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市場調査レポート
商品コード
1623604
将来のeコマース・フルフィルメントを形作る米中貿易関係:政策変更と潜在的影響についてU.S.-China Trade Relations Shaping Future eCommerce Fulfillment: Policy Changes, Potential Impacts Explained |
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将来のeコマース・フルフィルメントを形作る米中貿易関係:政策変更と潜在的影響について |
出版日: 2025年01月03日
発行: IDC
ページ情報: 英文 13 Pages
納期: 即納可能
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この調査レポートは、IDCが受注管理システム(OMS)ソフトウェア市場の成長予測をどのように修正したかを検証し、このモデル変更に対するアナリストの根拠を詳細に解説します。新しい予測では、OMS市場の5年間のCAGRは14.8%になると想定しています。これは、規制の変更、米国と中国の貿易摩擦、米国のB2Bロジスティクスソリューションに対する需要の増加などが要因です。このような複雑なマクロ経済と政治的ダイナミクスを、本文中では消費しやすい表現で抽出し、複雑なピースを1つのテーゼの下にまとめるのに役立てています。本文書の最後には、テクノロジーバイヤーのための実用的な投資アドバイスが掲載されています。IDCのワールドワイド・デジタル・コマース・ストラテジーのリサーチ・ディレクターであるヘザー・ハーシー(Heather Hershey)氏は、「DTC eコマースモデルを持つ中国メーカーは、DTC出荷から米国への大量B2B輸入に軸足を移すため、値上げを余儀なくされています。さらに、香港や中国本土からの低価値輸入に依存している米国企業は、関税に加えて新たなコンプライアンス課題に直面しており、自動化、サードパーティロジスティクスサービス、サプライチェーン管理、デジタルコマースでの商品出荷に伴う複雑なデータフローや在庫量の増加を調整できる受注管理システムへの需要を促進しています。」と述べています。
This IDC Perspective examines how IDC is adjusting its market projection for growth within the order management system (OMS) software market and explains the analyst's rationale for this change to the model in detail. The new forecast postulates that the OMS market is poised for a CAGR of 14.8% over five years, driven by regulatory changes, U.S.-China trade tensions, and increased demand for B2B logistics solutions in the United States. These complex macroeconomic and political dynamics are distilled in easily consumable language within the body of the document to help tie all the complex pieces together under a single thesis. Actionable, practical investment advice for technology buyers is offered at the end of the document. "The reduction in de minimis thresholds is already gradually reshaping U.S.-China trade dynamics, compelling Chinese manufacturers with DTC ecommerce models to raise prices as they pivot from DTC shipments to bulk B2B imports into the United States," says Heather Hershey, research director, Worldwide Digital Commerce Strategy at IDC. "In addition, American companies reliant on low-value imports from Hong Kong and mainland China face new compliance challenges in addition to the tariffs, driving demand for automation, third-party logistics services, supply chain management, and order management systems capable of orchestrating complex data flows and higher inventory volumes associated with shipments of goods in digital commerce."