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市場調査レポート
商品コード
1790209

米国の個別化ビタミン市場規模、シェア、動向分析レポート:用途別、剤形別、流通チャネル別、年齢層別、セグメント別予測、2025~2033年

U.S. Personalized Vitamins Market Size, Share & Trends Analysis Report By Application, By Dosage Form, By Distribution Channel, By Age Group, And Segment Forecasts, 2025 - 2033


出版日
ページ情報
英文 150 Pages
納期
2~10営業日
カスタマイズ可能
価格
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米国の個別化ビタミン市場規模、シェア、動向分析レポート:用途別、剤形別、流通チャネル別、年齢層別、セグメント別予測、2025~2033年
出版日: 2025年07月21日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 150 Pages
納期: 2~10営業日
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  • 図表
  • 目次
概要

米国の個別化ビタミン市場概要

米国の個別化ビタミン市場規模は、2024年に16億7,000万米ドルと推定され、2033年には52億9,000万米ドルに達すると予測され、2025~2033年のCAGRは14.32%で成長します。この成長は、健康とウェルネスに対する消費者の意識の高まり、DNA検査とマイクロバイオーム検査の進歩、個々の栄養ニーズに合わせたカスタマイズ型健康ソリューションに対する需要の高まりによってもたらされます。

目次

第1章 調査手法と範囲

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 市場の変数、動向、範囲

  • 市場系統の展望
    • 親市場の展望
    • 関連/補助市場展望
  • 市場力学
    • 市場促進要因分析
    • 市場抑制要因分析
  • 産業分析ツール
    • ポーターのファイブフォース分析
    • PESTEL分析

第4章 用途別ビジネス分析

  • 用途セグメントダッシュボード
  • 米国の個別化ビタミン市場における用途変動分析
  • 米国の個別化ビタミン市場規模と動向分析(用途別、2021~2033年)
  • ウェルネスサプリメント
    • ウェルネスサプリメント市場推定・予測、2021~2033年
  • 疾患ベースサプリメント
    • 疾患ベースサプリメント市場推定・予測、2021~2033年

第5章 剤形別ビジネス分析

  • 剤形セグメントダッシュボード
  • 米国の個別化ビタミン市場における剤形変動分析
  • 米国の個別化ビタミン市場規模と動向分析(剤形別、2021~2033年)
  • 錠剤
    • 錠剤市場推定・予測、2021~2033年
  • カプセル
    • カプセル市場推定・予測、2021~2033年
  • 粉末
    • 粉末市場推定・予測、2021~2033年
  • 液体
    • 液体市場推定・予測、2021~2033年
  • グミ/チュアブル
    • グミ/チュアブル市場推定・予測、2021~2033年
  • ソフトジェル
    • ソフトジェル市場推定・予測、2021~2033年

第6章 流通チャネル別ビジネス分析

  • 流通チャネルセグメントダッシュボード
  • 米国の個別化ビタミン市場における流通チャネル変動分析
  • 米国の個別化ビタミン市場規模と動向分析(流通チャネル別、2021~2033年)
  • スーパーマーケット/ハイパーマーケット
    • スーパーマーケット/ハイパーマーケット市場推定・予測、2021~2033年
  • 専門店
    • 専門店市場推定・予測、2021~2033年
  • 小売薬局
    • 小売薬局市場推定・予測、2021~2033年
  • オンライン薬局とeコマースサイト
    • オンライン薬局とeコマースサイト市場推定・予測、2021~2033年

第7章 年齢層別ビジネス分析

  • 年齢層セグメントダッシュボード
  • 米国の個別化ビタミン市場における年齢層変動分析
  • 米国の個別化ビタミン市場規模と動向分析(年齢層別、2021~2033年)
  • 小児
    • 小児市場推定・予測、2021~2033年
  • 成人
    • 成人市場推定・予測、2021~2033年
  • 高齢者
    • 高齢者市場推定・予測、2021~2033年

