デフォルト表紙
市場調査レポート
商品コード
1529606

米国のパーソナライズドニュートリション・サプリメント市場規模、シェア、動向分析レポート:成分別、剤形別、年齢層別、流通チャネル別、セグメント予測、2024~2030年

U.S. Personalized Nutrition & Supplements Market Size, Share & Trends Analysis Report By Ingredients, By Dosage Form, By Age Group, By Distribution Channel, And Segment Forecasts, 2024 - 2030


出版日
ページ情報
英文 90 Pages
納期
2~10営業日
カスタマイズ可能
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=144.06円
米国のパーソナライズドニュートリション・サプリメント市場規模、シェア、動向分析レポート:成分別、剤形別、年齢層別、流通チャネル別、セグメント予測、2024~2030年
出版日: 2024年07月02日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 90 Pages
納期: 2~10営業日
GIIご利用のメリット
  • 全表示
  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

米国のパーソナライズドニュートリション・サプリメント市場の成長と動向:

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、米国のパーソナライズドニュートリション・サプリメント市場規模は2030年までに129億2,000万米ドルに達すると予測され、2024~2030年のCAGRは16.28%で拡大すると予測されています。

消費者の健康意識の高まりと小売栄養製品に対する需要の高まりが市場成長の原動力になると予測されています。

COVID-19の影響により、米国のパーソナライズドニュートリション・サプリメント市場の成長率は低下しています。世界の規制強化により、ユーザーはクリニックや店舗にアクセスできなくなり、専門家は推奨の根拠となる試験を中止せざるを得なくなりました。COVID-19に関連して、様々な組織が個別化栄養学の重要性を認識しています。例えば2020年3月、米国栄養協会は個別化栄養とCOVID-19に関するリソースハブの立ち上げを発表しました。このポータルには、医療専門家を教育するための専門家による迅速なレビューが含まれています。この要因は市場の成長を促しており、予測期間中に指数関数的に推進すると予測されています。

さらに、生活習慣病の発生率の増加、栄養不足に対する懸念の高まり、大規模な高齢者人口は、保持栄養製品の需要の上昇の原因となる主要な要因のいくつかです。様々な疾病の発生率の増加に伴い、米国市民は疾病予防のために最適な栄養を摂取する健康的なライフスタイルを採用しています。Diana Foodによると、COVID-19の大流行は、パーソナライズされた栄養に向かって消費者の嗜好をシフトしました。それによって、予測期間中の米国のパーソナライズドニュートリション・サプリメント市場の成長を推進しています。

さらに、サプリメントは当局によって高度に規制・監視されています。規制の目的は、消費者保護を強化し、企業による表示要件の履行を保証することです。米国FDAは、栄養補助食品とサプリメント完成品を従来の食品・医薬品として規制しています。この規制により、サプリメントの製造業者や販売業者は、不当表示や不純物のある製品を販売することが禁じられています。そのため、予測期間における市場の成長に課題があります。

米国の個別化栄養とサプリメント市場レポートハイライト:

  • 成分ベースでは、ビタミンセグメントが2023年に26.89%の最大市場シェアを占めました。ビタミンサプリメントは、食生活で不足しがちな栄養素を簡単に補うことができます。一方、ハーブ/植物性食品は、予測期間中に最も速いCAGRで成長すると予測されています。
  • 2023年には、錠剤/カプセルのセグメントが剤形セグメントの市場シェアを独占すると予想されます。しかし、液剤セグメントは、異なる栄養素の様々な投与量を追加して個別化されたミックスを開発することで、カスタマイズが容易であることが原動力となり、予測期間中に17.53%のCAGRで最速成長すると予想されます。
  • 年齢層別では、成人セグメントは2023年に最大のシェアを占め、予測期間に最も速いCAGRで成長すると予測されています。この成長は、複数の企業が、成人特有の栄養ニーズを満たすように設計された、カスタマイズ型マルチビタミン、プロバイオティクス、プロテイン粉末を含む、テーラーメイドのサプリメントを幅広く提供していることに起因しています。
  • 2023年には、スーパーマーケット/ハイパーマーケットが流通チャネルセグメントの市場シェアを独占すると予想されます。しかし、オンライン薬局&eコマースサイトセグメントは、予測期間中に最も速いCAGRで成長すると予想されます。価格割引、自宅配送、注文の利便性など様々な要因が市場成長の主要決定要因です。

