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市場調査レポート
商品コード
1575282

米国のSMSマーケティングの市場規模、シェア、動向分析レポート:SMSタイプ別、組織別、最終用途別、セグメント予測、2024年~2030年

U.S. SMS Marketing Market Size, Share & Trends Analysis Report By SMS Type, By Organization (SME, Large Organization), By End-use, And Segment Forecasts, 2024 - 2030


出版日
ページ情報
英文 80 Pages
納期
2~10営業日
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米国のSMSマーケティングの市場規模、シェア、動向分析レポート:SMSタイプ別、組織別、最終用途別、セグメント予測、2024年~2030年
出版日: 2024年09月24日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 80 Pages
納期: 2~10営業日
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概要

米国のSMSマーケティング市場の成長と動向:

Grand View Research, Inc.の調査によると、米国のSMSマーケティングの市場規模は、2030年までに99億6,000万米ドルに達し、CAGR20.8%で拡大すると予測されています。

プロモーションや広告のためのテキストメッセージの使用は、国内の携帯電話ユーザー数の増加のおかげで人気を集めています。米国はスマートフォンの普及率でトップクラスにあり、マーケティング担当者がターゲット顧客にリーチするのに役立っています。さらに、費用対効果とターゲットへの到達の利便性は、予測期間にわたってテキストメッセージマーケティングの需要を促進すると予想されます。

リッチコミュニケーションサービス(RCS)プロトコルの使用は、メッセージを介して高解像度のメディアファイルの送受信を可能にすることにより、テキストメッセージシステムを強化しています。これにより、マーケティング担当者は販促メッセージをよりインタラクティブでクリエイティブなものにし、顧客を惹きつけることができます。RCSの登場は、高度なメッセージ機能をサポートする技術的に進歩したスマートフォンと相まって、市場の成長を促進すると予想されます。

企業は、顧客に合わせた特別割引やオファーを提供することで、顧客との関係を改善し、エンゲージメントを高めることに大きく注力しています。このようなオファーの送信にSMSを使用することで、個々の顧客に応じてメッセージをカスタマイズすることができます。このように、競合の増加によりテキストメッセージの利用が増加しており、この動向は予測期間中の市場成長に影響を与えると予想されます。

米国のSMSマーケティング市場のレポートハイライト:

  • SMSマーケティング市場は、他のマーケティング手段で使用される紙の使用を排除するという事実により、牽引力を増しています。
  • 2024年から2030年にかけて、小規模小売業者や企業が販促クーポンやその他のオファーを送るためにテキストメッセージを利用するケースが増えていることから、中小企業セグメントは大幅な成長を記録すると予測されます。
  • 競争を維持するために、銀行はいくつかのサービスを導入しています。これらのサービスのマーケティングにテキストを使用することで、予測期間中にBFSIセグメントの成長が拡大すると予想されます。

目次

第1章 調査手法と範囲

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 米国のSMSマーケティング市場の変数、動向、範囲

  • 市場イントロダクション / 系統展望
  • 市場規模と成長見通し
  • 市場力学
    • 市場促進要因分析
    • 市場抑制要因分析
    • 業界の機会
    • 業界の課題
  • 米国のSMSマーケティング市場分析ツール
    • ポーターの分析
    • PESTEL分析

第4章 米国のSMSマーケティング市場:SMSタイプの推定・動向分析

  • セグメントダッシュボード
  • 米国のSMSマーケティング市場:SMSタイプ変動分析、百万米ドル、2023年・2030年
  • トランザクションSMS
  • プロモーションSMS
  • サービスアラート

第5章 米国のSMSマーケティング市場:組織の推定・動向分析

  • セグメントダッシュボード
  • 米国のSMSマーケティング市場:組織の変動分析、百万米ドル、2023年・2030年
  • 中小企業
  • 大規模組織

第6章 米国のSMSマーケティング市場:最終用途の推定・動向分析

  • セグメントダッシュボード
  • 米国のSMSマーケティング市場:最終用途分析、百万米ドル、2023年・2030年
  • 小売り
  • メディア・エンターテイメント
  • 旅行
  • 自動車
  • ヘルスケア
  • IT・通信
  • BFSI
  • その他