第8章 競合情勢

  • 企業分類
  • 戦略マッピング
  • 企業市況分析、2024年
  • 企業プロファイル/上場企業
    • Amway Corporation
    • Abbott Laboratories
    • Herbalife Nutrition
    • Metagenics, Inc.
    • DNAfit Life Extension
    • Viome Life Sciences, Inc.
    • Life Extension
    • Persona Nutrition(Nestle Health Science)
    • HUM Nutrition
図表

List of Tables

  • Table 1 List of abbreviations
  • Table 2 U.S. Personalized vitamins market, by region, 2021 - 2033 (USD Million)
  • Table 3 U.S. Personalized vitamins market, by application, 2021 - 2033 (USD Million)
  • Table 4 U.S. Personalized vitamins market, by dosage form, 2021 - 2033 (USD Million)
  • Table 5 U.S. Personalized vitamins market, by distribution channel, 2021 - 2033 (USD Million)
  • Table 6 U.S. Personalized vitamins market, by age group, 2021 - 2033 (USD Million)

List of Figures

  • Fig. 1 Market research process
  • Fig. 2 Data triangulation techniques
  • Fig. 3 Primary research pattern
  • Fig. 4 Market research approaches
  • Fig. 5 Market formulation & validation
  • Fig. 6 U.S. Personalized vitamins market outlook
  • Fig. 7 Parent market outlook
  • Fig. 8 U.S. Personalized vitamins market driver impact
  • Fig. 9 U.S. Personalized vitamins market restraint impact
  • Fig. 10 U.S. Personalized vitamins market: Application movement analysis
  • Fig. 11 U.S. Personalized vitamins market: Application outlook and key takeaways
  • Fig. 12 Wellness supplements market estimates and forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
  • Fig. 13 Disease-based supplements market estimates and forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
  • Fig. 14 U.S. Personalized vitamins market: Dosage Form movement analysis
  • Fig. 15 U.S. Personalized vitamins market: Dosage Form outlook and key takeaways
  • Fig. 16 Tablets market estimates and forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
  • Fig. 17 Capsules market estimates and forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
  • Fig. 18 Powders market estimates and forecasts,2021 - 2033 (USD Million)
  • Fig. 19 Liquid market estimates and forecasts,2021 - 2033 (USD Million)
  • Fig. 20 Gummies/Chewable market estimates and forecasts,2021 - 2033 (USD Million)
  • Fig. 21 Softgels market estimates and forecast, 2021 - 2033 (USD Million)
  • Fig. 22 U.S. Personalized vitamins market: Distribution Channel movement analysis
  • Fig. 23 U.S. Personalized vitamins market: Distribution Channel outlook and key takeaways
  • Fig. 24 Supermarkets/Hypermarkets market estimates and forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
  • Fig. 25 Specialty stores market estimates and forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
  • Fig. 26 Pharmaceutical & biotech companies market estimates and forecasts,2021 - 2033 (USD Million)
  • Fig. 27 Retail pharmacies market estimates and forecast, 2021 - 2033 (USD Million)
  • Fig. 28 Online pharmacies & E-commerce site market estimates and forecast, 2021 - 2033 (USD Million)
  • Fig. 29 U.S. Personalized vitamins market: Age group movement analysis
  • Fig. 30 U.S. Personalized vitamins market: Age group outlook and key takeaways
  • Fig. 31 Pediatric market estimates and forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
  • Fig. 32 Adults market estimates and forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
  • Fig. 33 Geriatric market estimates and forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
目次
Product Code: GVR-4-68040-681-5

U.S. Personalized Vitamins Market Summary

The U.S. personalized vitamins market size was estimated at USD 1.67 billion in 2024 and is projected to reach USD 5.29 billion by 2033, growing at a CAGR of 14.32% from 2025 to 2033.This growth is driven by increasing consumer awareness of health and wellness, DNA and microbiome testing advancements, and a rising demand for customized health solutions tailored to individual nutritional needs.