目次

第1章 調査手法と範囲

第2章 エグゼクティブ概要

第3章 米国のパーソナライズドニュートリション・サプリメント市場の変数、動向、範囲

  • 市場系統の展望
    • 親市場の展望
    • 関連/補助的な市場展望
  • 市場力学
    • 市場牽引要因分析
    • 市場抑制要因分析
  • 米国のパーソナライズドニュートリション・サプリメント市場分析ツール
    • 業界分析-ポーターのファイブフォース分析
    • PESTEL分析
    • COVID-19の影響分析

第4章 米国の栄養・サプリメント市場:成分、推定・動向分析

  • セグメントダッシュボード
  • 米国のパーソナライズドニュートリション・サプリメント市場の成分変動分析
  • 米国のパーソナライズドニュートリション・サプリメント市場規模と動向分析、成分別、2018~2030年
  • タンパク質とアミノ酸
  • ビタミン
  • 鉱物
  • プロバイオティクス
  • ハーブ/植物
  • その他

第5章 米国のパーソナライズドニュートリション・サプリメント市場:剤形、推定・動向分析

  • セグメントダッシュボード
  • 米国のパーソナライズドニュートリション・サプリメント市場の剤形変動分析
  • 米国のパーソナライズドニュートリション・サプリメント市場規模と動向分析、剤形別、2018~2030年
  • 錠剤/カプセル
  • 液体
  • 粉末
  • その他

第6章 米国のパーソナライズドニュートリション・サプリメント市場:年齢層、推定・動向分析

  • セグメントダッシュボード
  • 米国のパーソナライズドニュートリション・サプリメント市場の年齢層変動分析
  • 米国のパーソナライズドニュートリション・サプリメント市場規模と動向分析、年齢層別、2018~2030年
  • 小児
  • 成人
  • 高齢者

第7章 米国のパーソナライズドニュートリション・サプリメント市場:流通チャネル、推定・動向分析

  • セグメントダッシュボード
  • 米国のパーソナライズドニュートリション・サプリメント市場流通チャネル変動分析
  • 米国のパーソナライズドニュートリション・サプリメント市場規模と動向分析、流通チャネル別、2018~2030年
  • スーパーマーケット/ハイパーマーケット
  • 専門店
  • 小売薬局
  • オンライン薬局とeコマースサイト

第8章 競合情勢

  • 企業/競合の分類
  • 戦略マッピング
  • 企業市況分析、2023年
  • 企業プロファイル/上場企業
    • Viome Life Sciences, Inc.
    • DSM Nutritional Products AG
    • Thorne
    • HUM Nutrition, Inc.
    • GenoPalate Inc
    • Pharmavite
    • GNC Holdings, LLC
    • The Vitamin Shoppe
    • Nestle Health Science(Nestle)
    • Baze Labs
    • InVite Health
図表

List of Tables

  • Table 1 List of abbreviation
  • Table 2 U.S. personalized nutrition & supplements market, by ingredient, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 3 U.S. personalized nutrition & supplements market, by dosage form, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 4 U.S. personalized nutrition & supplements market, by age group, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 5 U.S. personalized nutrition & supplements market, by distribution channel, 2018 - 2030 (USD Million)

List of Figures

  • Fig. 1 Market research process
  • Fig. 2 Data triangulation techniques
  • Fig. 3 Market formulation & validation
  • Fig. 4 U.S. personalized nutrition & supplements market: Market snapshot
  • Fig. 5 U.S. personalized nutrition & supplements market: Segment outlook
  • Fig. 6 U.S. personalized nutrition & supplements market: Competitive landscape outlook
  • Fig. 7 Parent market outlook
  • Fig. 8 U.S. personalized nutrition & supplements market driver impact
  • Fig. 9 U.S. personalized nutrition & supplements market restraint impact
  • Fig. 10 U.S. personalized nutrition & supplements market: Ingredients outlook and key takeaways
  • Fig. 11 U.S. personalized nutrition & supplements market: Ingredients movement analysis
  • Fig. 12 Proteins & amino acids market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 13 Vitamins market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 14 Minerals market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 15 Probiotics market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 16 Herbal/botanic market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 17 Others market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 18 U.S. personalized nutrition & supplements market: Dosage form outlook and key takeaways
  • Fig. 19 U.S. personalized nutrition & supplements market: Dosage form movement analysis
  • Fig. 20 Tablets/capsules market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 21 Liquids market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 22 Powders market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 23 Others market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 24 U.S. personalized nutrition & supplements market: Age group outlook and key takeaways
  • Fig. 25 U.S. personalized nutrition & supplements market: Age group movement analysis
  • Fig. 26 Pediatrics market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 27 Adults market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 28 Geriatric market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 29 U.S. personalized nutrition & supplements market: Distribution channel outlook and key takeaways
  • Fig. 30 U.S. personalized nutrition & supplements market: Distribution channel movement analysis
  • Fig. 31 Supermarkets/hypermarkets market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 32 Specialty stores market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 33 Retail pharmacies market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 34 Online pharmacies & e-commerce site market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
目次
Product Code: GVR-4-68040-324-1

U.S. Personalized Nutrition & Supplements Market Growth & Trends:

The U.S. personalized nutrition & supplements market size is anticipated to reach USD 12.92 billion by 2030 and is projected to expand at a CAGR of 16.28% from 2024 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. Increasing consumer health awareness and growing demand for retail nutrition products are expected to drive the market growth.

The impact of the COVID-19 has led to a decline in the growth rate of the U.S. personalized nutrition & supplements market. Owing to the lockdown norms across the globe, users were prevented from accessing clinics and stores, while professionals were compelled to halt testing on which the recommendations are based. Various organizations have recognized the importance of personalized nutrition in relation to COVID-19. For instance, in March 2020, the American Nutrition Association announced the launch of a resource hub for personalized nutrition and COVID-19. The portal contains a rapid review by the professional to educate healthcare professionals. This factor has impelled the growth of the market and is anticipated to propel exponentially over the forecast period.

In addition, the increasing incidence of lifestyle diseases, growing concerns about inadequate nutrition, and a large geriatric population are some of the key factors responsible for the rise in demand for retained nutrition products. With the increase in the incidence of various illnesses, U.S. citizens are adopting a healthy lifestyle to obtain optimum nutrition for preventing them. According to Diana Food, the COVID-19 pandemic shifted consumers' preference toward personalized nutrition. Thereby propelling the growth of the U.S. personalized nutrition & supplements market over the forecast period.

Moreover, supplements are highly regulated and monitored by officials. The purpose of the regulation is to increase consumer protection and ensure the fulfillment of labeling requirements by companies. The U.S. FDA regulated dietary ingredients and finished supplement products under conventional foods & drug products. Under the regulations, manufacturers and distributors of supplements are prohibited from marketing products that are misbranded or adulterated. Thereby, challenging the growth of the market over the forecast period.

U.S. Personalized Nutrition & Supplements Market Report Highlights:

  • Based on ingredient, the vitamins segment held the largest market share of 26.89% in 2023 based on ingredients. Vitamin supplements provide an easy way to fill any nutrient gaps that people might have in their diets. On the other hand, herbals/botanic are anticipated to grow at the fastest CAGR over the forecast period.
  • In 2023, the tablets/capsules segment is anticipated to dominate the market share for the dosage form segment. However, the liquid segment is expected to grow at the fastest CAGR of 17.53% over the forecast period driven by its easier customization by adding various dosages of different nutrients to develop a personalized mix.
  • Based on age group, the adults segment dominated with the largest share in 2023 and is anticipated to grow at the fastest CAGR over the forecast period. This growth is attributed to the fact that several companies are providing a wide array of tailored supplements, including customized multivitamins, probiotics, and protein powders, designed to meet the unique nutritional needs of adults.
  • In 2023, the supermarkets/hypermarkets is anticipated to dominate the market share for the distribution channel segment. However, the online pharmacies & e-commerce site segment is expected to grow at the fastest CAGR over the forecast period. Various factors such as price discounts, at-home delivery, and convenience in ordering are the key determinants of growth in the market.

