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市場調査レポート
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1553414

米国のパーソナルケア製品市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、性別、年齢層別、流通チャネル別、セグメント別予測、2024年~2030年

U.S. Personal Care Products Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product, By Gender (Men, Women), By Age Group, By Distribution Channel, And Segment Forecasts, 2024 - 2030


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英文 80 Pages
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2~10営業日
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米国のパーソナルケア製品市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、性別、年齢層別、流通チャネル別、セグメント別予測、2024年~2030年
出版日: 2024年08月12日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 80 Pages
納期: 2~10営業日
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概要

米国のパーソナルケア製品市場の成長と動向:

米国のパーソナルケア製品市場規模は、2030年には1,101億1,000万米ドルに達すると予測され、2024年から2030年までのCAGRは6.1%で成長すると予測されています。

米国国勢調査局によると、60歳以上の人口は2000年の3,500万人から2016年には4,920万人に増加し、2016年の総人口の15.2%を占めています。

米国のミレニアル世代は高齢化が進んでおり、若い世代は米国のパーソナルケアとビューティーケア産業に大きな影響を与えています。若い世代はスキンケア、カラーコスメ、その他のパーソナルケア製品に高額を費やす傾向があり、ソーシャルメディアにおける自分の存在感とマッチした外見を確保するためです。最近では、あらゆる化粧品やパーソナルケアのカテゴリーで、植物成分や天然成分を配合した新製品が数多く発売されています。例えば、エスティローダーにはアヴェダがあり、天然成分や植物成分を配合したオイルやシャンプーなどの製品を提供する、植物性のスキンケアとヘアケアのブランドです。パーソナルケア製品の製造に従事している企業は、ジョンソン・エンド・ジョンソン、ロレアルSA、プロクター・アンド・ギャンブル、ユニリーバ、ヘレン・オブ・トロイ・リミテッド、コルゲート・パルモリーブ・カンパニー、エイボン・プロダクツ、エスティローダー・カンパニーズなどです。

米国のパーソナルケア製品市場レポート・ハイライト

  • ミレニアル世代の購買力増加が同市場の成長を牽引。
  • 競争力を維持し天然成分製品に注力するために買収や売却を行う大手企業が市場を後押ししています。
  • スキンケアは、アンチエイジング製品に対する需要の増加や人々の意識の高まりなどの要因により、最大かつ最も急成長している分野です。
  • 同市場の主要企業には、ジョンソン・エンド・ジョンソン、ロレアルSA、プロクター・アンド・ギャンブル、ユニリーバ、ヘレン・オブ・トロイ・リミテッド、コルゲート・パルモリーブ・カンパニー、エイボン・プロダクツ、エスティローダー・カンパニーズなどがあります。

目次

第1章 調査手法と範囲

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 米国のパーソナルケア製品市場の変数、動向、範囲

  • 市場イントロダクション/系統展望
  • 市場規模と成長見通し
  • 市場力学
    • 市場促進要因分析
    • 市場抑制要因分析
  • 米国のパーソナルケア製品市場分析ツール
    • ポーターの分析
    • PESTEL分析

第4章 米国のパーソナルケア製品市場:製品別推定・動向分析

  • セグメントダッシュボード
  • 米国のパーソナルケア製品市場:製品変動分析、2023年および2030年
  • スキンケア
  • ヘアケア
  • シャワーとバス
  • パフューム/フレグランス
  • カラーコスメ

第5章 米国のパーソナルケア製品市場:性別推定・動向分析

  • セグメントダッシュボード
  • 米国のパーソナルケア製品市場:性別変動分析、2023年および2030年
  • 男性
  • 女性

第6章 米国のパーソナルケア製品市場:年齢層別推定・動向分析

  • セグメントダッシュボード
  • 米国のパーソナルケア製品市場:年齢層変動分析、2023年および2030年
  • ティーンエイジャー(13~19歳)
  • 若者(20~30歳)
  • 成人(31~50歳)
  • 成人(51歳以上)

第7章 米国のパーソナルケア製品市場:流通チャネル別推定・動向分析

  • セグメントダッシュボード
  • 米国のパーソナルケア製品市場:流通チャネル変動分析、2023年および2030年
  • ハイパーマーケットとスーパーマーケット
    • 市場収益推計と予測、2018年-2030年
  • 美容専門店
    • 市場収益推計と予測、2018年-2030年
  • 薬局・ドラッグストア
    • 市場収益推計と予測、2018年-2030年
  • オンライン/eコマース
    • 市場収益推計と予測、2018年-2030年
  • その他
    • 市場収益推計と予測、2018年-2030年

