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市場調査レポート
商品コード
1618925
世界の顧客コミュニケーション管理ソフトウェア市場シェア、2023年:デジタルトランスフォーメーションによる消費者の行動と嗜好の変化への対応Worldwide Customer Communications Management Software Market Shares, 2023: Adapting to Changing Consumer Behaviors and Preferences with Digital Transformation |
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世界の顧客コミュニケーション管理ソフトウェア市場シェア、2023年:デジタルトランスフォーメーションによる消費者の行動と嗜好の変化への対応 |
出版日: 2024年12月16日
発行: IDC
ページ情報: 英文 14 Pages
納期: 即納可能
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このIDC 調査には、2023 年ソフトウェア収益に基づく顧客コミュニケーション管理市場ベンダーシェア推定値が含まれています。「2023年の経済的な課題と GenAI イントロダクションは、バイヤーが新しい GenAI プロジェクトに予算をシフトしようとしたため、通信技術へ支出減少に影響を与えました」と、IDC デジタル エクスペリエンス戦略調査調査バイスプレジデントである Marci Maddox 氏は述べています。「2023 年成長は横ばいから減少傾向にあり、2024年支出早期指標は、組織がコミュニケーションソリューションへ投資に引き続き慎重であることを示しています。」
This IDC study contains estimated vendor shares for the customer communications management market based on calendar year 2023 software revenue."The economic challenges of 2023 and the introduction of GenAI influenced the decline in communications technology spend as buyers sought to shift budgets for the new GenAI projects," said Marci Maddox, research vice president, IDC's Digital Experience Strategies research. "Flat to declining growth in 2023, and an early indicator of spending in 2024, shows organizations are remaining conservative in their investment of communications solutions."