市場調査レポート
商品コード
1362929
米国のフローリングの市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、最終用途別、セグメント別予測、2023~2030年U.S. Flooring Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Ceramic Tiles, Vitrified (Porcelain) Tiles, Carpet, Vinyl), By End-use (Residential, Non-Residential), And Segment Forecasts, 2023 - 2030 |
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米国のフローリングの市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、最終用途別、セグメント別予測、2023~2030年 |
出版日: 2023年09月07日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 94 Pages
納期: 2~10営業日
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Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、米国のフローリング市場規模は2030年までに276億6,000万米ドルに達すると予測されています。
同市場は2023年から2030年にかけてCAGR 3.8%で拡大すると予測されます。同市場の成長は、世界中で建設産業が成長していることに起因しています。建設業界は、インフラ開発活動への公共および民間投資の増加により成長しています。
また、美観に優れ、耐久性のあるフローリング製品に対する需要の高まりも市場の成長を牽引すると予想されます。新しい住宅の建設や既存のフローリングから新しいフローリングへの交換が急増していることも、市場の成長を促進するとみられます。商業施設は、消費者に優れた体験を提供するため、内外装のデザインや装飾を強化することを目指しています。このため、米国では木材、セラミック、高級ビニルタイル、カーペットなどのフローリングの需要が急増しています。
さらに、米国では所得水準の向上、急速な都市化、工業生産の増加が、より良いインフラ整備の必要性を高めています。建設支出の増加と温室効果ガス排出量削減のための政府の取り組みが相まって、断熱材への需要が高まることが予想され、ひいてはそれが米国の市場成長を促進すると期待されています。
環境に配慮した建物の開発は、フローリング市場の主要な成長促進要因の一つです。さらに、断熱材を使用した持続可能な建物の建設は、セラミックタイル、木材、カーペットなど、VOC排出量が少なく、断熱性に優れ、音響的に快適な軽量で柔らかいフローリングの設置に有利な条件を提供すると予想されます。
デジタル印刷などの印刷技術の成長は、Tarkett、Mannington、Congoleum、Shaw Industriesなどのメーカーが、タイルや木材などのリアルなビジュアルとともに様々なパターンを提供するのに役立っています。さらに、新素材とコーティング技術は、幅広いパターンと色、防汚性と耐薬品性、高い耐摩耗性、低メンテナンス性を提供します。
フローリングの価格は、人件費、原材料費、輸送費、物流費など多くの要因によって左右されます。これらの要因は、フローリング製品の主要なシェアを占めています。さらに、フローリングの生産に必要な特殊な機械や工具の利用は、フローリング製品の全体的なコストにさらに拍車をかける。
原材料価格の変動を理由に、複数のメーカーがフローリング製品の値上げを発表しています。2022年2月、Shaw Industries Group, Inc.は、2022年4月4日より、住宅用ラミネート、ハードウッド、グルーダウンLVTの価格を7%引き上げると発表しました。Engineered Floorsは2022年4月4日より業務用カーペットを5-8%値上げしました。さらに、2022年4月1日より、Mohawk Industries, Inc.のラミネート、ハードウッド、弾力性のあるLVTフローリング製品の価格が3-5%上昇しました。
国レベルでは多数のメーカーが存在します。市場プレーヤーは主に、幅広い用途向けの、環境にやさしく、費用対効果が高く、耐久性に優れ、メンテナンスが容易なフローリングソリューションの開発に関する技術革新に注力しています。大半の企業は、施工や施工後のサービスも提供しています。ブランドロイヤルティとブランド認知度は、企業の市場シェアを牽引する重要な役割を果たします。そのため、競争企業間の敵対関係は予測期間中に高まると予想されます。
The U.S. flooring market size is expected to reach USD 27.66 billion by 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc.. The market is expected to expand at a CAGR of 3.8% from 2023 to 2030. The growth of the market is owing to the growing construction industry around the world. The construction industry is growing due to a rise in public and private investments in infrastructure development activities.
The growth of the market is also anticipated to be driven by the rising demand for aesthetically appealing, durable flooring products. The surge in the construction of new residential buildings and the replacement of existing flooring with new ones is likely to drive the growth of the market. Commercial establishments aim at enhancing their interior and exterior designs and decor to provide a superior experience to consumers. This leads to surged demand for floorings such as wood, ceramic, luxury vinyl tiles, and carpets in the U.S.
Furthermore, increasing income levels, rapid urbanization, and increasing industrial output in the U.S. have driven the need for better infrastructure. The growth in construction spending coupled with government initiatives to reduce greenhouse gas emissions are expected to drive the demand for insulation, which in turn, is expected to propel the market growth in the U.S.
The development of green buildings is one of the major growth drivers of the flooring materials market. Furthermore, the construction of sustainable buildings with insulation is expected to provide favorable scope for the installation of lightweight and soft floor coverings such as ceramic tiles, wood, and carpets that emit low VOC content, have good thermal insulation, and provide acoustic comfort.
The growth in printing technologies, such as digital printing, aids manufacturers such as Tarkett, Mannington, Congoleum, and Shaw Industries to provide a variety of patterns along with realistic visuals, such as tiles and wood. Furthermore, the new material and coating technologies provide a wide range of patterns and colors, stain & chemical resistance, high wear resistance, and low maintenance.
The prices of floorings are governed by many factors, such as labor, raw material cost, transportation charges, and logistic charges. These factors account for major share of flooring products. Additionally, the utilization of special machineries and tools required for the production of floorings further adds to the overall cost of flooring products.
On account of fluctuations in raw material prices, several manufacturers have announced price increases for flooring products. In February 2022, Shaw Industries Group, Inc. announced an increase in residential laminates, hardwood, and glue-down LVT prices by 7%, effective from 4th April 2022. Engineered Floors increased prices of commercial carpets by 5-8% effective 4th April 2022. Furthermore, from 1st April 2022, the prices of laminates, hardwood, and resilient LVT flooring products of Mohawk Industries, Inc. have increased by 3-5%.
A large number of manufacturers are present at the country level. The market players focus mainly on innovation regarding the development of eco-friendly, cost-effective, durable, and low-maintenance flooring solutions for a wide range of applications. A majority of the companies also offer installation and post-installation services. Brand loyalty and brand recognition play an important role in driving a company's market share. Therefore, competitive rivalry is anticipated to be high over the forecast period.