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation and Scope
  • 1.2. Market Definitions
    • 1.2.1. Ingredients
    • 1.2.2. Dosage Form
    • 1.2.3. Age Group
    • 1.2.4. Distribution Channel
  • 1.3. Information analysis
  • 1.4. Market formulation & data visualization
  • 1.5. Data validation & publishing
  • 1.6. Information Procurement
    • 1.6.1. Primary Research
  • 1.7. Information or Data Analysis
  • 1.8. Market Formulation & Validation
  • 1.9. Market Model
  • 1.10. Objectives

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Outlook
  • 2.2. Segment Snapshot
  • 2.3. Competitive Landscape Snapshot

Chapter 3. U.S. Personalized Nutrition & Supplements Market Variables, Trends & Scope

  • 3.1. Market Lineage Outlook
    • 3.1.1. Parent market outlook
    • 3.1.2. Related/ancillary market outlook.
  • 3.2. Market Dynamics
    • 3.2.1. Market driver analysis
      • 3.2.1.1. Increasing consumer health awareness coupled with growing demand for retail nutrition products
      • 3.2.1.2. Wide range of program options with respect to type and price
      • 3.2.1.3. Increasing prevalence of diet-related diseases
    • 3.2.2. Market restraint analysis
      • 3.2.2.1. High cost of dietary supplements and nutrition plans
  • 3.3. U.S. Personalized Nutrition & Supplements Market Analysis Tools
    • 3.3.1. Industry Analysis - Porter's
    • 3.3.2. PESTEL Analysis
    • 3.3.3. COVID-19 Impact Analysis

Chapter 4. U.S. Nutrition & Supplements Market: Ingredients Estimates & Trend Analysis

  • 4.1. Segment Dashboard
  • 4.2. U.S. Personalized Nutrition & Supplements Market Ingredients Movement Analysis
  • 4.3. U.S. Personalized Nutrition & Supplements Market Size & Trend Analysis, by Ingredients, 2018 to 2030 (USD Million)
  • 4.4. Proteins & Amino Acid
    • 4.4.1. Proteins & amino acid market estimates and forecasts 2018 to 2030 (USD Million)
  • 4.5. Vitamins
    • 4.5.1. Vitamins market estimates and forecasts 2018 to 2030 (USD Million)
  • 4.6. Minerals
    • 4.6.1. Minerals market estimates and forecasts 2018 to 2030 (USD Million)
  • 4.7. Probiotics
    • 4.7.1. Probiotics market estimates and forecasts 2018 to 2030 (USD Million)
  • 4.8. Herbal/Botanic
    • 4.8.1. Herbal/botanic market estimates and forecasts 2018 to 2030 (USD Million)
  • 4.9. Others
    • 4.9.1. Others market estimates and forecasts 2018 to 2030 (USD Million)

Chapter 5. U.S. Personalized Nutrition & Supplements Market: Dosage Form Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. Segment Dashboard
  • 5.2. U.S. Personalized Nutrition & Supplements Market Dosage Form Movement Analysis
  • 5.3. U.S. Personalized Nutrition & Supplements Market Size & Trend Analysis, by Dosage Form, 2018 to 2030 (USD Million)
  • 5.4. Tablets/Capsules
    • 5.4.1. Tablets/capsules market estimates and forecasts 2018 to 2030 (USD Million)
  • 5.5. Liquids
    • 5.5.1. Liquids market estimates and forecasts 2018 to 2030 (USD Million)
  • 5.6. Powders
    • 5.6.1. Powders market estimates and forecasts 2018 to 2030 (USD Million)
  • 5.7. Others
    • 5.7.1. Others market estimates and forecasts 2018 to 2030 (USD Million)

Chapter 6. U.S. Personalized Nutrition & Supplements Market: Age Group Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. Segment Dashboard
  • 6.2. U.S. Personalized Nutrition & Supplements Market Age Group Movement Analysis
  • 6.3. U.S. Personalized Nutrition & Supplements Market Size & Trend Analysis, by Age Group, 2018 to 2030 (USD Million)
  • 6.4. Pediatrics
    • 6.4.1. Pediatrics market estimates and forecasts 2018 to 2030 (USD Million)
  • 6.5. Adults
    • 6.5.1. Adults market estimates and forecasts 2018 to 2030 (USD Million)
  • 6.6. Geriatric
    • 6.6.1. Geriatric market estimates and forecasts 2018 to 2030 (USD Million)

