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市場調査レポート
商品コード
1611259

米国の新聞市場規模、シェア、動向分析レポート:タイプ別、プラットフォーム別、出版物別、セグメント別予測、2025年~2030年

U.S. Newspaper Market Size, Share & Trends Analysis Report By Type (Advertising, Circulation), By Platform (Print, Digital), By Publication (National, Local/Regional), And Segment Forecasts, 2025 - 2030


出版日
ページ情報
英文 110 Pages
納期
2~10営業日
カスタマイズ可能
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米国の新聞市場規模、シェア、動向分析レポート:タイプ別、プラットフォーム別、出版物別、セグメント別予測、2025年~2030年
出版日: 2024年11月25日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 110 Pages
納期: 2~10営業日
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  • 目次
概要

米国の新聞市場の成長と動向

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、米国の新聞市場規模は2030年までに189億9,000万米ドルに達し、2025~2030年のCAGRは-1.3%で拡大すると予測されています。

印刷物、テレビ、ラジオからデジタル空間へのニュースの移行は、伝統的ニュース産業に大きな混乱をもたらしました。Pew Research Centerの調査によると、アメリカ人のほとんどがデジタル機器からニュースを入手しています。

デジタルアウトレットには、アプリ、ポッドキャスト、ニュースレターなど、オンライン上で顧客にリーチするための選択肢がいくつかあります。デジタルプラットフォームの中で、最も好まれているのはニュースアプリで、Google検索を好む成人の12%に対し、約26%を占めています。例えば、米国ではミレニアル世代が新聞読者の4分の1近くを占めています。

スマートフォンやタブレットのようなモバイル機器は、オンラインでニュースを入手する方法として好まれるようになってきています。この利用は、世界のインターネット消費の約70%まで拡大すると予想されています。アメリカ人の3分の2以上が、YouTube、Twitter、Google検索などのソーシャルメディアからニュースを入手しています。このようなソーシャルメディアの利用は若者だけにとどまらず、50歳以上のアメリカ人にも広がっています。

新聞社は、インターネットでの検索に基づいて読者にパーソナライズされたニュースフィードやヘッドラインを提供できる「チャットボット」のような新技術を試みています。例えば地方紙では、ニュースのほとんどがAP通信(24時間対応の通信社で、米国最大かつ最古の通信社)のようなワイヤサービスから提供されるため、同じ記事がオン・オフラインで複数の媒体に掲載されます。

米国新聞市場レポートのハイライト

  • 2024年の売上高シェアは配布新聞が55%以上、広告新聞は2025~2030年のCAGRが-0.6%と予測されます。
  • 2024年の印刷物新聞の販売シェアは58%超、デジタル新聞の需要は2025~2030年にかけてCAGR 0.3%で成長すると予測されます。
  • 地方/地域出版物のシェアは2024年に58%を超え、全国の出版物は減少の一途をたどっており、2030年のCAGRは-1.9%と予測されます。

目次

第1章 調査手法と範囲

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 米国の新聞市場の変数、動向、範囲

  • 市場系統の展望
  • 産業バリューチェーン分析
  • 市場力学
    • 市場促進要因分析
    • 市場抑制要因分析
    • 市場機会
    • 市場課題
  • 産業分析ツール
    • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場参入戦略

第4章 消費者行動分析

  • 人口統計分析
  • 消費者の動向と嗜好
  • 購買行動に影響を与える要因
  • 消費者製品の採用動向
  • 観察と推奨事項

第5章 米国の新聞市場:タイプ、推定・動向分析

  • 米国の新聞市場、タイプ別:主要ポイント
  • タイプ変動分析と市場シェア、2024年と2030年
  • タイプ別、2018~2030年
    • 広告
    • 配布

第6章 米国の新聞市場:プラットフォーム、推定・動向分析

  • 米国の新聞市場、プラットフォーム別:主要ポイント
  • プラットフォーム変動分析と市場シェア、2024年と2030年
  • プラットフォーム別、2018~2030年
    • 印刷
    • デジタル

第7章 米国の新聞市場: 出版物、推定・動向分析

  • 米国の新聞市場、出版物別:主要ポイント
  • 出版物変動分析と市場シェア、2024年と2030年
  • 出版別、2018~2030年
    • 全国
    • ローカル/地域

第8章 米国の新聞市場:競合分析

  • 主要市場参入企業による最近の動向と影響分析
  • 企業分類
  • 参入企業概要
  • 企業市場シェア分析、2024年(%)
  • 企業ヒートマップ分析
  • 戦略マッピング
  • 企業プロファイル
    • The Wall Street Journal
    • Tribune Publishing
    • Gannett Co. Inc.
    • MediaNews Group. Inc.
    • News Corporation
    • New York Times Company
    • The Washington Post
    • New York Post
    • Los Angeles Times
    • Newsday
図表

