デフォルト表紙
市場調査レポート
商品コード
1512085

米国のウェルネスおよびフィットネス製品市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、価格帯別、流通チャネル別、セグメント別予測、2024年~2030年

U.S. Wellness & Fitness Products Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Apparel, Footwear), By Price Range (Mass, Premium), By Distribution Channel (Online, Sporting Goods Retailers), And Segment Forecasts, 2024 - 2030


出版日
ページ情報
英文 80 Pages
納期
2~10営業日
カスタマイズ可能
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=144.06円
米国のウェルネスおよびフィットネス製品市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、価格帯別、流通チャネル別、セグメント別予測、2024年~2030年
出版日: 2024年06月27日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 80 Pages
納期: 2~10営業日
GIIご利用のメリット
  • 全表示
  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

米国のウェルネスおよびフィットネス製品市場の成長と動向:

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、米国のウェルネスおよびフィットネス製品市場規模は、2024年から2030年にかけてCAGR 6.1%を記録し、2030年には426億8,000万米ドルに達する見込みです。

ウェルネスやフィットネスに関連するアパレル、フットウェア、アクセサリーの需要は、市場が個人の嗜好に合わせて専門的なトレーニング方法やさまざまな運動方法を導入するにつれて増加しています。消費者は、ヨガから通常のジムでのトレーニングまで、自分の興味や健康目標、個人的嗜好に合った様々なアクティビティを見つけています。

心の健康、マインドフルネス、総合的なウェルネスに焦点を当て、全人的なウェルビーイングは消費者にとってより重要になってきています。その結果、人々はウェイトトレーニングやヨガ、有酸素運動などのエクササイズをますます選ぶようになり、さまざまなウェルネス・フィットネス製品の需要が高まっています。

近年、フィットネス分野では、よりカスタマイズされた多様なエクササイズ体験を求める傾向が見られます。この変化は、人々が健康目標を達成するための実用的で適応性の高い方法を求めるようになり、ウェイトトレーニング器具やその他のホームジム器具の需要増加につながっています。さらに、有酸素運動器具の市場は、フィットネスとウェルビーイングが重視されるようになり、心臓血管の健康の重要性に対する認識が高まったことが主な要因となっています。肥満とそれに伴う健康問題の有病率の上昇は、不健康な習慣の大部分とともに、同国におけるウェルネスおよびフィットネス製品の必要性をさらに強調しています。

2023年の米国市場は、ウェルネス・フィットネス機器が支配的でした。機器市場は、技術進歩の影響を大きく受けています。エリプティカル・トレーナー、トレッドミル、ステーショナリー・バイクなどの有酸素運動機器は、ユーザー・エクスペリエンスを向上させ、ユーザーのワークアウト意欲を高めるインタラクティブ・インターフェース、スマート機能、接続オプションを統合しています。このような進歩は、フィットネス愛好家にとって魅力的です。なぜなら、目標を設定し、進捗状況をモニターし、バーチャル・エクササイズに取り組むことが容易になり、その結果、よりダイナミックで個別化されたトレーニング環境が得られるからです。

スポーツ用品店は、アスリートやフィットネス愛好家に、シューズ、ウェア、器具、アクセサリーなど、フィットネスに特化した幅広い商品を提供しています。これらの店の従業員は、提供する商品の知識が豊富で、消費者に役立つ推奨や提案を行うことができるため、買い物の楽しみが増え、消費者が自分の要求に合った適切な商品を見つけることができます。このような要因により、消費者はウェルネスおよびフィットネス製品を購入するためにスポーツ用品小売店を訪れるのです。

米国のウェルネスおよびフィットネス製品市場レポートハイライト:

  • 製品別では、アパレル分野が2024年から2030年にかけて最も速いCAGR 7.8%で成長すると予測されます。生地の技術進歩がこのセグメントの成長を牽引しています。
  • 価格ベースでは、プレミアム・セグメントは2024年から2030年にかけてCAGR 6.7%で成長すると予測されます。製品のより高級な機能の利用可能性、高度なデザインなどがプレミアム製品の需要を促進しています。
  • 流通チャネル別では、オンライン・セグメントが2024年から2030年にかけてCAGR 7.2%で成長すると予測されます。米国では、利便性、競合価格、オファーなど様々な要因がオンライン・チャネルでの販売を促進しています。

目次

第1章 調査手法と範囲

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 米国のウェルネスおよびフィットネス製品市場の変数、動向、範囲

  • 市場系統の見通し
  • 浸透と成長の見込みマッピング
  • 業界バリューチェーン分析
    • 販売/小売チャネル分析
    • 利益率分析
  • 規制の枠組み
  • 市場力学
    • 市場促進要因の影響分析
    • 市場抑制要因の影響分析
    • 業界の機会
    • 業界の課題
  • 業界分析- ポーターのファイブフォース分析
  • 市場参入戦略

