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市場調査レポート
商品コード
1618938
CFOは人材ビジネス:従業員体験の改善を通じて財務的成功を見出すCFOs Are in the People Business: Finding Financial Success Through Employee Experience Improvement |
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CFOは人材ビジネス:従業員体験の改善を通じて財務的成功を見出す |
出版日: 2024年12月18日
発行: IDC
ページ情報: 英文 7 Pages
納期: 即納可能
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このIDCの視点は、従業員満足が財務の健全性、生産性、顧客満足にとって極めて重要であることをCFOが認識していることを強調しています。従業員の福利厚生への投資は、エンゲージメントの向上、離職率の低下、業績の向上につながります。「従業員満足度への投資は、単なる倫理的な問題ではなく、生産性、顧客ロイヤルティ、長期的な成長を促進する戦略的な財務判断です。CFOがどのように先導しているかをご覧ください」と、IDCの金融アプリケーション部門リサーチ・ディレクターであるケビン・パーメンター氏は言います。
This IDC Perspective underscores that CFOs recognize employee satisfaction is crucial for financial health, productivity, and customer satisfaction. Investing in employee well-being leads to higher engagement, reduced turnover, and better business performance."Investing in employee satisfaction isn't just ethical - it's a strategic financial decision that drives productivity, customer loyalty, and long-term growth. Discover how CFOs are leading the way," says Kevin Permenter, research director, Financial Applications, IDC.