市場調査レポート
商品コード
1532328

更年期ケア管理テクノロジーにおける成長機会、2024-2029年

Menopause Care Management Technology Growth Opportunities, 2024-2029


出版日
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英文 70 Pages
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即日から翌営業日
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更年期ケア管理テクノロジーにおける成長機会、2024-2029年
出版日: 2024年07月24日
発行: Frost & Sullivan
ページ情報: 英文 70 Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

競争激化が更年期ケア管理の今後の成長可能性を後押し

世界人口の高齢化に伴い、45歳から55歳の個人、特に更年期と閉経期の女性のニーズにもっと注意を払う必要があります。45歳以上の女性は、仕事面でも個人的な責任面でも重要な段階にありますが、ほてり、睡眠障害、精神疾患などの更年期症状に悩まされており、日常生活に影響を及ぼす可能性があります。業界では、ウェアラブルテクノロジー、バーチャルケアソリューション、栄養補助食品、デジタルプラットフォーム、スキンケア製品・ヘアケア製品、食品サプリメント、飲料などのテクノロジーや動向を含む、業界のいくつかのイノベーションが更年期女性の多面的なニーズに対応しています。したがって、デジタルヘルス、医療/ウェルネスデバイス、化粧品、食品など、さまざまな業界がこの分野でイノベーションを起こし、生活の質を向上させ、人生の3分の1を更年期/閉経後期に過ごし、衰弱症状と闘うコミュニティのニーズに応えることができます。

更年期ケアソリューションの採用が直面している大きな課題の1つは、認知度の低さです。しかし、デジタルヘルス(モバイルアプリ)企業は、サービスの一環として教育リソースやコミュニティサポートを提供することで、この課題を軽減しようとしています。これにより、女性は理解されていると感じ、安心して助けを求めることができるようになり、忠実なユーザーベースが形成されます。

更年期ケア管理テクノロジー業界は、長年にわたって十分なサービスを受けられていません。更年期に対する認識と購買力の高まりは、このダイナミクスを変化させ、女性が人生のこの時期に求める革新的なテクノロジーとホリスティックな健康ソリューションに拍車をかけています。この調査では、成長促進要因と抑制要因、新しいテクノロジープラットフォーム、成長機会を特定し、成長の展望を提供しています。また、利害関係者エコシステムの概要も提供し、利害関係者や業界参加者が活用できる注目すべきM&A、資金調達、パートナーシップを特定しています。

目次

戦略的インペラティブ

  • なぜ成長が難しくなっているのか?
  • The Strategic Imperative 8(TM)
  • 更年期ケア管理テクノロジー業界に対する主要な戦略的インペラティブの影響
  • Growth Pipeline Engine(TM)を促進する成長機会
  • 調査手法

成長機会分析

  • 調査背景
  • 分析範囲
  • セグメンテーション

成長ジェネレーター

  • 成長促進要因
  • 成長抑制要因

更年期の概要

  • 女性の更年期への移行についての簡単な説明
  • 多数の症状が新たなテクノロジーソリューションの機会を生み出す
  • 一般的な動向は、更年期管理のための栄養補助食品、アプリ、ウェルネス機器の普及を示唆
  • 更年期ケアにおける現在のアンメットニーズ
  • 更年期ケアの改善に向けた研究分野

テクノロジーの進歩

  • 更年期のテクノロジーに対する採用可能性と成長
  • 更年期の症状に対処するための新たなアプローチ
  • 更年期症状を管理するバーチャルヘルステクノロジー
  • 更年期関連のバーチャルケアプラットフォームの主要参入企業
  • 更年期症状を緩和するウェアラブルデバイス
  • 更年期ケア管理テクノロジー業界におけるウェアラブルデバイスの主要参入企業
  • 更年期ケア管理テクノロジー業界におけるウェルネスデバイスの主要参入企業
  • 更年期症状を緩和するウェアラブルデバイスとウェルネスデバイス
  • 更年期ケア管理への栄養補助食品アプローチ
  • サプリメント開発者の焦点は更年期のホリスティックケアの提供
  • 更年期症状を緩和する療法
  • パーソナルケアとウェルネスは更年期ケア管理テクノロジー業界の新興市場
  • セクシャルウェルネスと機能性食品
  • スキンケア製品とヘアケア製品
  • 更年期診断の発展
  • テクノロジー採用の拡大に道を開く要因

更年期ケアにおけるグローバルな採用と今後の展開

  • 更年期ケアテクノロジーの採用と発展
  • 開発段階にある革新的な製品
  • 更年期ケア業界 - 次は何か?

利害関係者エコシステム

  • 新製品導入のスピンオフ
  • 更年期ケアの戦略的パートナーシップ
  • バーチャルサービスの拡大と強化を目的としたデジタルヘルスの水平統合
  • 更年期のデジタルケアにおける資金調達機会の成長
  • 利害関係者エコシステムの動向

成長機会ユニバース

  • 成長機会1:支払者との戦略的パートナーシップによるユーザーアクセシビリティの向上
  • 成長機会2:更年期ケア向けサプリメントの臨床検証
  • 成長機会3:更年期ケア向け標的治療薬の開発研究

付録

  • テクノロジー成熟度レベル(TRL):説明

次のステップ

目次
Product Code: DADD

Growing competitive intensity fuels future growth potential in menopause care management

As the global population ages, more attention should be paid to the needs of individuals aged 45 to 55, particularly women in the perimenopausal and menopausal stages. Women aged 45 and above are at a crucial stage in terms of professional and personal responsibilities; however, they are challenged by menopausal symptoms, such as hot flashes, sleep disturbances, and mental health conditions, which can impact their daily activities. Several innovations in the industry address the multifaceted needs of menopausal women, including technologies and trends such as wearable technologies, virtual care solutions, dietary supplements, digital platforms, skin care/hair care products, and food supplements and beverages. Hence, various industries, including digital health, medical/wellness devices, cosmetics, and food, can innovate in this space to improve quality of life and cater to a community that spends one-third of its life in the menopausal/post-menopausal stage battling debilitating symptoms.

One of the major challenges facing menopause care solution adoption is the lack of awareness; nevertheless, digital health (mobile app) companies are trying to alleviate this challenge by offering educational resources and community support as part of their services. This makes women feel understood and comfortable to seek help, which creates a loyal user base.

The menopause care management technology industry has been underserved for many years. Rising awareness and purchasing power have changed the dynamics, fueling a spurt of innovative technologies and holistic health solutions that women seek at this stage of their lives. This study identifies growth drivers and restraints, new technology platforms, and growth opportunities and offers a growth outlook. It also provides an overview of the stakeholder ecosystem, identifying notable mergers and acquisitions, funding, and partnerships for stakeholders and industry participants to leverage.

Table of Contents

Strategic Imperatives

  • Why Is It Increasingly Difficult to Grow?
  • The Strategic Imperative 8™
  • The Impact of the Top 3 Strategic Imperatives on the Menopause Care Management Technology Industry
  • Growth Opportunities Fuel the Growth Pipeline Engine™
  • Research Methodology

Growth Opportunity Analysis

  • Research Context
  • Scope of Analysis
  • Segmentation

Growth Generator

  • Growth Drivers
  • Growth Restraints

Overview of Menopause

  • A Brief Explanation of a Woman's Transition into Menopause
  • A Multitude of Symptoms Create Opportunities for Novel Technological Solutions
  • General Trends Indicate Higher Penetration of Nutraceuticals, Apps, and Wellness Devices for Menopause Management
  • Current Unmet Needs in Menopause Care
  • Areas of Research for Improved Menopause Care

Technological Advancements

  • Adoption Potential and Growth of Menopause Technologies
  • Emerging Approaches to Tackle Menopause Symptoms
  • Virtual Health Technologies to Manage Menopausal Symptoms
  • Key Participants in Menopause-related Virtual Care Platforms
  • Wearable Devices to Alleviate Menopausal Symptoms
  • Major Wearable Device Participants in the Menopause Care Management Technology Industry
  • Major Wellness Device Participants in the Menopause Care Management Technology Industry
  • Wearables and Wellness Devices to Alleviate Menopausal Symptoms
  • The Nutraceutical Approach to Menopause Care Management
  • Supplement Developers' Focus is on Providing Holistic Care for Menopause
  • Therapeutics to Alleviate Menopausal Symptoms
  • Personal Care and Wellness is an Emerging Market in the Menopause Care Management Technology Industry
  • Sexual Wellness and Functional Foods
  • Skin and Hair Care Products
  • Menopause Diagnostic Developments
  • Factors Paving the Way for Increased Technology Adoption

Global Adoption and Future Developments in Menopause Care

  • Adoption and Development of Menopause Care Technologies
  • Innovative Products in the Development Stage
  • The Menopause Care Industry-What is Next?

Stakeholder Ecosystem

  • Spin-offs to Introduce New Products
  • Menopause Care Strategic Partnerships
  • Horizontal Mergers in Digital Health to Expand and Strengthen Virtual Services
  • The Growth of Funding Opportunities in Digital Care for Menopause
  • Trends in the Stakeholder Ecosystem

Growth Opportunity Universe

  • Growth Opportunity 1: Improving User Accessibility Through Strategic Partnerships with Payers
  • Growth Opportunity 2: Clinical Validation of Supplements for Menopause Care
  • Growth Opportunity 3: Research to Develop Targeted Therapeutics for Menopause Care

Appendix

  • Technology Readiness Levels (TRL): Explanation

Next Steps

  • Benefits and Impacts of Growth Opportunities
  • Next Steps
  • Legal Disclaimer