第4章 米国のウェルネスおよびフィットネス製品市場:消費者行動分析

  • 人口統計分析
  • 消費者の動向と嗜好
  • 購入決定に影響を与える要因
  • 消費者製品の採用
  • 観察と推奨事項

第5章 米国のウェルネスおよびフィットネス製品市場:製品別推定・動向分析

  • 製品変動分析と市場シェア、2023年と2030年
  • 衣服
  • フットウェア
  • 装備

第6章 米国のウェルネスおよびフィットネス製品市場:価格帯別推定・動向分析

  • 価格帯変動分析と市場シェア、2023年と2030年
  • マス
  • プレミアム

第7章 米国のウェルネスおよびフィットネス製品市場:流通チャネル別推定・動向分析

  • 流通チャネル変動分析と市場シェア、2023年と2030年
  • オンライン
  • スポーツ用品小売業者
  • スーパーマーケットとハイパーマーケット
  • 高級ブランドアウトレット
  • その他

第8章 競合分析

  • 主要市場参入企業による最近の動向と影響分析
  • 企業分類
  • 参入企業の概要
  • 財務実績
  • 製品ベンチマーク
  • 企業市場シェア分析、2023年(%)
  • 企業ヒートマップ分析
  • 戦略マッピング
  • 企業プロファイル
    • Peloton Interactive, Inc.
    • Performance Health
    • Black Mountain Products, Inc.
    • Sunny Health and Fitness
    • Life Fitness
    • iFIT Health &Fitness Inc.
    • Johnson Health Tech(Matrix)
    • Adidas
    • Nike, Inc.
    • lululemon athletica
図表

List of Tables

  • Table 1 U.S. wellness & fitness products market - Key market driver analysis
  • Table 2 U.S. wellness & fitness products market - Key market restraint analysis
  • Table 3 U.S. wellness & fitness products market estimates & forecast, by product (USD Million)
  • Table 4 S. wellness & fitness products market estimates & forecast, by price range (USD Million)
  • Table 5 U.S. wellness & fitness products market estimates & forecast, by distribution channel (USD Million)
  • Table 6 Recent developments & impact analysis, by key market participants
  • Table 7 Company market share, 2023
  • Table 8 Company heat map analysis

List of Figures

  • Fig. 1 U.S. wellness & fitness products market segmentation
  • Fig. 2 Information procurement
  • Fig. 3 Primary research pattern
  • Fig. 4 Primary research approaches
  • Fig. 5 Primary research process
  • Fig. 6 Market snapshot
  • Fig. 7 Segment snapshot
  • Fig. 8 Competitive landscape Snapshot
  • Fig. 9 U.S. wellness & fitness products market size, 2018 to 2030 (USD Million)
  • Fig. 10 U.S. wellness & fitness products market: Value chain analysis
  • Fig. 11 U.S. wellness & fitness products market: Profit-margin analysis
  • Fig. 12 U.S. wellness & fitness products market: Dynamics
  • Fig. 13 U.S. wellness & fitness products market: Porter's five forces analysis
  • Fig. 14 Factors influencing buying decisions for wellness & fitness products
  • Fig. 15 U.S. wellness & fitness products market, by product: Key takeaways
  • Fig. 16 U.S. wellness & fitness products market, by product: Market share, 2023 & 2030
  • Fig. 17 U.S. wellness & fitness apparel market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 18 U.S. wellness & fitness footwear market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 19 U.S. wellness & fitness equipment market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 20 U.S. cardio equipment market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 21 U.S. stationary bikes market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 22 U.S. Treadmills market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 23 U.S. exercise cycles/ bikes market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 24 U.S. elliptical machines market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 25 U.S. other cardio equipment market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 26 U.S. strength training equipment market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 27 U.S. free weights market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 28 U.S. exercise benches market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 29 U.S. single/ multi station selectorized machines market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 30 U.S. AB machines market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 31 U.S. other strength training equipment market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 32 U.S. fitness accessories market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 33 U.S. wellness & fitness products market, by price range: Key takeaways
  • Fig. 34 U.S. wellness & fitness products market, by price range: Market share, 2023 & 2030
  • Fig. 35 U.S. mass wellness & fitness products market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 36 U.S. prime wellness & fitness products market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 37 U.S. wellness & fitness products market, by distribution channel: Key takeaways
  • Fig. 38 U.S. wellness & fitness products market, by distribution channel: Market share, 2023 & 2030
  • Fig. 39 U.S. wellness & fitness products market estimates & forecasts, through online channel, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 40 U.S. wellness & fitness products market estimates & forecasts, through sporting goods retailers, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 41 U.S. wellness & fitness products market estimates & forecasts, through supermarkets & hypermarkets, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 42 U.S. wellness & fitness products market estimates & forecasts, through exclusive brand outlets, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 43 U.S. wellness & fitness products market estimates & forecasts, through other channels, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 44 Company market share analysis, 2023
  • Fig. 45 Strategic framework of U.S. wellness & fitness products market
目次
Product Code: GVR-4-68040-317-5

