表紙:K-Beauty(韓国コスメ)製品の市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、エンドユーザー別、流通チャネル別、地域別、セグメント予測、2023年~2030年
市場調査レポート
商品コード
1301285

K-Beauty(韓国コスメ)製品の市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、エンドユーザー別、流通チャネル別、地域別、セグメント予測、2023年~2030年

K-beauty Products Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Skin Care, Hair Care), By End-user, By Distribution Channel (Supermarkets & Hypermarkets, Online), By Region, And Segment Forecasts, 2023 - 2030


出版日
ページ情報
英文 80 Pages
納期
2~10営業日
カスタマイズ可能
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=146.99円
K-Beauty(韓国コスメ)製品の市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、エンドユーザー別、流通チャネル別、地域別、セグメント予測、2023年~2030年
出版日: 2023年06月28日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 80 Pages
納期: 2~10営業日
GIIご利用のメリット
  • 全表示
  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

K-Beauty(韓国コスメ)製品市場の成長と動向

GrandView Research, Inc.の最新レポートによると、世界のK-Beauty(韓国コスメ)製品市場規模は2023年から2030年にかけてCAGR 9.3%で拡大し、2030年には1,874億米ドルに達する見込みです。

K-Beauty(韓国コスメ)製品は、目に見える効果的な結果をもたらすことで高い評価を得ています。革新的な配合、高品質の成分、肌の健康への重点により、多くの場合、肌の質感、潤い、全体的な外観の改善につながります。これにより、予測期間中にこの市場の成長の可能性がさらに高まると予想されます。

スキニマリズムは、スキンケア製品の数を減らし、使い方の柔軟性を高めることを好む消費者動向です。手の込んだ10ステップのルーチンに従うよりも、ハイブリッド化粧水と保湿剤のような多機能製品や、日中と夜間の両方の使用に適した単一の保湿剤を選ぶ人が多いです。韓国の美容製品は、韓国の美を西洋の美の期待に合わせることで、その価値観と習慣をより多くの人々に広めることに成功しています。欧米市場における韓国美容の成長は、特に若い欧米消費者の間で、美容習慣のセルフケアや自己育成の側面と共鳴していることに起因しています。

革新的な成分が、天然成分や機能性成分に注目し、韓国美容製品業界の成長を牽引してきました。24金や蜂毒から、ガラクトミセスや米のとぎ汁のような発酵エキスまで、これらのユニークな成分は、活性化と栄養補給の効果を約束して消費者を魅了し、スキンケア革新の世界的リーダーとしての韓国の評判を確固たるものにしています。インドの消費者向け美容・パーソナルケアブランド、ピルグリムは、女性の40%が24Kゴールドを主成分とする製品を試してみたいと回答していることを明らかにしました。さらに、消費者が試したがっているスキンケアの動向では、ライスウォーターが現在トップの座(47.5%)を占めている一方、24Kゴールドは消費者の嗜好の中で38.6%のシェアを占め、急速に人気を集めていることが明らかになっています。

ヴィーガニズムの台頭は韓国の美容市場に大きな影響を与え、多くの市場関係者がヴィーガン美容製品の開発と普及に乗り出しています。韓国のビーガン美容ブランドHeimishの親会社であるOneandは、アマゾンでの発売を通じて米国市場での地位を強化する計画を明らかにしました。Heimishは、ハイドロジェルアイパッチ、スキンクレンザー、ハイドレーティングトナー、モイスチャライザーなど、動物由来成分を含まないスキンケア製品と化粧品を提供しています。このブランドは、抹茶、藻、モリンガといった植物由来の成分を優先的に使用し、肌の自然なpHバランスを維持することを目指しています。

さらに、多くの用途に使用される成分の利点に対する意識の高まりが、市場の成長を後押ししています。韓国コスメは、有効成分を含むスキンケア製品を薄く軽く重ね塗りすることに焦点を当てています。このアプローチは、環境要因、汚染、有害な紫外線から肌を守りながら、潤いと輝きのある外見を実現することを目的としています。UVプロテクションは、K-Beautyのスキンケア処方における基本要件と考えられています。さらに、K-Beautyブランドは、美白と呼ばれる透明感と輝きを高めることを目的とした製品を提供していることからもわかるように、より白い肌への願望を優先しています。これらのブライトニング製品には漂白剤は含まれていないが、その代わりにナイアシンアミドやグルタチオンといった成分が配合されており、肌の色調を均一にし、黒点を目立たなくするのに役立っています。

K-Beauty(韓国コスメ)製品市場レポートハイライト

  • アジア太平洋地域セグメントが2022年のK-Beauty(韓国コスメ)製品業界を支配しました。老舗の高級美容製品メーカーの存在が、大きな市場シェアの主な要因の一つです。
  • ヘアケアK-Beauty(韓国コスメ)製品分野は、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予測されます。世界中で抜け毛や頭皮の問題に起因するヘアケアソリューションの需要が高まっていることが、同分野の成長に寄与しています。
  • エンドユーザーである男性セグメントは、予測期間中最も高いCAGRで成長すると予測されます。男性におけるK-Beautyスキン&ヘアケア製品の需要は、男性の外見意識の高まりに起因する
  • オンライン流通チャネルは、2023年から2030年までの予測期間でより速い成長を記録すると予測されます。世界中の若年層の間で、美容ケア製品を購入するためのオンラインショッピングポータルへの嗜好が高まっていることが、市場成長を促進する主な要因です。

目次

第1章 調査手法と範囲

  • 市場セグメンテーションと範囲
  • 市場の定義
  • 情報調達
    • 購入したデータベース
    • GVRの内部データベース
    • 二次情報と第三者の視点
    • 1次調査
  • 情報分析
    • データ分析モデル
  • 市場の形成とデータの視覚化
  • データの検証と公開

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 K-Beauty(韓国コスメ)製品の市場変数、動向、範囲

  • 市場系統の見通し
  • 業界のバリューチェーン分析
    • 原材料の見通し
    • 利益率分析
  • 市場力学
    • 市場促進要因分析
    • 市場抑制要因分析
    • 業界の課題
    • 業界のチャンス
  • 業界分析ツール
    • 業界分析- ポーターの分析
  • 市場参入戦略

第4章 消費者行動分析

  • 人口統計分析
  • 消費者の動向と好み
  • 購入決定に影響を与える要因
  • 消費者向け製品の採用
  • 所見と推奨事項

第5章 K-Beauty(韓国コスメ)製品市場:製品の推定・動向分析

  • 製品の変動分析と市場シェア、2022年と2030年
  • 製品別
  • スキンケア
    • クレンザー
    • 保湿剤
    • 血清
    • 日焼け止め
    • その他
  • ヘアケア
    • シャンプー
    • コンディショナー
    • 血清
    • その他

第6章 K-Beauty(韓国コスメ)製品市場:エンドユーザーの推定・動向分析

  • エンドユーザーの変動分析と市場シェア、2022年と2030年
  • エンドユーザー別
  • 男性
  • 女性

第7章 K-Beauty(韓国コスメ)製品市場:流通チャネルの推定と推定・動向分析

  • 流通チャネルの変動分析と市場シェア、2022年と2030年
  • 流通チャネル別
  • スーパーマーケットとハイパーマーケット
  • 専門店
  • オンライン
  • 薬局

第8章 K-Beauty(韓国コスメ)製品市場:地域別の推定・動向分析

  • 地域の変動分析と市場シェア、2022年と2030年
  • 北米
    • 北米のK-Beauty(韓国コスメ)製品市場の推定・予測、2017年から2030年
    • 米国
    • カナダ
  • 欧州
    • 欧州のK-Beauty(韓国コスメ)製品市場の推定・予測、2017年から2030年
    • 英国
    • ドイツ
    • フランス
  • アジア太平洋地域
    • アジア太平洋地域のK-Beauty(韓国コスメ)製品市場の推定・予測、2017年から2030年まで
    • 中国
    • シンガポール
    • オーストラリア
    • 日本
  • 中南米
    • 中南米のK-Beauty(韓国コスメ)製品市場推定・予測、2017年~2030年
    • ブラジル
  • 中東とアフリカ
    • 中東およびアフリカのK-Beauty(韓国コスメ)製品市場の推定・予測、2017年から2030年
    • 南アフリカ
    • アラブ首長国連邦