第7章 競合情勢

  • 最近の動向と影響分析:主要市場参入企業別
  • 企業分類
  • 企業の市場ポジショニング
  • 企業ヒートマップ分析
  • 戦略マッピング
    • 拡大
    • 合併と買収
    • パートナーシップとコラボレーション
    • 新製品の発売
    • 研究開発
  • 企業プロファイル
    • Alibaba Cloud
    • Amazon Web Services, Inc.
    • Cisco Systems, Inc.
    • Dell Inc.
    • Google Cloud Platform(GCP)
    • Hewlett Packard Enterprise Development LP
    • IBM Corporation
    • Microsoft
    • Oracle
    • Red Hat, Inc.
    • Salesforce, Inc.
    • SAP SE
    • ServiceNow.
    • Tencent Cloud.
    • VMware Cloud
目次
Product Code: GVR-3-68038-842-8

U.S. SMS Marketing Market Growth & Trends:

The U.S. SMS marketing market size is expected to reach USD 9.96 billion by 2030, expanding at a CAGR of 20.8%, according to a study conducted by Grand View Research, Inc. Use of text messages for promotion and advertisement is gaining popularity owing to increasing number of mobile phone users in the country. U.S. is one of the leading country in terms of adoption of smart phones, aiding the marketers in reaching the target customer. Moreover, cost effectiveness and convenience of reaching the target is anticipated to propel the demand for text message marketing over the forecast period.

The use of Rich Communication Service (RCS) protocol is enhancing the text message system by allowing sending and receiving of high-resolution media files via messages. It allows marketers to make promotional messages more interactive and creative in order to attract customers. The advent of RCS, coupled with technologically advanced smartphones that support advanced messaging features is expected to drive the market growth.

Companies are largely focusing on improving customer relationships and engagement by providing special discounts and offers, tailor-made for customers. The use of SMS for sending such offers helps them to customize messages according to the individual customer. Thus, increasing competition has led to the increased usage of text messages, and the trend is expected to influence market growth over the forecast period.

U.S. SMS Marketing Market Report Highlights:

  • SMS marketing market is gaining traction owing to the fact that it eliminates the use of paper used by other means of marketing
  • The SMEs segment is anticipated to record substantial growth from 2024 to 2030 owing to increasing use of text messages by small retailers and businesses to send promotional coupons and other offers
  • In an attempt to sustain competition, banks are introducing several services. The use of texts for marketing these services is expected to augment the growth of the BFSI segment over the forecast period

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation and Scope
  • 1.2. Market Definitions
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1. Information Procurement
    • 1.3.2. Information or Data Analysis
    • 1.3.3. Market Formulation & Data Visualization
    • 1.3.4. Data Validation & Publishing
  • 1.4. Research Scope and Assumptions
    • 1.4.1. List of Data Sources

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Outlook
  • 2.2. Segment Outlook
  • 2.3. Competitive Insights

Chapter 3. U.S. SMS Marketing Market Variables, Trends, & Scope

  • 3.1. Market Introduction/Lineage Outlook
  • 3.2. Market Size and Growth Prospects (USD Million)
  • 3.3. Market Dynamics
    • 3.3.1. Market Drivers Analysis
    • 3.3.2. Market Restraints Analysis
    • 3.3.3. Industry Opportunities
    • 3.3.4. Industry Challenges
  • 3.4. U.S. SMS Marketing Market Analysis Tools
    • 3.4.1. Porter's Analysis
      • 3.4.1.1. Bargaining power of the Suppliers
      • 3.4.1.2. Bargaining power of the Buyers
      • 3.4.1.3. Threats of Substitution
      • 3.4.1.4. Threats from New Entrants
      • 3.4.1.5. Competitive Rivalry
    • 3.4.2. PESTEL Analysis
      • 3.4.2.1. Political Landscape
      • 3.4.2.2. Economic and Social Landscape
      • 3.4.2.3. Technological Landscape
      • 3.4.2.4. Environmental Landscape
      • 3.4.2.5. Legal Landscape

