでは、アジア太平洋地域におけるIDC Future Enterprise Awards 2024の「Future of Customer Experience」受賞者のノミネート内容について、予測AI機能が今後の組織にどのような影響を与えるかについて論じています。「AIは、ハイパーパーソナライゼーションや予測分析など、次世代のカスタマーエクスペリエンスイニシアチブのための主要テクノロジーとして急速に普及しているが、企業はそうしたテクノロジーを組織のデジタルトランスフォーメーションの旅に総合的に統合する必要があります。目標は、社内外のすべての主要な利害関係者の価値を最大化することであり、顧客だけでなく、従業員、パートナー、投資家なども含まれます」と、IDCアジア太平洋のアソシエート・リサーチ・ディレクター、アビシェック・クマールは言います。
This IDC Perspective discusses the nomination details of the Future of Customer Experience winner from the IDC Future Enterprise Awards 2024 in the Asia/Pacific region on how predictive AI capabilities can impact organizations moving forward."AI is quickly becoming a go-to technology for next-gen customer experience initiatives, such as hyper-personalization and predictive analytics, but businesses must ensure that such technologies are holistically integrated into the organization's digital transformation journey. The goal has to be in maximizing value for all key stakeholders, both internal and external, going beyond customers to include employees, partners, investors, and more," says Abhishek Kumar, associate research director, IDC Asia/Pacific.