第9章 K-Beauty(韓国コスメ)製品市場:競合情勢

  • このセクションで分析される主要企業のリスト
    • BANILLA CO
    • AMOREPACIFIC
    • The Creme Shop
    • Clio
    • CARVER KOREA CO.(Unilever)
    • Able C&C
    • The Face Shop, Inc.
    • Nature Republic
    • TolyMoly
    • LG HOUSEHOLD &HEALTH CARE LTD.
  • 主要市場参入企業による最近の動向と影響分析
  • 企業の分類
  • 参入企業の概要
  • 財務実績
  • 製品/サービスのベンチマーク
  • 企業市場シェア分析、2022年(金額シェア%)
  • 企業ヒートマップ分析
  • 戦略マッピング
図表

List of Tables

  • 1. K-beauty products market estimates & forecast, by product (USD Million)
  • 2. K-beauty products market estimates & forecast, by End-User (USD Million)
  • 3. K-beauty products market estimates & forecast, by distribution channel (USD Million)
  • 4. U.S. macro-economic outlay
  • 5. Canada macro-economic outlay
  • 6. UK macro-economic outlay
  • 7. Germany macro-economic outlay
  • 8. France macro-economic outlay
  • 9. China macro-economic outlay
  • 10. Japan macro-economic outlay
  • 11. Australia macro-economic outlay
  • 12. Singapore macro-economic outlay
  • 13. Brazil macro-economic outlay
  • 14. South Africa macro-economic outlay
  • 15. UAE macro-economic outlay
  • 16. Recent developments & impact analysis, by key market participants
  • 17. Company market share, 2022 (Value % Share)

List of Figures

  • 1. K-beauty products market segmentation
  • 2. Information procurement
  • 3. Primary research pattern
  • 4. Primary research approaches
  • 5. Primary research process
  • 6. Market Snapshot
  • 7. Segment Snapshot
  • 8. Competitive Landscape Snapshot
  • 9. K-beauty products market - Industry value chain analysis
  • 10. K-beauty products market dynamics
  • 11. K-beauty products market: PORTER's analysis
  • 12. K-beauty products market, by product: Key takeaways
  • 13. K-beauty products market, by product: Market share, 2022 & 2030
  • 14. Skincare K-beauty products market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 15. Hair Care K-beauty products market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 16. K-beauty products market, by End-User: Key takeaways
  • 17. K-beauty products market, by End-User: Market share, 2022 & 2030
  • 18. Men K-beauty products market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 19. Women K-beauty products market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 20. K-beauty products market, by distribution channel: Key takeaways
  • 21. K-beauty products market, by distribution channel: Market share, 2022 & 2030
  • 22. K-beauty products market estimates & forecasts, through supermarkets & hypermarkets 2017 - 2030 (USD Million)
  • 23. K-beauty products market estimates & forecasts, through specialty stores, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 24. K-beauty products market estimates & forecasts, through online channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 25. K-beauty products market estimates & forecasts, through pharmacies, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 26. K-beauty products market revenue, by region, 2022 & 2030 (USD Million)
  • 27. Regional marketplace: Key takeaways
  • 28. North America K-beauty products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 29. U.S. K-beauty products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 30. Canada K-beauty products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 31. Europe K-beauty products market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 32. UK K-beauty products market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 33. Germany K-beauty products market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 34. France K-beauty products market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 35. Asia Pacific K-beauty products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 36. China K-beauty products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 37. Japan K-beauty products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 38. Singapore K-beauty products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million).
  • 39. Australia K-beauty products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 40. Central & South America K-beauty products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 41. Brazil K-beauty products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 42. Middle East & Africa K-beauty products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 43. South Africa K-beauty products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 44. UAE K-beauty products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 45. Key company categorization
  • 46. Company market share analysis, 2022 (Value % Share)
  • 47. Strategic framework
目次
Product Code: GVR-4-68040-092-4

K-beauty Products Market Growth & Trends

The global K-beauty products market size is expected to reach USD 187.4 billion by 2030, expanding at 9.3% CAGR from 2023 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. K-beauty products have gained a reputation for delivering visible and effective results. The innovative formulations, quality ingredients, and emphasis on skin health often lead to improved skin texture, hydration, and overall appearance. This is expected to offer a higher potential for growth in this market over the forecast period.

Skinimalism is a consumer trend characterized by the preference for a reduced number of skin care products and increased flexibility in their usage. Rather than following elaborate 10-step routines, individuals opt for multi-functional products, such as hybrid toners and moisturizers, or single moisturizers suitable for both day and night use. South Korean beauty products have successfully disseminated their values and practices to a broader audience by aligning Korean beauty with Western beauty expectations. The growth of Korean beauty in the Western market can be attributed to its resonance with the self-care and self-nurture aspects of beauty routines, particularly among younger Western consumers.