第8章 競合情勢

  • 主要市場参入企業による最近の動向と影響分析
  • 企業分類
  • 企業ヒートマップ分析
  • 企業プロファイル
    • Coty Inc.
    • L'Oreal Group
    • Estee Lauder Companies, Inc.
    • Revlon Consumer Products LLC
    • Avon Products, Inc.
    • Unilever plc
    • Procter &Gamble(P&G)Company
    • Beiersdrof AG
    • Henkel AG &Co KGaA
    • Kao Corporation
目次
Product Code: GVR-2-68038-301-0

U.S. Personal Care Products Market Growth & Trends:

The U.S. personal care products market size is expected to reach USD 110.11 billion in 2030 and is projected to grow at a CAGR of 6.1% from 2024 to 2030. According to the United States Census Bureau, residents aged 60 and above have been grown up from 35.0 million in 2000 to 49.2 million in 2016 accounting for 15.2% of the total population in 2016.

The U.S.'s millennial group is aging, the younger generations have a huge impact on the country's personal care and beauty care industry. The young generation tends to spend a high amount on the skincare, color cosmetics, and other personal care products for ensuring their appearance matching with their social media presence. Nowadays, many new products are launched featuring botanical and natural ingredients across all cosmetics and personal care categories. For instance, Estee lauder have Aveda, it's a botanical skin and hair care brand that offers products such as oils and shampoos with the natural and botanical ingredients.Few companies engaged in manufacturing of the personal care products are Johnson and Johnson, L'Oreal SA, Procter and Gamble, Unilever, Helen of Troy Limited, Colgate-Palmolive Company, Avon Products, Inc and Estee Lauder Companies Inc.

U.S. Personal Care Products Market Report Highlights:

  • Increasing purchasing power of the millennials is primarily driving the growth of this market.
  • Significant players undertaking acquisitions and divestments to remain competitive and focus on natural ingredients products is boosting the market.
  • Skincare is the largest and the fastest growing segment owing to the factors such as increasing demand for the anti-aging products and increased consciousness among people.
  • Key players in the market include Johnson and Johnson, L'Oreal SA, Procter and Gamble, Unilever, Helen of Troy Limited, Colgate-Palmolive Company, Avon Products, Inc and Estee Lauder Companies Inc.

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation and Scope
  • 1.2. Market Definitions
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1. Information Procurement
    • 1.3.2. Information or Data Analysis
    • 1.3.3. Market Formulation & Data Visualization
    • 1.3.4. Data Validation & Publishing
  • 1.4. Research Scope and Assumptions
    • 1.4.1. List of Data Sources

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Outlook
  • 2.2. Segment Outlook
  • 2.3. Competitive Insights

Chapter 3. U.S. Personal Care Products Market Variables, Trends, & Scope

  • 3.1. Market Introduction/Lineage Outlook
  • 3.2. Market Size and Growth Prospects (USD Million)
  • 3.3. Market Dynamics
    • 3.3.1. Market Drivers Analysis
    • 3.3.2. Market Restraints Analysis
  • 3.4. U.S. Personal Care Products Market Analysis Tools
    • 3.4.1. Porter's Analysis
      • 3.4.1.1. Bargaining power of the suppliers
      • 3.4.1.2. Bargaining power of the buyers
      • 3.4.1.3. Threats of substitution
      • 3.4.1.4. Threats from new entrants
      • 3.4.1.5. Competitive rivalry
    • 3.4.2. PESTEL Analysis
      • 3.4.2.1. Political landscape
      • 3.4.2.2. Economic and Social landscape
      • 3.4.2.3. Technological landscape
      • 3.4.2.4. Environmental landscape
      • 3.4.2.5. Legal landscape

Chapter 4. U.S. Personal Care Products Market: Product Estimates & Trend Analysis

