![]() |
市場調査レポート
商品コード
1630481
Affinidiは、ダイナミックなセキュリティ情勢の中で、企業の信頼構築に力を与えるAffinidi Empowering Companies to Build Trust in a Dynamic Security Landscape |
||||||
|
Affinidiは、ダイナミックなセキュリティ情勢の中で、企業の信頼構築に力を与える |
出版日: 2025年01月09日
発行: IDC
ページ情報: 英文 6 Pages
納期: 即納可能
![]() |
このIDC Perspectiveは、デジタルフットプリントの360度ビューと同意主導のデータ共有を提供するAffinidiの全体的なID管理を通じて、ユーザーに自分のデータをコントロールできるようにするソフトウェア新興企業、Affinidiについて語っています。オープンスタンダードに基づき、ゼロパーティデータと分散型テクノロジーを利用するAffinidi Trust Network(ATN)を通じて、Affinidiは、安全でプライバシーを重視したデータ共有手順を通じて、企業が信頼を確立できるよう支援しようとしています。これは、プライバシーとセキュリティを維持しながら、透明性を促進し、進化する規制を遵守し、パーソナライズされた体験を提供することができます。「消費者がプライバシーに関する懸念をますます意識するにつれて、個人データに対するより厳格な管理への要求がかつてないほど緊急になっています。分散型システムは、顧客が自分のデータを所有し管理する力を与え、信頼と透明性を促進します。さらに、分散型システムは、企業が顧客の身元を確認し、プライバシーを維持するのに役立ちます。これらのイノベーションは、特にアプリケーションの開発やオンラインサービスを提供する企業にとって不可欠なものになると思われます。競争力を維持するために、企業は顧客の信頼を築き、長期的なロイヤリティを育むことを優先しなければなりません」と、IDCアジア太平洋中小企業・デジタルネイティブ・ビジネス・プログラムのリサーチマネージャーであるSupriya Deka氏は言います。
This IDC Perspective talks about Affinidi, a software start-up that gives users control over their data through Affinidi's holistic identity management, which provides a 360-degree view of their digital footprint and consent-driven data sharing. Through the Affinidi Trust Network (ATN), which is based on open standards and utilizes zero-party data and decentralized technology, Affinidi seeks to assist businesses in establishing trust through safe, privacy-focused data-sharing procedures. This can foster transparency, comply with evolving regulations, and deliver personalized experiences while maintaining privacy and security."As consumers become increasingly aware of privacy concerns, the demand for greater control over personal data has never been more urgent. Decentralized systems empower customers to own and manage their data, fostering trust and transparency. Further, decentralized systems help companies verify customer identities to maintain their privacy. These innovations will become indispensable for businesses, particularly those developing applications and delivering online services. To remain competitive, companies must prioritize building customer trust and fostering long-term loyalty," says Supriya Deka, research manager, IDC Asia/Pacific Small and Medium-Sized and Digital-Native Business Program.