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市場調査レポート
商品コード
1511905

米国の更年期障害市場規模、シェア、動向分析レポート:治療別、セグメント別予測、2024年~2030年

U.S. Menopause Market Size, Share & Trends Analysis Report By Treatment (Dietary Supplements, OTC Pharma Products), And Segment Forecasts, 2024 - 2030


出版日
ページ情報
英文 80 Pages
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2~10営業日
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米国の更年期障害市場規模、シェア、動向分析レポート:治療別、セグメント別予測、2024年~2030年
出版日: 2024年06月18日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 80 Pages
納期: 2~10営業日
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  • 図表
  • 目次
概要

米国の更年期障害市場の成長と動向:

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、米国の更年期障害市場規模は2030年までに73億米ドルに達し、予測期間中にCAGR 4.8%で成長すると予測されています。

更年期とそれに関連する症状に到達する世界の女性高齢化人口の増加は、更年期関連製品、サービス、治療に対する需要の増加をもたらしています。また、米国の更年期障害市場は、天然・オーガニックの更年期障害治療薬への志向の高まりにより拡大しています。さらに、ホルモンフリーの治療法や遠隔医療サービスなど、先進的な製品や技術のイントロダクションも市場の成長を支えています。

喫煙、飲酒、肥満などの生活習慣は更年期障害の症状を悪化させる可能性があり、更年期障害治療に対する需要の高まりにつながっています。不健康なライフスタイルを送っている女性は、更年期障害の症状が重くなる可能性が高く、これが市場の成長を促進すると予想されています。米国国立医学図書館が発表した研究によると、肥満の喫煙者では血管運動症状の頻発や重症化のリスクが有意に上昇しました。

患者一人ひとりのニーズに合わせた治療を提供する個別化医療への注目は高まっています。例えば、2023年3月、ミシガン州のブルークロス・ブルーシールドとブルー・ケア・ネットワークは、会員が更年期に移行するのを支援する女性の健康ソリューションを発表しました。Family Building and Women's Health Support Solutionの主な特徴は、パーソナライズされた治療を提供するデジタルアプリであり、会員が症状を特定し、治療の選択肢を検討し、専門家とつながり、ピアコミュニティに参加してサポートすることを支援します。

米国の更年期障害市場レポート・ハイライト

  • 更年期における自然な治療法や成分の認知度、入手可能性、価格の上昇により、栄養補助食品が2023年の売上シェアの約95%を占め、治療分野を支配。
  • 女性は、副作用や長期的な健康リスクへの懸念から、ハーブサプリメント、鍼治療、認知行動療法など、更年期障害の非ホルモン治療を選ぶようになっています。
  • 2024年1月、Dr. Reddy's Laboratories Ltd.はAmyris, Inc.から女性の健康のための栄養補助食品のポートフォリオであるMenoLabsを買収しました。米国Dr. Reddy'sは現在、更年期障害や更年期障害の症状を改善するためにデザインされた、MenoGlow、MenoFit、Happy Fiberなどのプロバイオティクスを含む7種類のMenoLabsサプリメント全てを所有しています。

目次

第1章 調査手法と範囲

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 米国の更年期障害市場の変数、動向、範囲

  • 市場系統の見通し
    • 親市場の見通し
    • 関連/付随市場の見通し
  • 市場力学
    • 市場 促進要因分析
    • 市場抑制要因分析
  • 米国の更年期障害市場分析ツール
    • 業界分析- ポーターのファイブフォース分析
    • PESTEL分析

第4章 米国の更年期障害市場:治療の推定・動向分析

  • フォーム市場シェア、2023年と2030年
  • セグメントダッシュボード
  • 米国の更年期障害市場展望:治療別
  • 2018年から2030年までの市場規模と予測および動向分析

第5章 競合情勢

  • 主要市場参入企業による最近の動向と影響分析
  • 企業/競合の分類
  • ベンダー情勢
  • 企業プロファイル
    • Pfizer Inc.
    • Novo Nordisk A/S
    • TherapeuticsMD
    • Bayer AG
    • AbbVie, Inc.
    • Pure Encapsulations, LLC.
    • PADAGIS LLC
図表

List of Tables

  • Table 1 List of abbreviations
  • Table 2 U.S. Menopause market, by treatment, 2018 - 2030 (USD Million)

List of Figures

  • Fig. 1 Market research process
  • Fig. 2 Data triangulation techniques
  • Fig. 3 Primary research pattern
  • Fig. 4 Market research approaches
  • Fig. 5 Value-chain-based sizing & forecasting
  • Fig. 6 QFD modeling for market share assessment
  • Fig. 7 Market formulation & validation
  • Fig. 8 U.S. menopause market: market outlook
  • Fig. 9 U.S. menopause competitive insights
  • Fig. 10 Parent market outlook
  • Fig. 11 Related/ancillary market outlook
  • Fig. 12 Penetration and growth prospect mapping
  • Fig. 13 U.S. menopause market driver impact
  • Fig. 14 U.S. menopause market restraint impact
  • Fig. 15 U.S. menopause market: Treatment movement analysis
  • Fig. 16 U.S. menopause market: Treatment outlook and key takeaways
  • Fig. 17 Dietary supplements market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 18 OTC pharma products estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 19 Hormonal estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 20 Non hormonal market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
目次
Product Code: GVR-4-68040-310-1

U.S. Menopause Market Growth & Trends:

The U.S. menopause market size is anticipated to reach USD 7.3 billion by 2030, growing at a CAGR of 4.8% during the forecast period, according to a new report by Grand View Research, Inc. The rising aging women population worldwide reaching menopause and its related symptoms are resulting in a growing demand for menopause-related products, services, and treatments. In addition, the menopause market in the U.S. is expanding due to the rising inclination towards natural and organic menopause remedies. Furthermore, the market growth is also supported by the introduction of advanced products and technologies, such as hormone-free therapies and telemedicine services.

Lifestyle factors such as smoking, alcohol consumption, and obesity can exacerbate menopause symptoms, leading to an increased demand for menopause treatments. Women who lead unhealthy lifestyles are more likely to experience severe menopause symptoms, which is expected to drive the market's growth. According to a study published by the National Library of Medicine, the risk of frequent or severe vasomotor symptoms increased significantly among obese smokers.

There has been a growing focus on personalized medicine, with treatments tailored to each patient's individual needs However, several smaller companies specialize in niche areas of the market, such as alternative therapies or personalized medicine approaches. For instance, in March 2023, Blue Cross Blue Shield of Michigan and Blue Care Network introduced a women's health solution to aid their members in transitioning into menopause. A key feature of the Family Building and Women's Health Support Solution is a digital app that provides personalized care, helping members identify symptoms, explore treatment options, connect with experts, and join peer communities for support.

U.S. Menopause Market Report Highlights:

  • Dietary supplements dominated the treatment segment with around 95% of the revenue share in 2023, owing to the increasing awareness, availability, and affordability of natural treatments and ingredients during the menopause stage
  • Women are opting for non-hormonal treatments for menopause, such as herbal supplements, acupuncture, and cognitive-behavioral therapy, due to concerns about side effects and long-term health risks
  • In January 2024, Dr. Reddy's Laboratories Ltd. acquired MenoLabs, a portfolio of dietary supplements for women's health, from Amyris, Inc. The U.S. Dr. Reddy's now owns all seven MenoLabs supplements, which are designed to help with symptoms of perimenopause and menopause, including probiotics like MenoGlow, MenoFit, and Happy Fiber.

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation & Scope
  • 1.2. Segment Definitions
    • 1.2.1. Treatment
    • 1.2.2. Estimates and forecasts timeline
  • 1.3. Research Methodology
  • 1.4. Information Procurement
    • 1.4.1. Purchased database
    • 1.4.2. GVR's internal database
    • 1.4.3. Secondary sources
    • 1.4.4. Primary research
  • 1.5. Information or Data Analysis
    • 1.5.1. Data analysis models
  • 1.6. Market Formulation & Validation
  • 1.7. Model Details
    • 1.7.1. Commodity flow analysis (Model 1)
    • 1.7.2. Volume price analysis (Model 2)
  • 1.8. List of Secondary Sources
  • 1.9. List of Primary Sources
  • 1.10. Objectives

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Outlook
  • 2.2. Segment Outlook
    • 2.2.1. Treatment outlook
  • 2.3. Competitive Insights

Chapter 3. U.S. Menopause Market Variables, Trends & Scope

  • 3.1. Market Lineage Outlook
    • 3.1.1. Parent market outlook
    • 3.1.2. Related/ancillary market outlook
  • 3.2. Market Dynamics
    • 3.2.1. Market Driver Analysis
    • 3.2.2. Market restraint analysis
  • 3.3. U.S. Menopause Market Analysis Tools
    • 3.3.1. Industry Analysis - Porter's
      • 3.3.1.1. Supplier power
      • 3.3.1.2. Buyer power
      • 3.3.1.3. Substitution threat
      • 3.3.1.4. Threat of new entrant
      • 3.3.1.5. Competitive rivalry
    • 3.3.2. PESTEL Analysis
      • 3.3.2.1. Political landscape
      • 3.3.2.2. Technological landscape
      • 3.3.2.3. Economic landscape

Chapter 4. U.S. Menopause Market: Treatment Estimates & Trend Analysis

  • 4.1. Form Market Share, 2023 & 2030
  • 4.2. Segment Dashboard
  • 4.3. U.S. Menopause Market by Treatment Outlook
  • 4.4. Market Size & Forecasts and Trend Analyses, 2018 to 2030 for the following
    • 4.4.1. Dietary Supplements
      • 4.4.1.1. Market estimates and forecasts 2018 to 2030 (USD Million)
    • 4.4.2. OTC Pharma Products
      • 4.4.2.1. Market estimates and forecasts 2018 to 2030 (USD Million)
      • 4.4.2.2. Hormonal
      • 4.4.2.2.1. Market estimates and forecasts 2018 to 2030 (USD Million)
      • 4.4.2.3. Non Hormonal
      • 4.4.2.3.1. Market estimates and forecasts 2018 to 2030 (USD Million)

Chapter 5. Competitive Landscape

  • 5.1. Recent Developments & Impact Analysis, By Key Market Participants
  • 5.2. Company/Competition Categorization
  • 5.3. Vendor Landscape
    • 5.3.1. List of key distributors and channel partners
    • 5.3.2. Key customers
    • 5.3.3. Key company heat map analysis, 2023
  • 5.4. Company Profiles
    • 5.4.1. Pfizer Inc.
      • 5.4.1.1. Company overview
      • 5.4.1.2. Financial performance
      • 5.4.1.3. Product benchmarking
      • 5.4.1.4. Strategic initiatives
    • 5.4.2. Novo Nordisk A/S
      • 5.4.2.1. Company overview
      • 5.4.2.2. Financial performance
      • 5.4.2.3. Product benchmarking
      • 5.4.2.4. Strategic initiatives
    • 5.4.3. TherapeuticsMD
      • 5.4.3.1. Company overview
      • 5.4.3.2. Financial performance
      • 5.4.3.3. Product benchmarking
      • 5.4.3.4. Strategic initiatives
    • 5.4.4. Bayer AG
      • 5.4.4.1. Company overview
      • 5.4.4.2. Financial performance
      • 5.4.4.3. Product benchmarking
      • 5.4.4.4. Strategic initiatives
    • 5.4.5. AbbVie, Inc.
      • 5.4.5.1. Company overview
      • 5.4.5.2. Financial performance
      • 5.4.5.3. Product benchmarking
      • 5.4.5.4. Strategic initiatives
    • 5.4.6. Pure Encapsulations, LLC.
      • 5.4.6.1. Company overview
      • 5.4.6.2. Financial performance
      • 5.4.6.3. Product benchmarking
      • 5.4.6.4. Strategic initiatives
    • 5.4.7. PADAGIS LLC
      • 5.4.7.1. Company overview
      • 5.4.7.2. Financial performance
      • 5.4.7.3. Product benchmarking
      • 5.4.7.4. Strategic initiatives