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市場調査レポート
商品コード
1441928
PagerDutyによるJeli買収:インシデント管理の変化への対応による市場拡大の機会PagerDuty's Jeli Acquisition: Market Expansion Opportunity by Addressing Shifts in Incident Management |
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PagerDutyによるJeli買収:インシデント管理の変化への対応による市場拡大の機会 |
出版日: 2024年02月29日
発行: IDC
ページ情報: 英文 4 Pages
納期: 即納可能
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このIDC Market Noteでは、インシデント管理の進化する状況について考察し、IT・開発組織における自動化、AI、文化的変化の役割に焦点を当てています。関連する通信・ITサービス管理ツールと統合し、インシデント分析機能を強化するPagerDutyによるJeli買収に焦点を当てています。IDCのIT Service Management Software、リサーチマネージャーであるSnow Tempest氏は次のように述べています。「IT文化やプラクティスの変化は、インシデント管理ツールの新機能をサポートするAIや生成AIを含め、インシデント管理に変革をもたらしつつあります」
This IDC Market Note discusses the evolving landscape of incident management and highlights the role of automation, AI, and cultural shifts in IT and development organizations. It focuses on PagerDuty's acquisition of Jeli, which integrates with relevant communication and IT service management tools and enhances incident analysis capabilities."Shifts in IT culture and practices are transforming incident management, including AI and generative AI supporting new functionality in incident management tools," said Snow Tempest, research manager, IT Service Management Software at IDC.