List of Tables

  • Table 1. U.S. newspaper market: Key market driver analysis
  • Table 2. U.S. newspaper market: Key market restraint analysis
  • Table 3. U.S. newspaper market estimates & forecast, by type, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Table 4. Advertising newspaper market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Table 5. Circulation newspaper market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Table 6. U.S. newspaper market estimates & forecast, by platform, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Table 7. Print newspaper market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Table 8. Digital newspaper market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Table 9. U.S. newspaper market estimates & forecast, by publication, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Table 10. National newspaper market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Table 11. Local/regional newspaper market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Table 12. Recent developments & impact analysis, by key market participants
  • Table 13. Company market share, 2024
  • Table 14. Company heat map analysis
  • Table 15. Companies implementing key strategies

List of Figures

  • Fig. 1 U.S. newspaper market segmentation
  • Fig. 2 Information procurement
  • Fig. 3 Primary research pattern
  • Fig. 4 Primary research approaches
  • Fig. 5 Primary research process
  • Fig. 6 Market snapshot
  • Fig. 7 Segment snapshot
  • Fig. 8 Competitive landscape snapshot
  • Fig. 9 Parent industry and U.S. newspaper market size, 2024 (USD Billion)
  • Fig. 10 U.S. newspaper market: Value chain analysis
  • Fig. 11 U.S. newspaper market: Dynamics
  • Fig. 12 U.S. newspaper market: Porter's five forces analysis
  • Fig. 13 Factors affecting buying decisions in U.S. newspaper market
  • Fig. 14 U.S. newspaper market, by type: Key takeaways
  • Fig. 15 U.S. newspaper market: Type movement analysis, 2024 & 2030 (%)
  • Fig. 16 Advertising newspaper market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Fig. 17 Circulation newspaper market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Fig. 18 U.S. newspaper market, by platform: Key takeaways
  • Fig. 19 U.S. newspaper market: Platform movement analysis, 2024 & 2030 (%)
  • Fig. 20 Print newspaper market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Fig. 21 Digital newspaper market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Fig. 22 U.S. newspaper market, by publication: Key takeaways
  • Fig. 23 U.S. newspaper market: Publication movement analysis, 2024 & 2030 (%)
  • Fig. 24 National newspaper market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Fig. 25 Local/regional newspaper market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Fig. 26 Key company categorization
  • Fig. 27 Company market share analysis, 2024
  • Fig. 28 Strategic framework of U.S. newspaper market
目次
Product Code: GVR-2-68038-190-0

U.S. Newspapers Market Growth & Trends:

The U.S. newspaper market size is expected to reach USD 18.99 billion by 2030, expanding at a CAGR of -1.3% from 2025 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. The transition of news from print, television, and radio to digital spaces has caused huge disruptions in the traditional news industry. As per the Pew Research Center Survey, most Americans get news from digital devices.

Digital outlets have several options for reaching customers online, including apps, podcasts, newsletters, etc. Among the digital platforms, the most preferred one is the news app, which consists of around 26% of adults compared to 12% who prefer a google search. For instance, in the U.S. millennials now make up nearly a quarter of all newspaper readership.

Mobile devices like smartphones and tablets are becoming a preferred method of getting news online. This usage is anticipated to expand to around 70% of the global internet consumption. More than two-thirds of Americans get news from social media like YouTube, Twitter, and Google searches. This social media usage is not just confined to the young population but also to Americans over the age of 50.

Newspapers are experimenting with new technologies like 'chatbots' that can provide readers with personalized news feeds and headlines based on their searches on the internet. For instance, in the local newspapers, the news mostly comes from wire services like Associated Press (a 24-hr news agency, the largest and oldest in the U.S.), so the same stories appear in multiple outlets on and offline.

U.S. Newspapers Market Report Highlights:

  • Circulation newspapers accounted for a revenue share of over 55% in 2024, And advertising newspapers are projected to record a CAGR of -0.6% from 2025 to 2030
  • Print newspaper sales accounted for a share of over 58% in 2024, And the demand for digital newspapers is projected to grow at a CAGR of 0.3% from 2025 to 2030
  • Local/regional publications accounted for a share of over 58% in 2024, and national publications are facing an ongoing decline, projected to shrink at a CAGR of -1.9% through 2030

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation & Scope
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Information Procurement
    • 1.3.1. Purchased Database
    • 1.3.2. GVR's Internal Database
    • 1.3.3. Secondary Materials & Third-Party Perspectives
    • 1.3.4. Primary Research
  • 1.4. Information Analysis
    • 1.4.1. Data Analysis Models
  • 1.5. Market Information & Data Visualization
  • 1.6. Data Validation & Publishing