Chapter 7. U.S. Personalized Nutrition & Supplements Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis

  • 7.1. Segment Dashboard
  • 7.2. U.S. Personalized Nutrition & Supplements Market Distribution Channel Movement Analysis
  • 7.3. U.S. Personalized Nutrition & Supplements Market Size & Trend Analysis, by Distribution Channel, 2018 to 2030 (USD Million)
  • 7.4. Supermarkets/Hypermarkets
    • 7.4.1. Supermarkets/hypermarkets market estimates and forecasts 2018 to 2030 (USD Million)
  • 7.5. Specialty Stores
    • 7.5.1. Specialty stores market estimates and forecasts 2018 to 2030 (USD Million)
  • 7.6. Retail Pharmacies
    • 7.6.1. Retail pharmacies market estimates and forecasts 2018 to 2030 (USD Million)
  • 7.7. Online Pharmacies & E-commerce Site
    • 7.7.1. Online pharmacies & e-commerce site market estimates and forecasts 2018 to 2030 (USD Million)

Chapter 8. Competitive Landscape

  • 8.1. Company/Competition Categorization
  • 8.2. Strategy Mapping
  • 8.3. Company Market Position Analysis, 2023
  • 8.4. Company Profiles/Listing
    • 8.4.1. Viome Life Sciences, Inc.
      • 8.4.1.1. Company overview
      • 8.4.1.2. Financial performance
      • 8.4.1.3. Product benchmarking
      • 8.4.1.4. Strategic initiatives
    • 8.4.2. DSM Nutritional Products AG
      • 8.4.2.1. Company overview
      • 8.4.2.2. Financial performance
      • 8.4.2.3. Product benchmarking
      • 8.4.2.4. Strategic initiatives
    • 8.4.3. Thorne
      • 8.4.3.1. Company overview
      • 8.4.3.2. Financial performance
      • 8.4.3.3. Product benchmarking
      • 8.4.3.4. Strategic initiatives
    • 8.4.4. HUM Nutrition, Inc.
      • 8.4.4.1. Company overview
      • 8.4.4.2. Financial performance
      • 8.4.4.3. Product benchmarking
      • 8.4.4.4. Strategic initiatives
    • 8.4.5. GenoPalate Inc
      • 8.4.5.1. Company overview
      • 8.4.5.2. Financial performance
      • 8.4.5.3. Product benchmarking
      • 8.4.5.4. Strategic initiatives
    • 8.4.6. Pharmavite
      • 8.4.6.1. Company overview
      • 8.4.6.2. Financial performance
      • 8.4.6.3. Product benchmarking
      • 8.4.6.4. Strategic initiatives
    • 8.4.7. GNC Holdings, LLC
      • 8.4.7.1. Company overview
      • 8.4.7.2. Financial performance
      • 8.4.7.3. Product benchmarking
      • 8.4.7.4. Strategic initiatives
    • 8.4.8. The Vitamin Shoppe
      • 8.4.8.1. Company overview
      • 8.4.8.2. Financial performance
      • 8.4.8.3. Product benchmarking
      • 8.4.8.4. Strategic initiatives
    • 8.4.9. Nestle Health Science (Nestle)
      • 8.4.9.1. Company overview
      • 8.4.9.2. Financial performance
      • 8.4.9.3. Product benchmarking
      • 8.4.9.4. Strategic initiatives
    • 8.4.10. Baze Labs
      • 8.4.10.1. Company overview
      • 8.4.10.2. Financial performance
      • 8.4.10.3. Product benchmarking
      • 8.4.10.4. Strategic initiatives
    • 8.4.11. InVite Health
      • 8.4.11.1. Company overview
      • 8.4.11.2. Financial performance
      • 8.4.11.3. Product benchmarking
      • 8.4.11.4. Strategic initiatives