市場調査レポート
商品コード
1151851
ラテンアメリカの拡張型パーソナライゼーション第一主義Augmented Personalization First in Latin America |
ラテンアメリカの拡張型パーソナライゼーション第一主義 |
出版日: 2022年11月11日
発行: IDC
ページ情報: 英文 20 Pages
納期: 即納可能
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デジタル化により、人々の買い物の仕方が変わり、あらゆる業界のビジネスに影響を及ぼしています。消費者は満足度の高い安全な体験を求め、一方、組織は顧客の忠誠心と信頼を得ようとします。新たなテクノロジーを導入しているラテンアメリカの小売業者は、収益性、コラボレーションの改善、顧客と従業員の満足度の向上という点で良い結果を出しています。さらに、ARとVRは、将来的なメタバースの主役となり、参入を計画している小売業者は、これらのクラウドネイティブテクノロジーをマスターする必要があると考えられます。
当レポートでは、ラテンアメリカの拡張型パーソナライゼーション第一主義について調査分析し、現在の市場状況、成長機会や課題、技術バイヤーへのアドバイスなどを提供しています。
Digitization has changed the way people shop, affecting businesses across all industries. Consumers demand satisfying and safe experiences; On the other hand, organizations seek to have the loyalty and trust of their customers. Latin American retailers that implement the new technologies are achieving positive results in terms of profitability, improved collaboration, and increased customer and employee satisfaction. Additionally, AR and VR become staples of the prospective Metaverse, and retailers planning to enter must master these cloud-native technologies."Augmented Personalization First still implies much development from Latin American organizations; however, it presents countless opportunities that will allow them to be at the forefront of trends and be competitive in global markets. This objective implies becoming customer-centric, from the organizational culture to adopting solutions and services in the cloud, devices, connectivity, Web3, AI, and AR/VR, among many others. This evolution must be at the core of CIOs' decisions prioritizing customers and users. These changes will eventually affect all industries, although retail, given its direct and continuous interaction with consumers, has become a pioneer in personalization." Paola Soriano, Director Consumer & Research Devices, IDC Latin America.