U.S. Personalized Vitamins Market Report Segmentation

This report forecasts revenue growth and provides an analysis of the latest trends in each of the sub-segments from 2021 to 2033. For this report, Grand View Research has segmented the U.S. personalized vitamins market report based on application, dosage form, distribution channel, and age group:

  • Application Outlook (Revenue, USD Million, 2021 - 2033)
  • Wellness Supplements
  • Disease-Based Supplements
  • Dosage Form Outlook (Revenue, USD Million, 2021 - 2033)
  • Tablets
  • Capsules
  • Powders
  • Gummies/Chewable
  • Liquids
  • Softgels
  • Distribution Channel Outlook (Revenue, USD Million, 2021 - 2033)
  • Supermarkets/Hypermarkets
  • Specialty Stores
  • Retail Pharmacies
  • Online pharmacies & E-commerce site
  • Age Group Outlook (Revenue, USD Million, 2021 - 2033)
  • Pediatric
  • Adults
  • Geriatric

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation and Scope
    • 1.1.1. Application Segment
    • 1.1.2. Dosage Form Segment
    • 1.1.3. Distribution Channel Segment
    • 1.1.4. Age Group Segment
  • 1.2. Estimates and Forecast Timeline
  • 1.3. Research Methodology
  • 1.4. Information Procurement
    • 1.4.1. Purchased Database
    • 1.4.2. GVR's Internal Database
    • 1.4.3. Primary Research
  • 1.5. Information or Data Analysis:
    • 1.5.1. Data Analysis Models
  • 1.6. Market Formulation & Validation
  • 1.7. Model Details
    • 1.7.1. Commodity Flow Analysis
  • 1.8. List of Secondary Sources
  • 1.9. List of Abbreviations
  • 1.10. Objective

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Outlook
  • 2.2. Segment Snapshot
  • 2.3. Competitive Landscape Snapshot

Chapter 3. Market Variables, Trends, & Scope

  • 3.1. Market Lineage Outlook
    • 3.1.1. Parent Market Outlook
    • 3.1.2. Related/Ancillary Market Outlook
  • 3.2. Market Dynamics
    • 3.2.1. Market Driver Analysis
      • 3.2.1.1. Advancements in Health Tech and AI
      • 3.2.1.2. Rising Focus on Preventive Healthcare
    • 3.2.2. Market Restraint Analysis
      • 3.2.2.1. High Cost of Personalization
      • 3.2.2.2. Regulatory Challenges and Data Privacy Concerns
  • 3.3. Industry Analysis Tools
    • 3.3.1. Porter's Five Forces Analysis
    • 3.3.2. PESTEL Analysis

Chapter 4. Application Business Analysis

  • 4.1. Application Segment Dashboard
  • 4.2. U.S. Personalized Vitamins Market: Application Movement Analysis
  • 4.3. U.S. Personalized Vitamins Market Size & Trend Analysis, by dosage form, 2021 to 2033 (USD Million)
  • 4.4. Wellness Supplements
    • 4.4.1. Wellness supplements market estimates and forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
  • 4.5. Disease-Based Supplements
    • 4.5.1. Disease-Based supplements market estimates and forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)

Chapter 5. Dosage Form Business Analysis

  • 5.1. Dosage Form Segment Dashboard
  • 5.2. U.S. Personalized Vitamins Market Dosage Form Movement Analysis
  • 5.3. U.S. Personalized Vitamins Market Size & Trend Analysis, by Dosage Form, 2021 to 2033 (USD Million)
  • 5.4. Tablets
    • 5.4.1. Tablets market estimates and forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
  • 5.5. Capsules
    • 5.5.1. Capsules market estimates and forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
  • 5.6. Powders
    • 5.6.1. Powders market estimates and forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
  • 5.7. Liquid
    • 5.7.1. Liquid market estimates and forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
  • 5.8. Gummies/Chewable
    • 5.8.1. Gummies/Chewable market estimates and forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
  • 5.9. Softgels
    • 5.9.1. Softgels market estimates and forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)

