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市場調査レポート
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1553686

北米のOTCヒアルロン酸の市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、販売チャネル別、国別、セグメント予測、2024年~2030年

North America OTC Hyaluronic Acid Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Dermatology (Moisturizers), Orthopedics), By Sales Channel (Online, Retail), By Country, And Segment Forecasts, 2024 - 2030


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英文 100 Pages
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2~10営業日
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北米のOTCヒアルロン酸の市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、販売チャネル別、国別、セグメント予測、2024年~2030年
出版日: 2024年08月29日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 100 Pages
納期: 2~10営業日
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概要

北米のOTCヒアルロン酸市場の成長と動向:

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、北米のOTCヒアルロン酸の市場規模は、予測期間中にCAGR 7.9%を記録し、2030年までに102億9,000万米ドルに達すると予測されています。

運動不足による肥満人口の増加、ファーストフードやアルコールの消費量の増加、特に若年層の増加が成長の要因のひとつです。

ヒアルロン酸(HA)の整形外科用途は、この市場で最も有利なセグメントとして浮上すると予想されます。これは、関節リウマチや変形性関節症のような様々な関節障害に悩む60歳以上のターゲットが増加していることと、この人口サブセットに対応する新製品のイントロダクション起因しています。加えて、関節炎に関連した入院患者数の増加と、ヒアルロン酸の優れた物理化学的特性に関するヘルスケア専門家の間での意識の高まりが、需要を牽引すると予想されます。20歳から65歳の女性人口の増加とHAの利点に関する意識の高まりは、皮膚科学的処置におけるヒアルロン酸の需要急増を促進する重要な要因のひとつです。

ヒアルロン酸(HA)は、皮膚の構造とコラーゲンを支える重要な役割を果たすタンパク質の合成を刺激します。皮膚外用クリームや美容液としてのHAに対する需要の高まりは、この分野における市場参入企業の存在感の高まりと相まって、将来の成長を示しています。コラーゲンと比較してより効果的に真皮に浸透するスキンケア製品におけるHAの利点に関する意識の高まりもまた、市場動向を促進すると予想されます。様々な報告書によると、米国女性の総人口の約27%が45歳から65歳の年齢層に属しており、これが抗シワクリームの需要急増の重要な要因の一つとなっています。

主なプレーヤーとしては、資生堂、Lindberg Nutrition &GeniusCentral Systems、Nature's Way Products, LLC、NOW Foods、NeoCell Corporation、Source Naturals, Inc、Doctors Best、derma e、Earth Science Naturalsなどが挙げられます。

北米OTCヒアルロン酸市場レポートハイライト:

  • 製品別では、皮膚科分野が2023年に最大の市場収益シェアを占めました。このセグメントの急成長は、様々な処置のためのHAベースのフィラーに対する需要の急増と、しわ、にきび、瘢痕のような肌の悩みの症例の増加によって促進されています。
  • 整形外科は、筋骨格系障害、スポーツ傷害、骨折の増加に牽引され、予測期間中に最も速い成長を記録すると期待されています。
  • 販売チャネル別では、小売が2023年に83.7%と最大の市場収益シェアを占めました。市場を牽引すると予想される主な要因は、ドラッグストア、デパート、スーパーマーケットで化粧品や関節サプリメントを簡単に入手できることです。

目次

第1章 調査手法と範囲

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 北米のOTCヒアルロン酸市場の変数、動向、範囲

  • 市場イントロダクション/系統展望
  • 市場規模と成長見通し
  • 市場力学
    • 市場促進要因分析
    • 市場抑制要因分析
  • 北米のOTCヒアルロン酸市場分析ツール
    • ポーターの分析
    • PESTEL分析

第4章 北米のOTCヒアルロン酸市場:製品別推定・動向分析

  • セグメントダッシュボード
  • 北米のOTCヒアルロン酸市場:製品変動分析、2023年および2030年
  • 皮膚科
  • 整形外科

第5章 北米のOTCヒアルロン酸市場:販売チャネル別推定・動向分析

  • セグメントダッシュボード
  • 北米のOTCヒアルロン酸市場:販売チャネル変動分析、2023年および2030年
  • 小売り
  • オンライン

第6章 北米のOTCヒアルロン酸市場:地域別推定・動向分析

  • 北米のOTCヒアルロン酸市場シェア、国別、2023年および2030年
  • 米国
    • カリフォルニア
    • テキサス
    • ニューヨーク
    • フロリダ
    • その他の州
  • カナダ
  • メキシコ

第7章 競合情勢

  • 主要市場参入企業による最近の動向と影響分析
  • 企業分類
  • 企業ヒートマップ分析
  • 企業プロファイル
    • Shiseido Company
    • Lindberg Nutrition Products
    • Nature's Way
    • Now Foods
    • NeoCell Corporation
    • Source Naturals, Inc.
    • Doctor's Best
    • Derma E
    • Earth Science
目次
Product Code: GVR-1-68038-435-2

North America OTC Hyaluronic Acid Market Growth & Trends:

The North America OTC hyaluronic acid market size is expected to reach USD 10.29 billion by 2030, registering a CAGR of 7.9% during the forecast period, according to a new report by Grand View Research, Inc. The increasing number of obese people owing to the lack of physical activity and higher consumption of fast food & alcohol, especially by the younger population are some of the factors accounting for growth.

Orthopedic applications of hyaluronic acid (HA) are expected to emerge as the most lucrative segment of this market. This can be attributed to the growing target audience above 60 years, suffering from various joint disorders such as rheumatoid arthritis and osteoarthritis coupled with the introduction of new products catering to this population subset. In addition, an increase in the number of arthritis-related hospitalization cases and growing awareness amongst the healthcare professionals regarding excellent physiochemical properties of hyaluronic acid is expected to drive the demand. The growing population of women between 20 and 65 years of age and increasing awareness regarding the benefits of HA is some of the crucial factors driving the surging demand for hyaluronic acid in dermatological procedures.

Hyaluronic acid (HA) stimulates the synthesis of a protein that plays a crucial role in supporting skin structure and collagen, which declines with age leading to wrinkling formation. The growing demand for HA as a topical skin cream or serum coupled with the increasing presence of market participants in this sector is indicative of future growth. The rising awareness regarding the benefits of HA in skincare products for penetrating the dermis more effectively as compared to collagen is also anticipated to propel the market trend. According to various reports, approximately 27% of the total U.S. women population belong to the age group of 45 to 65 years, which is one of the crucial factors responsible for the surging demand for anti-wrinkle creams.

Some of the key players are Shiseido Co., Ltd.; Lindberg Nutrition & GeniusCentral Systems; Nature's Way Products, LLC; NOW Foods; NeoCell Corporation; Source Naturals, Inc.; Doctors Best; derma e; and Earth Science Naturals.

North America OTC Hyaluronic Acid Market Report Highlights:

  • By product, Dermatology segment accounted for the largest market revenue share in 2023. The rapid growth of this segment is being fueled by a surge in demand for HA-based fillers for various procedures, as well as a rise in cases of skin concerns such as wrinkles, acne, and scarring.
  • Orthopedics is expected to register the fastest growth during the forecast period, driven by the rise of musculoskeletal disorders, sports injuries, and fractures.
  • By sales channel, retail accounted for the largest market revenue share of 83.7% in 2023. Main factors that is anticipated to drive the market is the easy access to cosmetics and joint supplements in drug stores, departmental stores, and supermarkets.

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation and Scope
  • 1.2. Market Definitions
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1. Information Procurement
    • 1.3.2. Information or Data Analysis
    • 1.3.3. Market Formulation & Data Visualization
    • 1.3.4. Data Validation & Publishing
  • 1.4. Research Scope and Assumptions
    • 1.4.1. List of Data Sources

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Outlook
  • 2.2. Segment Outlook
  • 2.3. Competitive Insights

Chapter 3. North America OTC Hyaluronic Acid Market Variables, Trends, & Scope

  • 3.1. Market Introduction/Lineage Outlook
  • 3.2. Market Size and Growth Prospects (USD Million)
  • 3.3. Market Dynamics
    • 3.3.1. Market Drivers Analysis
    • 3.3.2. Market Restraints Analysis
  • 3.4. North America OTC Hyaluronic Acid Market Analysis Tools
    • 3.4.1. Porter's Analysis
      • 3.4.1.1. Bargaining power of the suppliers
      • 3.4.1.2. Bargaining power of the buyers
      • 3.4.1.3. Threats of substitution
      • 3.4.1.4. Threats from new entrants
      • 3.4.1.5. Competitive rivalry
    • 3.4.2. PESTEL Analysis
      • 3.4.2.1. Political landscape
      • 3.4.2.2. Economic and Social landscape
      • 3.4.2.3. Technological landscape
      • 3.4.2.4. Environmental landscape
      • 3.4.2.5. Legal landscape

Chapter 4. North America OTC Hyaluronic Acid Market: Product Estimates & Trend Analysis

  • 4.1. Segment Dashboard
  • 4.2. North America OTC Hyaluronic Acid Market: Product Movement Analysis, 2023 & 2030 (USD Million)
  • 4.3. Dermatology
    • 4.3.1. Dermatology Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 4.3.2. Moisturizers
      • 4.3.2.1. Moisturizers Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 4.3.3. Anti-wrinkle Creme
      • 4.3.3.1. Anti-wrinkle Creme Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 4.4. Orthopedics
    • 4.4.1. Orthopedics Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 5. North America OTC Hyaluronic Acid Market: Sales Channel Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. Segment Dashboard
  • 5.2. North America OTC Hyaluronic Acid Market: Sales Channel Movement Analysis, 2023 & 2030 (USD Million)
  • 5.3. Retail
    • 5.3.1. Retail Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 5.4. Online
    • 5.4.1. Online Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 6. North America OTC Hyaluronic Acid Market: Regional Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. North America OTC Hyaluronic Acid Market Share, By Country, 2023 & 2030 (USD Million)
  • 6.2. U.S.
    • 6.2.1. U.S. OTC Hyaluronic Acid Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 6.2.2. California
      • 6.2.2.1. California OTC Hyaluronic Acid Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 6.2.3. Texas
      • 6.2.3.1. Texas OTC Hyaluronic Acid Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 6.2.4. New York
      • 6.2.4.1. New York OTC Hyaluronic Acid Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 6.2.5. Florida
      • 6.2.5.1. Florida OTC Hyaluronic Acid Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 6.2.6. Other States
      • 6.2.6.1. Other States OTC Hyaluronic Acid Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 6.3. Canada
    • 6.3.1. Canada North America OTC Hyaluronic Acid Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 6.4. Mexico
    • 6.4.1. Mexico North America OTC Hyaluronic Acid Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 7. Competitive Landscape

  • 7.1. Recent Developments & Impact Analysis by Key Market Participants
  • 7.2. Company Categorization
  • 7.3. Company Heat Map Analysis
  • 7.4. Company Profiles
    • 7.4.1. Shiseido Company
      • 7.4.1.1. Participant's Overview
      • 7.4.1.2. Financial Performance
      • 7.4.1.3. Product Benchmarking
      • 7.4.1.4. Recent Developments/Strategic Initiatives
    • 7.4.2. Lindberg Nutrition Products
      • 7.4.2.1. Participant's Overview
      • 7.4.2.2. Financial Performance
      • 7.4.2.3. Product Benchmarking
      • 7.4.2.4. Recent Developments/Strategic Initiatives
    • 7.4.3. Nature's Way
      • 7.4.3.1. Participant's Overview
      • 7.4.3.2. Financial Performance
      • 7.4.3.3. Product Benchmarking
      • 7.4.3.4. Recent Developments/Strategic Initiatives
    • 7.4.4. Now Foods
      • 7.4.4.1. Participant's Overview
      • 7.4.4.2. Financial Performance
      • 7.4.4.3. Product Benchmarking
      • 7.4.4.4. Recent Developments/Strategic Initiatives
    • 7.4.5. NeoCell Corporation
      • 7.4.5.1. Participant's Overview
      • 7.4.5.2. Financial Performance
      • 7.4.5.3. Product Benchmarking
      • 7.4.5.4. Recent Developments/Strategic Initiatives
    • 7.4.6. Source Naturals, Inc.
      • 7.4.6.1. Participant's Overview
      • 7.4.6.2. Financial Performance
      • 7.4.6.3. Product Benchmarking
      • 7.4.6.4. Recent Developments/Strategic Initiatives
    • 7.4.7. Doctor's Best
      • 7.4.7.1. Participant's Overview
      • 7.4.7.2. Financial Performance
      • 7.4.7.3. Product Benchmarking
      • 7.4.7.4. Recent Developments/Strategic Initiatives
    • 7.4.8. Derma E
      • 7.4.8.1. Participant's Overview
      • 7.4.8.2. Financial Performance
      • 7.4.8.3. Product Benchmarking
      • 7.4.8.4. Recent Developments/Strategic Initiatives
    • 7.4.9. Earth Science
      • 7.4.9.1. Participant's Overview
      • 7.4.9.2. Financial Performance
      • 7.4.9.3. Product Benchmarking
      • 7.4.9.4. Recent Developments/Strategic Initiatives