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市場調査レポート
商品コード
1613770
シスコパートナーサミット一丸となって前進Cisco Partner Summit: Forward as One |
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シスコパートナーサミット一丸となって前進 |
出版日: 2024年12月10日
発行: IDC
ページ情報: 英文 11 Pages
納期: 即納可能
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このIDC Market Perspectiveでは、"Forward as One"をテーマとし、AIによる顧客価値、セキュリティ、エクスペリエンスの向上に焦点を当てたCiscoのPartner Summit 2024について考察します。主な発表には、業務の簡素化とパートナーの利益向上を目的としたCisco 360パートナープログラムや、デジタルレジリエンスを強化するためのSplunkの統合などが含まれます。シスコの戦略は、AIへの対応、セキュアなインフラストラクチャー、パートナーのイネーブルメントの重要性を強調し、トレーニングと、成長とイノベーションを促進するための経常収益モデルへのシフトに多額の投資を行った。「シスコの"Forward as One "戦略は、AI時代のイノベーション、セキュリティー、顧客価値を重視し、AI主導の成功に向けてパートナーを団結させるものです。」ジェフ・ニュートン、IDCインフラストラクチャチャネル&エコシステムズ調査ディレクターは述べています。
This IDC Market Perspective discusses Cisco's Partner Summit 2024, which emphasized the "Forward as One" theme and focused on AI-driven customer value, security, and improved experiences. Key announcements included the Cisco 360 Partner Program - aimed at simplifying operations and boosting partner profits - and the integration of Splunk to enhance digital resilience. Cisco's strategy highlighted the importance of AI readiness, secure infrastructure, and partner enablement, with significant investments in training and a shift toward a recurring revenue model to drive growth and innovation."Cisco's 'Forward as One' strategy unites partners for AI-driven success, emphasizing innovation, security, and customer value in the AI era." - Jeff Newton, research director, Infrastructure Channels and Ecosystems at IDC