Innovative ingredients have been driving the growth of the Korean beauty products industry, with a focus on natural and functional components. From 24k gold and bee venom to fermented extracts like galactomyces and rice water, these unique ingredients have captivated consumers with their promise of revitalizing and nourishing effects, solidifying Korea's reputation as a global leader in skincare innovation. Pilgrim, an Indian direct-to-consumer beauty and personal care brand, found that 40 percent of women expressed their interest in trying products containing 24K Gold as the primary ingredient. The data further revealed that rice water currently holds the leading position (47.5 percent) among skincare trends consumers are eager to try, while 24K Gold is rapidly gaining popularity with a 38.6 percent share in consumer preferences.

The rise of veganism has had a significant impact on the Korean beauty market, prompting many market players to develop and promote vegan beauty products. Oneand, the parent company of the Korean vegan beauty brand Heimish, has revealed plans to strengthen its position in the U.S. market through an Amazon launch. Heimish offers a range of skincare products and cosmetics, including hydrogel eye patches, skin cleansers, hydrating toners, moisturizers, and all formulated without animal-derived ingredients. The brand prioritizes the use of plant-based components like matcha, algae, and moringa aiming to maintain the skin's natural pH balance.

Furthermore, an increase in awareness of the benefits of ingredients used for numerous applications is favoring the growth of the market. Korean beauty (K-Beauty) focuses on the application of thin, lightweight layers of skincare products containing active ingredients. This approach aims to achieve a hydrated, radiant appearance while protecting against environmental factors, pollution, and harmful UV rays. UV protection is considered a fundamental requirement in K-Beauty skincare formulations. Moreover, K-Beauty brands prioritize the desire for fairer skin, as evidenced by their product offerings that aim to enhance clarity and radiance, often referred to as brightening. These brightening products do not contain bleaching agents but instead incorporate ingredients such as niacinamide and glutathione, which help even out skin tones and diminish sunspots.

K-beauty Products Market Report Highlights

  • Asia Pacific regional segment dominated the K-beauty products industry in 2022. The presence of well-established and premium beauty product manufacturers is one of the key factors for its significant market share
  • The haircare K-beauty product segment is estimated to grow with the highest CAGR over the forecast period. The growing demand for hair care solutions owing to hair fall and hair scalp problems across the globe contributes to the segmental growth
  • The men segment as end-users is estimated to grow with the highest CAGR over the forecast period. The demand for K-beauty skin & haircare products among men is owing to a rise in consciousness of appearance among men
  • The online distribution channel is forecast to register faster growth over the forecast period from 2023 to 2030. The growing preference for online shopping portals for purchasing beauty care products among the young population across the globe is the key factor that propels the market growth

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation & Scope
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Information Procurement
    • 1.3.1. Purchased Database
    • 1.3.2. GVR's Internal Database
    • 1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
    • 1.3.4. Primary Research
  • 1.4. Information Analysis
    • 1.4.1. Data Analysis Models
  • 1.5. Market Formulation & Data Visualization
  • 1.6. Data Validation & Publishing

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Outlook
  • 2.2. Product Outlook
  • 2.3. End-User Outlook
  • 2.4. Distribution Channel Outlook
  • 2.5. Regional Outlook

Chapter 3. K-Beauty Products Market Variables, Trends & Scope

  • 3.1. Market Lineage Outlook
  • 3.2. Industry Value Chain Analysis
    • 3.2.1. Raw Material Outlook
    • 3.2.2. Profit Margin Analysis
  • 3.3. Market Dynamics
    • 3.3.1. Market Driver Analysis
    • 3.3.2. Market Restraint Analysis
    • 3.3.3. Industry Challenges
    • 3.3.4. Industry Opportunities
  • 3.4. Industry Analysis Tools
    • 3.4.1. Industry Analysis - Porter's
      • 3.4.1.1. Supplier Power
      • 3.4.1.2. Buyer Power
      • 3.4.1.3. Substitution Threat
      • 3.4.1.4. Threat from New Entrants
      • 3.4.1.5. Competitive Rivalry
  • 3.5. Market Entry Strategies