Chapter 6. Distribution Channel Business Analysis

  • 6.1. Distribution Channel Segment Dashboard
  • 6.2. U.S. Personalized Vitamins Market Distribution Channel Movement Analysis
  • 6.3. U.S. Personalized Vitamins Market Size & Trend Analysis, by Distribution Channel, 2021 to 2033 (USD Million)
  • 6.4. Supermarkets/Hypermarkets
    • 6.4.1. Supermarkets/Hypermarkets market estimates and forecasts, 2021-2033 (USD Million)
  • 6.5. Specialty Stores
    • 6.5.1. Specialty stores market estimates and forecasts, 2021-2033 (USD Million)
  • 6.6. Retail Pharmacies
    • 6.6.1. Retail pharmacies market estimates and forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
  • 6.7. Online pharmacies & E-commerce site
    • 6.7.1. Online pharmacies & E-commerce site market estimates and forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)

Chapter 7. Age Group Business Analysis

  • 7.1. Age Group Segment Dashboard
  • 7.2. U.S. Personalized Vitamins Market Age Group Movement Analysis
  • 7.3. U.S. Personalized Vitamins Market Size & Trend Analysis, by Age Group, 2021 to 2033 (USD Million)
  • 7.4. Pediatric
    • 7.4.1. Pediatric market estimates and forecasts, 2021-2033 (USD Million)
  • 7.5. Adults
    • 7.5.1. Adults market estimates and forecasts, 2021-2033 (USD Million)
  • 7.6. Geriatric
    • 7.6.1. Geriatric market estimates and forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)

Chapter 8. Competitive Landscape

  • 8.1. Company Categorization
  • 8.2. Strategy Mapping
  • 8.3. Company Market Position Analysis, 2024
  • 8.4. Company Profiles/Listing
    • 8.4.1. Amway Corporation
      • 8.4.1.1. Overview
      • 8.4.1.2. Financial Performance
      • 8.4.1.3. Product Benchmarking
      • 8.4.1.4. Strategic Initiatives
    • 8.4.2. Abbott Laboratories
      • 8.4.2.1. Overview
      • 8.4.2.2. Financial Performance
      • 8.4.2.3. Product Benchmarking
      • 8.4.2.4. Strategic Initiatives
    • 8.4.3. Herbalife Nutrition
      • 8.4.3.1. Overview
      • 8.4.3.2. Financial Performance
      • 8.4.3.3. Product Benchmarking
      • 8.4.3.4. Strategic Initiatives
    • 8.4.4. Metagenics, Inc.
      • 8.4.4.1. Overview
      • 8.4.4.2. Financial Performance
      • 8.4.4.3. Product Benchmarking
      • 8.4.4.4. Strategic Initiatives
    • 8.4.5. DNAfit Life Extension
      • 8.4.5.1. Overview
      • 8.4.5.2. Financial Performance
      • 8.4.5.3. Product Benchmarking
      • 8.4.5.4. Strategic Initiatives
    • 8.4.6. Viome Life Sciences, Inc.
      • 8.4.6.1. Overview
      • 8.4.6.2. Financial Performance
      • 8.4.6.3. Product Benchmarking
      • 8.4.6.4. Strategic Initiatives
    • 8.4.7. Life Extension
      • 8.4.7.1. Overview
      • 8.4.7.2. Financial Performance
      • 8.4.7.3. Product Benchmarking
      • 8.4.7.4. Strategic Initiatives
    • 8.4.8. Persona Nutrition (Nestle Health Science)
      • 8.4.8.1. Overview
      • 8.4.8.2. Financial Performance
      • 8.4.8.3. Product Benchmarking
      • 8.4.8.4. Strategic Initiatives
    • 8.4.9. HUM Nutrition
      • 8.4.9.1. Overview
      • 8.4.9.2. Financial Performance
      • 8.4.9.3. Product Benchmarking
      • 8.4.9.4. Strategic Initiatives