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Snapshot
  • 2.2. Type Outlook
  • 2.3. Platform Outlook
  • 2.4. Publication Outlook
  • 2.5. Competitive Landscape Snapshot

Chapter 3. U.S. Newspaper Market Variables, Trends & Scope

  • 3.1. Market Lineage Outlook
  • 3.2. Industry Value Chain Analysis
  • 3.3. Market Dynamics
    • 3.3.1. Market Driver Analysis
    • 3.3.2. Market Restraint Analysis
    • 3.3.3. Market Opportunities
    • 3.3.4. Market Challenges
  • 3.4. Industry Analysis Tools
    • 3.4.1. Porter's Five Forces Analysis
  • 3.5. Market Entry Strategies

Chapter 4. Consumer Behavior Analysis

  • 4.1. Demographic Analysis
  • 4.2. Consumer Trends & Preferences
  • 4.3. Factors Affecting Buying Behavior
  • 4.4. Consumer Product Adoption Trends
  • 4.5. Observations & Recommendations

Chapter 5. U.S. Newspaper Market: Type Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. U.S. Newspaper Market, By Type: Key Takeaways
  • 5.2. Type Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
  • 5.3. Market Estimates & Forecasts, by type, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 5.3.1. Advertising
      • 5.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 5.3.2. Circulation
      • 5.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)

Chapter 6. U.S. Newspaper Market: Platform Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. U.S. Newspaper Market, By Platform: Key Takeaways
  • 6.2. Platform Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
  • 6.3. Market Estimates & Forecasts, by platform, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 6.3.1. Print
      • 6.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 6.3.2. Digital
      • 6.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)

Chapter 7. U.S. Newspaper Market: Publication Estimates & Trend Analysis

  • 7.1. U.S. Newspaper Market, By Publication: Key Takeaways
  • 7.2. Publication Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
  • 7.3. Market Estimates & Forecasts, by publication, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 7.3.1. National
      • 7.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 7.3.2. Local/Regional
      • 7.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)

Chapter 8. U.S. Newspaper Market: Competitive Analysis

  • 8.1. Recent developments & impact analysis, by key market participants
  • 8.2. Company Categorization
  • 8.3. Participant's Overview
  • 8.4. Financial Performance
  • 8.5. Product Benchmarking
  • 8.6. Company Market Share Analysis, 2024 (%)
  • 8.7. Company Heat Map Analysis
  • 8.8. Strategy Mapping
  • 8.9. Company Profiles
    • 8.9.1. The Wall Street Journal
      • 8.9.1.1. Company Overview
      • 8.9.1.2. Financial Performance
      • 8.9.1.3. Product Portfolios
      • 8.9.1.4. Strategic Initiatives
    • 8.9.2. Tribune Publishing
      • 8.9.2.1. Company Overview
      • 8.9.2.2. Financial Performance
      • 8.9.2.3. Product Portfolios
      • 8.9.2.4. Strategic Initiatives
    • 8.9.3. Gannett Co. Inc.
      • 8.9.3.1. Company Overview
      • 8.9.3.2. Financial Performance
      • 8.9.3.3. Product Portfolios
      • 8.9.3.4. Strategic Initiatives
    • 8.9.4. MediaNews Group. Inc.
      • 8.9.4.1. Company Overview
      • 8.9.4.2. Financial Performance
      • 8.9.4.3. Product Portfolios
      • 8.9.4.4. Strategic Initiatives
    • 8.9.5. News Corporation
      • 8.9.5.1. Company Overview
      • 8.9.5.2. Financial Performance
      • 8.9.5.3. Product Portfolios
      • 8.9.5.4. Strategic Initiatives
    • 8.9.6. New York Times Company
      • 8.9.6.1. Company Overview
      • 8.9.6.2. Financial Performance
      • 8.9.6.3. Product Portfolios
      • 8.9.6.4. Strategic Initiatives
    • 8.9.7. The Washington Post
      • 8.9.7.1. Company Overview
      • 8.9.7.2. Financial Performance
      • 8.9.7.3. Product Portfolios
      • 8.9.7.4. Strategic Initiatives
    • 8.9.8. New York Post
      • 8.9.8.1. Company Overview
      • 8.9.8.2. Financial Performance
      • 8.9.8.3. Product Portfolios
      • 8.9.8.4. Strategic Initiatives
    • 8.9.9. Los Angeles Times
      • 8.9.9.1. Company Overview
      • 8.9.9.2. Financial Performance
      • 8.9.9.3. Product Portfolios
      • 8.9.9.4. Strategic Initiatives
    • 8.9.10. Newsday
      • 8.9.10.1. Company Overview
      • 8.9.10.2. Financial Performance
      • 8.9.10.3. Product Portfolios
      • 8.9.10.4. Strategic Initiatives