U.S. Wellness & Fitness Products Market Growth & Trends:

The U.S. wellness & fitness products market size is expected to reach USD 42.68 billion by 2030, registering a CAGR of 6.1% from 2024 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. The demand for apparel, footwear, and accessories associated with wellness and fitness is increasing as the market introduces specialized training methods and different exercise methods to meet individual preferences. Consumers find a variety of activities to suit their interests, health goals, and personal preferences, ranging from yoga to regular gym workouts.

Focusing on mental health, mindfulness, and general wellness, holistic well-being is becoming more important for consumers. As a result, people are choosing weight training, yoga, cardio, and other forms of exercise more and more, which is driving up demand for a range of wellness and fitness products.

A trend toward more customized and varied exercise experiences has been observed in the fitness sector in recent years. This change has led to an increase in the demand for weight training gear and other home gym equipment as people look for practical and adaptable ways to reach their health goals. Furthermore, the market for cardio equipment is primarily driven by a rising emphasis on fitness and well-being as well as increased awareness of the significance of cardiovascular health. The rising prevalence of obesity and associated health problems, together with the majority of unhealthy habits, further emphasizes the need for wellness & fitness products in the country.

Wellness & fitness equipment dominated the U.S. market in 2023. The equipment market has been significantly influenced by technological advancements. Cardio devices such as elliptical trainers, treadmills, stationary bikes, and others have integrated interactive interfaces, smart features, and connection choices that improve user experience and motivate users to work out more. These advances appeal to fitness enthusiasts because they make it easier for individuals to set objectives, monitor their progress, and engage in virtual exercises, resulting in a more dynamic and individualized training environment.

The sporting goods retailers accounted for the major share across the U.S. Sporting goods stores provide athletes and fitness enthusiasts with a wide range of specialized fitness products, such as footwear, clothing, equipment, and accessories. The employees at these stores are knowledgeable in the merchandise they offer and are capable of offering helpful recommendations and suggestions to consumers, augmenting the shopping encounter and guaranteeing that the consumers locate the appropriate products for their requirements. Owing to such factors consumers visit sporting goods retailers to purchase wellness & fitness products.

U.S. Wellness & Fitness Products Market Report Highlights:

  • Based on product, the apparel segment is anticipated to grow at the fastest CAGR of 7.8% from 2024 to 2030. Increasing technological advancements in fabric are driving the segment's growth
  • Based on price, the premium segment is expected to grow at a CAGR of 6.7% from 2024 to 2030. Availability of higher-end features in products, advanced designs, and others are driving the demand for premium products
  • Based on distribution channel, the online segment is expected to grow at a CAGR of 7.2% from 2024 to 2030. Various factors such as convenience, competitive pricing, offers, and others drive sales through online channels in the U.S.

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation & Scope
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Information Procurement
    • 1.3.1. Purchased Database
    • 1.3.2. GVR's Internal Database
    • 1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
    • 1.3.4. Primary Research
  • 1.4. Information Analysis
    • 1.4.1. Data Analysis Models
  • 1.5. Market Formulation & Data Visualization
  • 1.6. Data Validation & Publishing

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Snapshot
  • 2.2. Product Snapshot
  • 2.3. Price Range Snapshot
  • 2.4. Distribution Channel Snapshot
  • 2.5. Competitive Landscape Snapshot

Chapter 3. U.S. Wellness & Fitness Products Market Variables, Trends & Scope

  • 3.1. Market Lineage Outlook
  • 3.2. Penetration & Growth Prospect Mapping
  • 3.3. Industry Value Chain Analysis
    • 3.3.1. Sales/Retail Channel Analysis
    • 3.3.2. Profit Margin Analysis
  • 3.4. Regulatory Framework
  • 3.5. Market Dynamics
    • 3.5.1. Market Driver Impact Analysis
    • 3.5.2. Market Restraint Impact Analysis
    • 3.5.3. Industry Opportunities
    • 3.5.4. Industry Challenges
  • 3.6. Industry Analysis - Porter's Five Forces Analysis
  • 3.7. Market Entry Strategies

Chapter 4. U.S. Wellness & Fitness Products Market: Consumer Behavior Analysis

  • 4.1. Demographic Analysis
  • 4.2. Consumer Trends & Preferences
  • 4.3. Factors Affecting Buying Decision
  • 4.4. Consumer Product Adoption
  • 4.5. Observations & Recommendations

Chapter 5. U.S. Wellness & Fitness Products Market: Product Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. Product Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
  • 5.2. Apparel
    • 5.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 5.3. Footwear
    • 5.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 5.4. Equipment
    • 5.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 5.4.2. Cardio Equipment
      • 5.4.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 5.4.2.2. Stationary Bikes
      • 5.4.2.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 5.4.2.3. Treadmills
      • 5.4.2.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 5.4.2.4. Exercise Cycles/ Bikes
      • 5.4.2.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 5.4.2.5. Elliptical Machines
      • 5.4.2.5.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 5.4.2.6. Others
      • 5.4.2.6.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 5.4.3. Strength Training Equipment
      • 5.4.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 5.4.3.2. Free Weights
      • 5.4.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 5.4.3.3. Exercise Benches
      • 5.4.3.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 5.4.3.4. Single/ Multi Station Selectorized Machines
      • 5.4.3.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 5.4.3.5. AB Machines
      • 5.4.3.5.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 5.4.3.6. Others
      • 5.4.3.6.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 5.4.4. Fitness Accessories
      • 5.4.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 6. U.S. Wellness & Fitness Products Market: Price Range Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. Price Range Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
  • 6.2. Mass
    • 6.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 6.3. Premium
    • 6.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 7. U.S. Wellness & Fitness Products Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis

  • 7.1. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
  • 7.2. Online
    • 7.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 7.3. Sporting Goods Retailers
    • 7.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 7.4. Supermarkets & Hypermarkets
    • 7.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 7.5. Exclusive Brand Outlets
    • 7.5.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 7.6. Others
    • 7.6.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 8. Competitive Analysis

  • 8.1. Recent developments & impact analysis, by key market participants
  • 8.2. Company Categorization
  • 8.3. Participant's Overview
  • 8.4. Financial Performance
  • 8.5. Product Benchmarking
  • 8.6. Company Market Share Analysis, 2023 (%)
  • 8.7. Company Heat Map Analysis
  • 8.8. Strategy Mapping
  • 8.9. Company Profiles
    • 8.9.1. Peloton Interactive, Inc.
      • 8.9.1.1. Company Overview
      • 8.9.1.2. Financial Performance
      • 8.9.1.3. Product Portfolios
      • 8.9.1.4. Strategic Initiatives
    • 8.9.2. Performance Health
      • 8.9.2.1. Company Overview
      • 8.9.2.2. Financial Performance
      • 8.9.2.3. Product Portfolios
      • 8.9.2.4. Strategic Initiatives
    • 8.9.3. Black Mountain Products, Inc.
      • 8.9.3.1. Company Overview
      • 8.9.3.2. Financial Performance
      • 8.9.3.3. Product Portfolios
      • 8.9.3.4. Strategic Initiatives
    • 8.9.4. Sunny Health and Fitness
      • 8.9.4.1. Company Overview
      • 8.9.4.2. Financial Performance
      • 8.9.4.3. Product Portfolios
      • 8.9.4.4. Strategic Initiatives
    • 8.9.5. Life Fitness
      • 8.9.5.1. Company Overview
      • 8.9.5.2. Financial Performance
      • 8.9.5.3. Product Portfolios
      • 8.9.5.4. Strategic Initiatives
    • 8.9.6. iFIT Health & Fitness Inc.
      • 8.9.6.1. Company Overview
      • 8.9.6.2. Financial Performance
      • 8.9.6.3. Product Portfolios
      • 8.9.6.4. Strategic Initiatives
    • 8.9.7. Johnson Health Tech (Matrix)
      • 8.9.7.1. Company Overview
      • 8.9.7.2. Financial Performance
      • 8.9.7.3. Product Portfolios
      • 8.9.7.4. Strategic Initiatives
    • 8.9.8. Adidas
      • 8.9.8.1. Company Overview
      • 8.9.8.2. Financial Performance
      • 8.9.8.3. Product Portfolios
      • 8.9.8.4. Strategic Initiatives
    • 8.9.9. Nike, Inc.
      • 8.9.9.1. Company Overview
      • 8.9.9.2. Financial Performance
      • 8.9.9.3. Product Portfolios
      • 8.9.9.4. Strategic Initiatives
    • 8.9.10. lululemon athletica
      • 8.9.10.1. Company Overview
      • 8.9.10.2. Financial Performance
      • 8.9.10.3. Product Portfolios
      • 8.9.10.4. Strategic Initiatives