Chapter 4. U.S. SMS Marketing Market: SMS Type Estimates & Trend Analysis

  • 4.1. Segment Dashboard
  • 4.2. U.S. SMS Marketing Market: SMS Type Movement Analysis, USD Million, 2023 & 2030
  • 4.3. Transactional SMS
    • 4.3.1. Transactional SMS Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 4.4. Promotional SMS
    • 4.4.1. Promotional SMS Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 4.5. Service Alerts
    • 4.5.1. Service Alerts Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 5. U.S. SMS Marketing Market: Organization Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. Segment Dashboard
  • 5.2. U.S. SMS Marketing Market: Organization Movement Analysis, USD Million, 2023 & 2030
  • 5.3. SME
    • 5.3.1. SME Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 5.4. Large Organization
    • 5.4.1. Large Organization Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 6. U.S. SMS Marketing Market: End Use Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. Segment Dashboard
  • 6.2. U.S. SMS Marketing Market: End Use Analysis, USD Million, 2023 & 2030
  • 6.3. Retail
    • 6.3.1. Retail Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 6.4. Media & Entertainment
    • 6.4.1. Media & Entertainment Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 6.5. Travel
    • 6.5.1. Travel Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 6.6. Automotive
    • 6.6.1. Automotive Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 6.7. Healthcare
    • 6.7.1. Healthcare Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 6.8. IT & Telecom
    • 6.8.1. IT & Telecom Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 6.9. BFSI
    • 6.9.1. BFSI Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 6.10. Others
    • 6.10.1. Others Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 7. Competitive Landscape

  • 7.1. Recent Developments & Impact Analysis by Key Market Participants
  • 7.2. Company Categorization
  • 7.3. Company Market Positioning
  • 7.4. Company Heat Map Analysis
  • 7.5. Strategy Mapping
    • 7.5.1. Expansion
    • 7.5.2. Mergers & Acquisition
    • 7.5.3. Partnerships & Collaborations
    • 7.5.4. New Product Launches
    • 7.5.5. Research And Development
  • 7.6. Company Profiles
    • 7.6.1. Alibaba Cloud
      • 7.6.1.1. Participant's Overview
      • 7.6.1.2. Financial Performance
      • 7.6.1.3. Product Benchmarking
      • 7.6.1.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 7.6.2. Amazon Web Services, Inc.
      • 7.6.2.1. Participant's Overview
      • 7.6.2.2. Financial Performance
      • 7.6.2.3. Product Benchmarking
      • 7.6.2.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 7.6.3. Cisco Systems, Inc.
      • 7.6.3.1. Participant's Overview
      • 7.6.3.2. Financial Performance
      • 7.6.3.3. Product Benchmarking
      • 7.6.3.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 7.6.4. Dell Inc.
      • 7.6.4.1. Participant's Overview
      • 7.6.4.2. Financial Performance
      • 7.6.4.3. Product Benchmarking
      • 7.6.4.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 7.6.5. Google Cloud Platform (GCP)
      • 7.6.5.1. Participant's Overview
      • 7.6.5.2. Financial Performance
      • 7.6.5.3. Product Benchmarking
      • 7.6.5.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 7.6.6. Hewlett Packard Enterprise Development LP
      • 7.6.6.1. Participant's Overview
      • 7.6.6.2. Financial Performance
      • 7.6.6.3. Product Benchmarking
      • 7.6.6.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 7.6.7. IBM Corporation
      • 7.6.7.1. Participant's Overview
      • 7.6.7.2. Financial Performance
      • 7.6.7.3. Product Benchmarking
      • 7.6.7.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 7.6.8. Microsoft
      • 7.6.8.1. Participant's Overview
      • 7.6.8.2. Financial Performance
      • 7.6.8.3. Product Benchmarking
      • 7.6.8.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 7.6.9. Oracle
      • 7.6.9.1. Participant's Overview
      • 7.6.9.2. Financial Performance
      • 7.6.9.3. Product Benchmarking
      • 7.6.9.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 7.6.10. Red Hat, Inc.
      • 7.6.10.1. Participant's Overview
      • 7.6.10.2. Financial Performance
      • 7.6.10.3. Product Benchmarking
      • 7.6.10.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 7.6.11. Salesforce, Inc.
      • 7.6.11.1. Participant's Overview
      • 7.6.11.2. Financial Performance
      • 7.6.11.3. Product Benchmarking
      • 7.6.11.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 7.6.12. SAP SE
      • 7.6.12.1. Participant's Overview
      • 7.6.12.2. Financial Performance
      • 7.6.12.3. Product Benchmarking
      • 7.6.12.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 7.6.13. ServiceNow.
      • 7.6.13.1. Participant's Overview
      • 7.6.13.2. Financial Performance
      • 7.6.13.3. Product Benchmarking
      • 7.6.13.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 7.6.14. Tencent Cloud.
      • 7.6.14.1. Participant's Overview
      • 7.6.14.2. Financial Performance
      • 7.6.14.3. Product Benchmarking
      • 7.6.14.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 7.6.15. VMware Cloud
      • 7.6.15.1. Participant's Overview
      • 7.6.15.2. Financial Performance
      • 7.6.15.3. Product Benchmarking
      • 7.6.15.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives