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市場調査レポート
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1553539

成人向けビタミングミの市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、用途別、流通チャネル別、地域別、セグメント予測、2024年~2030年

Adult Vitamin Gummies Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Single Vitamins, Multi-Vitamins, Type III & Others), By Application, By Distribution Channel, By Region, And Segment Forecasts, 2024 - 2030


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ページ情報
英文 100 Pages
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2~10営業日
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成人向けビタミングミの市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、用途別、流通チャネル別、地域別、セグメント予測、2024年~2030年
出版日: 2024年08月21日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 100 Pages
納期: 2~10営業日
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概要

成人向けビタミングミ市場の成長と動向

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、成人向けビタミングミの世界市場規模は2030年までに88億2,000万米ドルに達すると予測され、2024年から2030年までのCAGRは6.0%です。

新製品のイントロダクションや大人用ビタミングミの入手のしやすさから、ビタミン消費に関する意識が高まっています。また、世界レベルの労働者階級の成人の間では、多忙な仕事のスケジュールと相まって、変動するダイエットパターンがビタミン摂取量を制限し、栄養レベルの不足につながる可能性があります。

マルチビタミングミの需要は、予測期間中に顕著な伸びを示すと思われます。これらのグミは、通常の食生活に存在する可能性のあるビタミンのギャップを埋めるのに貢献し、人体に必要な基本的な微量栄養素をすべて供給します。しかし、特定の疾患に罹患している場合は、単一のビタミングミが好まれます。これらの製品は、米国国立衛生研究所(National Institutes of Health)によって、妊娠中の女性や貧血に苦しむ女性など特定の集団に推奨されています。

成人向けビタミングミという食品サプリメントの用途における需要は、高い成長を示す可能性が高いです。 eコマース・ポータルやソーシャルメディアを通じて、製品認知度が高まった結果、成人のサプリメント利用が増加し、予測期間中、ビタミングミ市場にプラスの影響を与えると予想されます。また、細胞をダメージから守る抗酸化作用があるため、健康的な免疫システムの維持にも役立ちます。

体重管理アプリケーション分野は、予測期間中に最も急速に成長するもう一つの分野です。体重管理は肥満患者の重要な治療目標として確立されているためです。各メーカーは、体重管理用成人向けビタミングミの革新的な新製品を開発しています。例えば、Hydroxycut社は、減量用のビタミンB(C. canephora robusta)グミを含む栄養補助食品を製造・販売しています。

予測期間中、アジア太平洋地域が最も速い市場成長を遂げると予測されます。インドネシア、インド、中国、日本などの国々では、心血管疾患や胃腸疾患の有病率が上昇した結果、労働者階級の成人の間で予防ヘルスケアへの志向が変化しており、予測期間にわたって成人向けビタミングミの需要を促進する可能性が高いです。

中国とインドにおける栄養強化に対する意識の高まりは、今後も市場成長にとって有利な要因になると予想されます。さらに、中国とインドの新興経済国では、投資促進のための規制支援を背景に小売市場が拡大しており、予測期間中、購入者にとって製品へのアクセス性が高まると予想されます。

成人向けビタミングミ市場レポートハイライト

  • マルチビタミン分野が世界市場を独占し、2023年には73.4%のシェアを占める。この成長は、ミレニアル世代と成人の間でマルチビタミンの消費が増加していることが要因です。
  • ビタミン欠乏症セグメントは、2023年の世界市場で最大の収益シェアを占めました。
  • オフライン・セグメントが2023年の市場を独占しました。成人向けビタミングミのオフラインでのショッピング体験は、薬局、栄養製品店、コンビニエンスストア、スーパーマーケット、専門店などの環境を伴うことが多いです。
  • 北米の成人向けビタミングミ市場は、2023年に47.3%の売上高シェアで世界の業界を支配しました。健康的なライフスタイルと健康に対する意識の高まりが、主にこの市場を牽引しています。

目次

第1章 調査手法と範囲

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 成人向けビタミングミ市場の変数、動向、範囲

  • 市場イントロダクション/系統展望
  • 市場規模と成長見通し
  • 市場力学
    • 市場促進要因分析
    • 市場抑制要因分析
  • 成人向けビタミングミ市場分析ツール
    • ポーターの分析
    • PESTEL分析

第4章 成人向けビタミングミ市場:製品別推定・動向分析

  • セグメントダッシュボード
  • 成人向けビタミングミ市場:製品変動分析、2023年および2030年
  • シングルビタミン
  • マルチビタミン
  • タイプIIIおよびその他

第5章 成人向けビタミングミ市場:用途別推定・動向分析

  • セグメントダッシュボード
  • 成人向けビタミングミ市場:用途別変動分析、2023年および2030年
  • 食品サプリメント
  • ビタミン欠乏症
  • 体重管理
  • 免疫
  • その他

第6章 成人向けビタミングミ市場:流通チャネル別推定・動向分析

  • セグメントダッシュボード
  • 成人向けビタミングミ市場:流通チャネル変動分析、2023年および2030年
  • オフライン
  • オンライン

第7章 成人向けビタミングミ市場:地域別推定・動向分析

  • 成人向けビタミングミの市場シェア、地域別、2023年および2030年
  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • 英国
    • ドイツ
    • フランス
    • イタリア
    • スペイン
  • アジア太平洋
    • 中国
    • 日本
    • インド
    • 韓国
    • オーストラリア
    • ニュージーランド
  • ラテンアメリカ
    • ブラジル
  • 中東およびアフリカ
    • 南アフリカ

第8章 競合情勢

  • 主要市場参入企業による最近の動向と影響分析
  • 企業分類
  • 企業ヒートマップ分析
  • 企業プロファイル
    • Pfizer Inc.
    • Church &Dwight Co., Inc.
    • Bayer AG
    • Pharmavite
    • OLLY Vitamins &Supplements(Unilever)
    • HERBALAND USA
    • Gimbal's
    • Sundown Naturals Canada
    • Nature's Bounty
    • Bettera Brands
目次
Product Code: GVR-2-68038-755-1

Adult Vitamin Gummies Market Growth & Trends:

The global adult vitamin gummies market size is projected to reach USD 8.82 billion by 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc., exhibiting a CAGR of 6.0% from 2024 to 2030. Rising awareness regarding vitamin consumption on account of introduction of new products and easy availability of adult vitamin gummies. Also, fluctuating dieting patterns coupled with hectic work schedule among working-class adults on the global level can limit their vitamin intake, thereby leading to a deficiency in nutritional levels. improper functioning of digestive system also results in reduction of vitamin content in human bodies.

The demand for multi-vitamin gummies is likely to increase at a noteworthy rate during the forecast period. These gummies contribute in filling vitamin gaps, which may exist in regular diets and provide all basic micronutrients required by human body. However, single vitamin gummies are preferred when an individual suffers from certain disorders. These products are recommended by the National Institutes of Health (U.S.) for specific population groups including pregnant women and women suffering from anemia.

The demand for food supplements as adult vitamin gummies in the application is likely to witness a high growth on account Increasing utilization of supplements among adults as a result of rising product awareness, through e-commerce portals and social media, is anticipated to positively impact vitamin gummies market over the forecast period. Also, its antioxidant properties to protect cells from damage and thus help in maintaining a healthy immune system.

Weight management application segment is another fastest growing segment over the forecast period. As, weight management has been established as an important therapeutic goal for obese patients. Manufacturers are coming up with the innovative new products for weight management adult vitamin gummies. For instance, Hydroxycut manufactures and distributes nutritional supplements including vitamin B (C. canephora robusta) gummies for weight loss.

Asia Pacific is projected to witness fastest market growth over the forecast period. A shift in inclination toward preventive healthcare among working-class adults, as a result of increasing prevalence of cardiovascular and gastrointestinal disorders, in countries such as Indonesia, India, China, and Japan is likely to propel the demand for adult vitamin gummies over the forecast period.

Rising awareness about nutritional enrichment in China and India is expected to remain a favorable factor for the market growth. Furthermore, the expansion of retail market in the emerging economies of China and India, in light of regulatory support to promote investments, is expected to increase product accessibility for the buyers over the forecast period.

Adult Vitamin Gummies Market Report Highlights:

  • Multi-vitamins segment dominated the global market and accounted for a share of 73.4% in 2023. The growth is fueled by the increasing consumption of multivitamins among millennials and adults.
  • Vitamin deficiency segment accounted for the largest revenue share of the global market in 2023.
  • The offline segment dominated the market in 2023. The offline shopping experience of adult gummies often involves settings such as pharmacies, nutritional products stores, convenience stores, supermarkets, and specialty stores.
  • North America adult vitamin gummies market dominated the global industry in 2023 with a revenue share of 47.3%. An increase in awareness about healthy lifestyles and well-being is primarily driving this market.

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation and Scope
  • 1.2. Market Definitions
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1. Information Procurement
    • 1.3.2. Information or Data Analysis
    • 1.3.3. Market Formulation & Data Visualization
    • 1.3.4. Data Validation & Publishing
  • 1.4. Research Scope and Assumptions
    • 1.4.1. List of Data Sources

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Outlook
  • 2.2. Segment Outlook
  • 2.3. Competitive Insights

Chapter 3. Adult Vitamin Gummies Market Variables, Trends, & Scope

  • 3.1. Market Introduction/Lineage Outlook
  • 3.2. Market Size and Growth Prospects (USD Million)
  • 3.3. Market Dynamics
    • 3.3.1. Market Drivers Analysis
    • 3.3.2. Market Restraints Analysis
  • 3.4. Adult Vitamin Gummies Market Analysis Tools
    • 3.4.1. Porter's Analysis
      • 3.4.1.1. Bargaining power of the suppliers
      • 3.4.1.2. Bargaining power of the buyers
      • 3.4.1.3. Threats of substitution
      • 3.4.1.4. Threats from new entrants
      • 3.4.1.5. Competitive rivalry
    • 3.4.2. PESTEL Analysis
      • 3.4.2.1. Political landscape
      • 3.4.2.2. Economic and Social landscape
      • 3.4.2.3. Technological landscape
      • 3.4.2.4. Environmental landscape
      • 3.4.2.5. Legal landscape

Chapter 4. Adult Vitamin Gummies Market: Product Estimates & Trend Analysis

  • 4.1. Segment Dashboard
  • 4.2. Adult Vitamin Gummies Market: Product Movement Analysis, 2023 & 2030 (USD Billion)
  • 4.3. Single Vitamins
    • 4.3.1. Single Vitamins Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • 4.4. Multi Vitamins
    • 4.4.1. Multi Vitamins Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • 4.5. Type III & Others
    • 4.5.1. Type III & Other Products Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)

Chapter 5. Adult Vitamin Gummies Market: Application Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. Segment Dashboard
  • 5.2. Adult Vitamin Gummies Market: Application Movement Analysis, 2023 & 2030 (USD Billion)
  • 5.3. Food Supplements
    • 5.3.1. Food Supplements Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • 5.4. Vitamin Deficiency
    • 5.4.1. Vitamin Deficiency Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • 5.5. Weight Management
    • 5.5.1. Weight Management Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • 5.6. Immunity
    • 5.6.1. Immunity Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • 5.7. Others
    • 5.7.1. Other Applications Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)

Chapter 6. Adult Vitamin Gummies Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. Segment Dashboard
  • 6.2. Adult Vitamin Gummies Market: Distribution Channel Movement Analysis, 2023 & 2030 (USD Billion)
  • 6.3. Offline
    • 6.3.1. Offline Distribution Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 6.3.2. Hypermarkets/Supermarkets
      • 6.3.2.1. Hypermarkets/Supermarkets Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 6.3.3. Pharmacies
      • 6.3.3.1. Pharmacies Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 6.3.4. Specialty Stores
      • 6.3.4.1. Specialty Stores Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 6.3.5. Practitioner
      • 6.3.5.1. Practitioner Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 6.3.6. Others
      • 6.3.6.1. Other Distribution Channel Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • 6.4. Online
    • 6.4.1. Online Distribution Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)

