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市場調査レポート
商品コード
1573626
世界のオーダー管理とオーケストレーション・アプリケーションの予測、2024-2028年:プラットフォーム統合の時代におけるスペシャリストの低成長Worldwide Order Management and Orchestration Applications Forecast, 2024-2028: Slow Growth for Specialists in the Era of Platform Consolidation |
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世界のオーダー管理とオーケストレーション・アプリケーションの予測、2024-2028年:プラットフォーム統合の時代におけるスペシャリストの低成長 |
出版日: 2024年10月17日
発行: IDC
ページ情報: 英文 14 Pages
納期: 即納可能
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IDCのワールドワイド・デジタル・コマース・リサーチ・ディレクターであるヘザー・ハーシー(Heather Hershey)氏は、次のように述べています。「受注管理は、製品による顧客体験(CX)に不可欠な要素であり続けているが、立ち上げと統合が、これを活性化することを難しくしています。最も先進的なOMSプラットフォームは、カスタマージャーニーにおける自社の役割と、インパクトのある顧客体験の創造に活用できる力を理解しています。しかし、OMSベンダーがより簡単に導入し、立ち上げるための道筋を見つけ、バイヤーが新機能を試すことができるようにし、消費者に具体的で持続可能な価値の成果を提供できるようにすることが不可欠です。」
This IDC study provides a five-year forecast for the worldwide order management and orchestration applications market."Order management continues to be an essential part of customer experiences (CXs) with products, though the pain of stand-up and integration can make this difficult for businesses to activate," says Heather Hershey, research director of Worldwide Digital Commerce at IDC. "The most advanced OMS platforms understand their role in the customer journey and the power they can leverage in creating impactful customer experiences. However, it is essential that OMS vendors find pathways to easier adoption and stand-up, ensuring buyers can experiment with new features and empowering them to harness delivery of tangible and sustainable value outcomes for consumers."