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市場調査レポート
商品コード
1299951
ロイヤルティ施策としてのインセンティブ分析The Price of Loyalty: Incentives |
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ロイヤルティ施策としてのインセンティブ分析 |
出版日: 2023年06月30日
発行: IDC
ページ情報: 英文 15 Pages
納期: 即納可能
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このIDCパースペクティブでは、価格インセンティブ、指標、ロイヤルティプログラムのビジネスコストなどのインセンティブについて考察します。小売企業のロイヤルティプログラムは、自社のマーケティング施策のトップとしてロイヤルティプログラムに投資・導入している小売企業の大半に浸透しています。ロイヤリティ・プログラムは複雑ですが、小売企業にとっていくつかの利点があります。しかし、ロイヤリティ・プログラムは、その場しのぎのプロセスで、あるいは偶然に作成されるものではありません。「ロイヤリティ・プログラムには、多くの複雑な要素(特にインセンティブ構造)をどのように構築し、実行するかについて、熟慮した検討、意図、熟考が必要です。小売業におけるロイヤリティ・プログラムのインセンティブ・ベースについて学んでください」IDCリテールインサイトのリサーチ、マーチャンダイジング、マーケティング担当バイスプレジデント、アナンダ・チャクラバーティ氏は述べています。
This IDC Perspective looks at incentives including price incentives, metrics, and the cost to do business with loyalty programs. Retail loyalty programs permeate a majority of retailers that have invested in and implemented a loyalty program as a top marketing initiative at their companies. Loyalty programs can be complicated, but they drive several advantages for retailers. However, they are not created off the cuff, in an ad hoc process, or by accident. Loyalty programs require thoughtful review, intention, and deliberation on how to build and execute across many complexities, especially an incentive structure. The price of loyalty is certainly not free - learn about the incentive basis for loyalty programs in retail."Metrics establish where and how a loyalty program is functioning. Without understanding how your customers engage with your program, your firm remains blind to both the risks and opportunities that loyal customers present," says Ananda Chakravarty, VP, Research, Merchandising, and Marketing, IDC Retail Insights.