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市場調査レポート
商品コード
1540248

エンドポイントにおけるID保護:消費者の関心を高める方法

Identity Protection at the Endpoint: How to Increase Consumer Interest

出版日: | 発行: IDC | ページ情報: 英文 5 Pages | 納期: 即納可能 即納可能とは

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エンドポイントにおけるID保護:消費者の関心を高める方法
出版日: 2024年08月19日
発行: IDC
ページ情報: 英文 5 Pages
納期: 即納可能 即納可能とは
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概要

このIDCマーケットノートでは、サイバーセキュリティの複雑化、特に消費者領域における複雑化を取り上げ、ID保護に重点を置いたエンドポイント保護の強化を必要としています。また、ID保護をマルウェア対策などの従来のセキュリティ対策と統合し、さまざまな脅威から保護することの重要性が高まっていることも取り上げています。IDCのエンドポイント・プロテクション・プラクティスのリサーチ・ディレクターであるマイク・ジュード(Mike Jude)氏によると、「エンドポイントにおけるID保護は単なるオプションではなく、今日の複雑なサイバーセキュリティの状況では必要不可欠なものです。その結果、消費者向けサイバーセキュリティ・ベンダーは、自社のセキュリティ製品と識別保護機能の統合に取り組んでいます。

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Product Code: US52508724

This IDC Market Note addresses the increasing complexity of cybersecurity, especially in the consumer space, which necessitates enhanced endpoint protection focusing on identity protection. This document also highlights the growing importance of integrating identity protection with traditional security measures such as antimalware to protect against a variety of threats. It discusses market movements, such as GenDigital's acquisition of Norton/LifeLock and Malwarebytes' ramp-up of identity protection capabilities, emphasizing the trend toward comprehensive solutions that include identity protection to effectively address consumer cybersecurity challenges.According to Mike Jude, research director for IDC's Endpoint Protection practice, "Identity protection at the endpoint is not just an option; it's a necessity in today's complex cybersecurity landscape. As a result, consumer cybersecurity vendors are working to integrate their security products with identify protection capabilities."

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