  • 4.1. Segment Dashboard
  • 4.2. U.S. Personal Care Products Market: Product Movement Analysis, 2023 & 2030 (USD Million)
  • 4.3. Skin Care
    • 4.3.1. Skin Care Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 4.4. Hair Care
    • 4.4.1. Hair Care Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 4.5. Shower and Bath
    • 4.5.1. Shower and Bath Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 4.6. Perfume/Fragrances
    • 4.6.1. Perfume/Fragrances Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 4.7. Color Cosmetics
    • 4.7.1. Color Cosmetics Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 5. U.S. Personal Care Products Market: Gender Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. Segment Dashboard
  • 5.2. U.S. Personal Care Products Market: Gender Movement Analysis, 2023 & 2030 (USD Million)
  • 5.3. Men
    • 5.3.1. Men Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 5.4. Women
    • 5.4.1. Women Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 6. U.S. Personal Care Products Market: Age Group Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. Segment Dashboard
  • 6.2. U.S. Personal Care Products Market: Age Group Movement Analysis, 2023 & 2030 (USD Million)
  • 6.3. Teenagers (Ages 13-19)
    • 6.3.1. Teenagers (Ages 13-19) Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 6.4. Young Adults (Ages 20-30)
    • 6.4.1. Young Adults (Ages 20-30) Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 6.5. Adults (Ages 31-50)
    • 6.5.1. Adults (Ages 31-50) Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 6.6. Mature Adults (Ages 51 & Above)
    • 6.6.1. Mature Adults (Ages 51 & Above) Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 7. U.S. Personal Care Products Market Distribution Channel Estimate & Trend Analysis

  • 7.1. Segment Dashboard
  • 7.2. U.S. Personal Care Products Market: Distribution Channel Movement Analysis, 2023 & 2030 (USD Million)
  • 7.3. Hypermarkets & Supermarkets
    • 7.3.1. Hypermarkets & Supermarkets Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 7.4. Specialty Beauty Stores
    • 7.4.1. Specialty Beauty Stores Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 7.5. Pharmacies & Drugstores
    • 7.5.1. Pharmacies & Drugstores Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 7.6. Online/E-commerce
    • 7.6.1. Online/E-commerce Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 7.7. Others
    • 7.7.1. Others Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 8. Competitive Landscape

  • 8.1. Recent Developments & Impact Analysis by Key Market Participants
  • 8.2. Company Categorization
  • 8.3. Company Heat Map Analysis
  • 8.4. Company Profiles
    • 8.4.1. Coty Inc.
      • 8.4.1.1. Participant's Overview
      • 8.4.1.2. Financial Performance
      • 8.4.1.3. Product Benchmarking
      • 8.4.1.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.2. L'Oreal Group
      • 8.4.2.1. Participant's Overview
      • 8.4.2.2. Financial Performance
      • 8.4.2.3. Product Benchmarking
      • 8.4.2.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.3. Estee Lauder Companies, Inc.
      • 8.4.3.1. Participant's Overview
      • 8.4.3.2. Financial Performance
      • 8.4.3.3. Product Benchmarking
      • 8.4.3.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.4. Revlon Consumer Products LLC
      • 8.4.4.1. Participant's Overview
      • 8.4.4.2. Financial Performance
      • 8.4.4.3. Product Benchmarking
      • 8.4.4.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.5. Avon Products, Inc.
      • 8.4.5.1. Participant's Overview
      • 8.4.5.2. Financial Performance
      • 8.4.5.3. Product Benchmarking
      • 8.4.5.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.6. Unilever plc
      • 8.4.6.1. Participant's Overview
      • 8.4.6.2. Financial Performance
      • 8.4.6.3. Product Benchmarking
      • 8.4.6.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.7. Procter & Gamble (P&G) Company
      • 8.4.7.1. Participant's Overview
      • 8.4.7.2. Financial Performance
      • 8.4.7.3. Product Benchmarking
      • 8.4.7.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.8. Beiersdrof AG
      • 8.4.8.1. Participant's Overview
      • 8.4.8.2. Financial Performance
      • 8.4.8.3. Product Benchmarking
      • 8.4.8.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.9. Henkel AG & Co KGaA
      • 8.4.9.1. Participant's Overview
      • 8.4.9.2. Financial Performance
      • 8.4.9.3. Product Benchmarking
      • 8.4.9.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.10. Kao Corporation
      • 8.4.10.1. Participant's Overview
      • 8.4.10.2. Financial Performance
      • 8.4.10.3. Product Benchmarking
      • 8.4.10.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives