市場調査レポート
商品コード
1451998
無料広告付きストリーミング・テレビの最新情報と2024年のインパクトFree Ad-Supported Streaming Television Update and Impact in 2024 |
無料広告付きストリーミング・テレビの最新情報と2024年のインパクト |
出版日: 2024年03月13日
発行: IDC
ページ情報: 英文 13 Pages
納期: 即納可能
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この「IDC Perspective」では、コネクテッドデバイスの台頭、高品質コンテンツ、広告ターゲティングの進歩、コードカットのトレンドなどの要因によって、無料広告付きストリーミングテレビ(FAST)市場が大きく成長していることを論じています。また、FASTが生番組に与える影響や、コンテンツ制作者、広告主、配信者にもたらす機会についても取り上げています。IDCのワールドワイド・メディア・エンターテイメント・デジタル・ストラテジーのリサーチ・ディレクターであるAlex Holtz氏は、次のように述べています。「コードカットが進む中、大手ブランドや代理店は、トップ・オブ・ファネルとボトム・オブ・ファネルの両方の広告費に対応するため、FASTとCTVの両方に機会を見出しています。FASTはまた、放送局が従来のネットワークとの提携に関する典型的な制約を超えて番組を拡大することを可能にし、それによって収益の機会を増やし、より多くのブランド認知とエンゲージメントを促進します。」
This IDC Perspective content discusses the significant growth of the free ad-supported streaming television (FAST) market, driven by factors such as the rise of connected devices, high-quality content, advancements in ad targeting, and the trend of cord-cutting. It also highlights the impact of FAST on live programming and the opportunities it presents for content creators, advertisers, and distributors. It further includes insights from Amagi and Brightcove, leading FAST technology and solutions providers, on the strategies and advancements driving the market growth."As cord-cutting continues, major brands and agencies see opportunities in both FAST and CTV to address both top and bottom of funnel advertising spend," stated Alex Holtz, research director, Worldwide Media and Entertainment Digital Strategies at IDC. "FAST also allows broadcasters to expand programming beyond the typical restrictions they deal with regarding traditional network affiliations thereby increasing revenue opportunities and driving more branding awareness and engagement."