Chapter 4. Consumer Behavior Analysis

  • 4.1. Demographic Analysis
  • 4.2. Consumer Trends and Preferences
  • 4.3. Factors Affecting Buying Decision
  • 4.4. Consumer Product Adoption
  • 4.5. Observations & Recommendations

Chapter 5. K-Beauty Products Market: Product Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. Product Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
  • 5.2. K-Beauty Products Market Estimates & Forecast, By Product (USD Million)
  • 5.3. Skin Care
    • 5.3.1. Cleanser
    • 5.3.2. Moisturizer
    • 5.3.3. Serum
    • 5.3.4. Sunscreen
    • 5.3.5. Others
  • 5.4. Hair Care
    • 5.4.1. Shampoo
    • 5.4.2. Conditioner
    • 5.4.3. Serums
    • 5.4.4. Others

Chapter 6. K-Beauty Products Market: End-User Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. End-User Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
  • 6.2. K-Beauty Products Market Estimates & Forecast, By End-User (USD Million)
  • 6.3. Men
  • 6.4. Women

Chapter 7. K-Beauty Products Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis

  • 7.1. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
  • 7.2. K-Beauty Products Market Estimates & Forecast, By Distribution Channel (USD Million)
  • 7.3. Supermarkets and Hypermarkets
  • 7.4. Specialty stores
  • 7.5. Online
  • 7.6. Pharmacies

Chapter 8. K-Beauty Products Market: Regional Estimates & Trend Analysis

  • 8.1. Regional Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
  • 8.2. North America
    • 8.2.1. North America K-beauty products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 8.2.2. U.S.
      • 8.2.2.1. Key country dynamics
      • 8.2.2.2. U.S. K-beauty products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 8.2.3. Canada
      • 8.2.3.1. Key country dynamics
      • 8.2.3.2. Canada K-beauty products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 8.3. Europe
    • 8.3.1. Europe K-beauty products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 8.3.2. UK
      • 8.3.2.1. Key country dynamics
      • 8.3.2.2. UK K-beauty products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 8.3.3. Germany
      • 8.3.3.1. Key country dynamics
      • 8.3.3.2. Germany K-beauty products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 8.3.4. France
      • 8.3.4.1. Key country dynamics
      • 8.3.4.2. France K-beauty products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 8.4. Asia Pacific
    • 8.4.1. Asia Pacific K-beauty products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 8.4.2. China
      • 8.4.2.1. Key country dynamics
      • 8.4.2.2. China K-beauty products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 8.4.3. Singapore
      • 8.4.3.1. Key country dynamics
      • 8.4.3.2. India K-beauty products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 8.4.4. Australia
      • 8.4.4.1. Key country dynamics
      • 8.4.4.2. India K-beauty products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 8.4.5. Japan
      • 8.4.5.1. Key country dynamics
      • 8.4.5.2. Australia K-beauty products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 8.5. Central & South America
    • 8.5.1. Central & South America K-beauty products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 8.5.2. Brazil
      • 8.5.2.1. Key country dynamics
      • 8.5.2.2. Brazil K-beauty products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 8.6. Middles East & Africa
    • 8.6.1. Middles East & Africa K-beauty products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 8.6.2. South Africa
      • 8.6.2.1. Key country dynamics
      • 8.6.2.2. South Africa K-beauty products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 8.6.3. UAE
      • 8.6.3.1. Key country dynamics
      • 8.6.3.2. UAE K-beauty products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)

Chapter 9. K-Beauty Product Market: Competitive Landscape

  • 9.1. List of key companies analyzed in this section includes:
    • 9.1.1. BANILLA CO
    • 9.1.2. AMOREPACIFIC
    • 9.1.3. The Creme Shop
    • 9.1.4. Clio
    • 9.1.5. CARVER KOREA CO. (Unilever)
    • 9.1.6. Able C&C
    • 9.1.7. The Face Shop, Inc.
    • 9.1.8. Nature Republic
    • 9.1.9. TolyMoly
    • 9.1.10. LG HOUSEHOLD & HEALTH CARE LTD.
  • 9.2. Recent Developments & Impact Analysis, By Key Market Participants
  • 9.3. Company Categorization
  • 9.4. Participant's Overview
  • 9.5. Financial Performance
  • 9.6. Product/Service Benchmarking
  • 9.7. Company Market Share Analysis, 2022 (Value % Share)
  • 9.8. Company Heat Map Analysis
  • 9.9. Strategy Mapping