Chapter 7. Adult Vitamin Gummies Market: Regional Estimates & Trend Analysis

  • 7.1. Adult Vitamin Gummies Market Share, By Region, 2023 & 2030 (USD Billion)
  • 7.2. North America
    • 7.2.1. North America Adult Vitamin Gummies Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 7.2.2. U.S.
      • 7.2.2.1. U.S. Adult Vitamin Gummies Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 7.2.3. Canada
      • 7.2.3.1. Canada Adult Vitamin Gummies Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 7.2.4. Mexico
      • 7.2.4.1. Mexico Adult Vitamin Gummies Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • 7.3. Europe
    • 7.3.1. Europe Adult Vitamin Gummies Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 7.3.2. UK
      • 7.3.2.1. UK Adult Vitamin Gummies Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 7.3.3. Germany
      • 7.3.3.1. Germany Adult Vitamin Gummies Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 7.3.4. France
      • 7.3.4.1. France Adult Vitamin Gummies Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 7.3.5. Italy
      • 7.3.5.1. Italy Adult Vitamin Gummies Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 7.3.6. Spain
      • 7.3.6.1. Spain Adult Vitamin Gummies Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • 7.4. Asia Pacific
    • 7.4.1. Asia Pacific Adult Vitamin Gummies Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 7.4.2. China
      • 7.4.2.1. China Adult Vitamin Gummies Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 7.4.3. Japan
      • 7.4.3.1. Japan Adult Vitamin Gummies Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 7.4.4. India
      • 7.4.4.1. India Adult Vitamin Gummies Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 7.4.5. South Korea
      • 7.4.5.1. South Korea Adult Vitamin Gummies Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 7.4.6. Australia
      • 7.4.6.1. Australia Adult Vitamin Gummies Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 7.4.7. New Zealand
      • 7.4.7.1. New Zealand Adult Vitamin Gummies Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • 7.5. Latin America
    • 7.5.1. Latin America Adult Vitamin Gummies Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 7.5.2. Brazil
      • 7.5.2.1. Brazil Adult Vitamin Gummies Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • 7.6. Middle East and Africa
    • 7.6.1. Middle East and Africa Adult Vitamin Gummies Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 7.6.2. South Africa
      • 7.6.2.1. South Africa Adult Vitamin Gummies Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)

Chapter 8. Competitive Landscape

  • 8.1. Recent Developments & Impact Analysis by Key Market Participants
  • 8.2. Company Categorization
  • 8.3. Company Heat Map Analysis
  • 8.4. Company Profiles
    • 8.4.1. Pfizer Inc.
      • 8.4.1.1. Participant's Overview
      • 8.4.1.2. Financial Performance
      • 8.4.1.3. Product Benchmarking
      • 8.4.1.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.2. Church & Dwight Co., Inc.
      • 8.4.2.1. Participant's Overview
      • 8.4.2.2. Financial Performance
      • 8.4.2.3. Product Benchmarking
      • 8.4.2.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.3. Bayer AG
      • 8.4.3.1. Participant's Overview
      • 8.4.3.2. Financial Performance
      • 8.4.3.3. Product Benchmarking
      • 8.4.3.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.4. Pharmavite
      • 8.4.4.1. Participant's Overview
      • 8.4.4.2. Financial Performance
      • 8.4.4.3. Product Benchmarking
      • 8.4.4.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.5. OLLY Vitamins & Supplements (Unilever)
      • 8.4.5.1. Participant's Overview
      • 8.4.5.2. Financial Performance
      • 8.4.5.3. Product Benchmarking
      • 8.4.5.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.6. HERBALAND USA
      • 8.4.6.1. Participant's Overview
      • 8.4.6.2. Financial Performance
      • 8.4.6.3. Product Benchmarking
      • 8.4.6.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.7. Gimbal's
      • 8.4.7.1. Participant's Overview
      • 8.4.7.2. Financial Performance
      • 8.4.7.3. Product Benchmarking
      • 8.4.7.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.8. Sundown Naturals Canada
      • 8.4.8.1. Participant's Overview
      • 8.4.8.2. Financial Performance
      • 8.4.8.3. Product Benchmarking
      • 8.4.8.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.9. Nature's Bounty
      • 8.4.9.1. Participant's Overview
      • 8.4.9.2. Financial Performance
      • 8.4.9.3. Product Benchmarking
      • 8.4.9.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.10. Bettera Brands
      • 8.4.10.1. Participant's Overview
      • 8.4.10.2. Financial Performance
      • 8.4.10.3. Product Benchmarking
      • 8.4.10.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives