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市場調査レポート
商品コード
1532328
更年期ケア管理テクノロジーにおける成長機会、2024-2029年Menopause Care Management Technology Growth Opportunities, 2024-2029 |
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更年期ケア管理テクノロジーにおける成長機会、2024-2029年 |
出版日: 2024年07月24日
発行: Frost & Sullivan
ページ情報: 英文 70 Pages
納期: 即日から翌営業日
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競争激化が更年期ケア管理の今後の成長可能性を後押し
世界人口の高齢化に伴い、45歳から55歳の個人、特に更年期と閉経期の女性のニーズにもっと注意を払う必要があります。45歳以上の女性は、仕事面でも個人的な責任面でも重要な段階にありますが、ほてり、睡眠障害、精神疾患などの更年期症状に悩まされており、日常生活に影響を及ぼす可能性があります。業界では、ウェアラブルテクノロジー、バーチャルケアソリューション、栄養補助食品、デジタルプラットフォーム、スキンケア製品・ヘアケア製品、食品サプリメント、飲料などのテクノロジーや動向を含む、業界のいくつかのイノベーションが更年期女性の多面的なニーズに対応しています。したがって、デジタルヘルス、医療/ウェルネスデバイス、化粧品、食品など、さまざまな業界がこの分野でイノベーションを起こし、生活の質を向上させ、人生の3分の1を更年期/閉経後期に過ごし、衰弱症状と闘うコミュニティのニーズに応えることができます。
更年期ケアソリューションの採用が直面している大きな課題の1つは、認知度の低さです。しかし、デジタルヘルス(モバイルアプリ)企業は、サービスの一環として教育リソースやコミュニティサポートを提供することで、この課題を軽減しようとしています。これにより、女性は理解されていると感じ、安心して助けを求めることができるようになり、忠実なユーザーベースが形成されます。
更年期ケア管理テクノロジー業界は、長年にわたって十分なサービスを受けられていません。更年期に対する認識と購買力の高まりは、このダイナミクスを変化させ、女性が人生のこの時期に求める革新的なテクノロジーとホリスティックな健康ソリューションに拍車をかけています。この調査では、成長促進要因と抑制要因、新しいテクノロジープラットフォーム、成長機会を特定し、成長の展望を提供しています。また、利害関係者エコシステムの概要も提供し、利害関係者や業界参加者が活用できる注目すべきM&A、資金調達、パートナーシップを特定しています。
Growing competitive intensity fuels future growth potential in menopause care management
As the global population ages, more attention should be paid to the needs of individuals aged 45 to 55, particularly women in the perimenopausal and menopausal stages. Women aged 45 and above are at a crucial stage in terms of professional and personal responsibilities; however, they are challenged by menopausal symptoms, such as hot flashes, sleep disturbances, and mental health conditions, which can impact their daily activities. Several innovations in the industry address the multifaceted needs of menopausal women, including technologies and trends such as wearable technologies, virtual care solutions, dietary supplements, digital platforms, skin care/hair care products, and food supplements and beverages. Hence, various industries, including digital health, medical/wellness devices, cosmetics, and food, can innovate in this space to improve quality of life and cater to a community that spends one-third of its life in the menopausal/post-menopausal stage battling debilitating symptoms.
One of the major challenges facing menopause care solution adoption is the lack of awareness; nevertheless, digital health (mobile app) companies are trying to alleviate this challenge by offering educational resources and community support as part of their services. This makes women feel understood and comfortable to seek help, which creates a loyal user base.
The menopause care management technology industry has been underserved for many years. Rising awareness and purchasing power have changed the dynamics, fueling a spurt of innovative technologies and holistic health solutions that women seek at this stage of their lives. This study identifies growth drivers and restraints, new technology platforms, and growth opportunities and offers a growth outlook. It also provides an overview of the stakeholder ecosystem, identifying notable mergers and acquisitions, funding, and partnerships for stakeholders and industry participants to leverage.