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市場調査レポート
商品コード
1538447
Kビューティー製品市場レポート:2030年までの動向、予測、競合分析K-Beauty Product Market Report: Trends, Forecast and Competitive Analysis to 2030 |
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カスタマイズ可能
適宜更新あり
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Kビューティー製品市場レポート:2030年までの動向、予測、競合分析 |
出版日: 2024年07月01日
発行: Lucintel
ページ情報: 英文 150 Pages
納期: 3営業日
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Kビューティー製品の動向と予測
世界のKビューティー製品市場は、2024年から2030年にかけてCAGR 9.1%で成長すると予想されます。この市場の主な促進要因は、天然・有機スキンケア製品に対する需要の高まり、マルチステップスキンケアルーティンの人気の高まり、Kビューティーブランドの国際市場への進出です。世界のKビューティー製品市場の将来は、スーパーマーケット・ハイパーマーケット、専門店、オンライン、薬局の各市場における機会で有望視されています。
セグメント別Kビューティー製品
この調査には、世界のKビューティー製品の製品別、流通チャネル別、エンドユース別、地域別の予測が含まれています。
Kビューティー製品市場の洞察
Lucintelは、混合肌や敏感肌の人々のために肌に優しいKビューティー製品の種類が増えたため、スキンケアは予測期間中、より大きなセグメントであり続けると予測しています。
この市場の中で、スーパーマーケット・ハイパーマーケットが最大のセグメントであり続けると思われます。
北米は、多くのオフライン小売チェーンが利用可能になりつつあることと、同地域に人気のKビューティーブランドが存在することから、予測期間中も最大の地域であり続けると思われます。
Q1.市場の成長予測は:
A1.世界のKビューティー製品市場は、2024年から2030年にかけてCAGR 9.1%で成長すると予想されます。
Q2.市場の成長に影響を与える主な促進要因は:
A2.この市場の主な促進要因は、天然・有機スキンケア製品に対する需要の高まり、マルチステップスキンケアルーティンの人気の高まり、Kビューティーブランドの国際市場への進出です。
Q3.市場の主要セグメントは:
A3.Kビューティー製品市場の将来は、スーパーマーケット・ハイパーマーケット、専門店、オンライン、薬局市場において有望です。
Q4.市場の主要企業は:
A4.Kビューティー製品の主要企業は以下の通りです:
Q5.今後、最大となる市場セグメントは:
A5.Lucintelは、スキンケアは、混合肌や敏感肌の人々のために、肌に優しいKビューティー製品をより幅広く利用できるようになったため、予測期間中、より大きなセグメントであり続けると予測しています。
Q6.市場において、今後5年間に最大になると予想される地域は:
A6.北米は、多くのオフライン小売チェーンが利用可能になりつつあること、また同地域に人気のKビューティーブランドが存在することから、予測期間中も最大の地域であり続けると思われます。
Q7.レポートのカスタマイズは可能か:
A7.はい、Lucintelは追加費用なしで10%のカスタマイズを提供します。
K-Beauty Product Trends and Forecast
The future of the global K-beauty product market looks promising with opportunities in the supermarket & hypermarket, specialty store, online, and pharmacy markets. The global K-beauty product market is expected to grow with a CAGR of 9.1% from 2024 to 2030. The major drivers for this market are rising demand for natural & organic skincare products, growing popularity of multi-step skincare routines, and expansion of K-beauty brands into international markets.
A more than 150-page report is developed to help in your business decisions. Sample figures with some insights are shown below.
K-Beauty Product by Segment
The study includes a forecast for the global K-beauty product by product, distribution channel, end use, and region.
List of K-Beauty Product Companies
Companies in the market compete on the basis of product quality offered. Major players in this market focus on expanding their manufacturing facilities, R&D investments, infrastructural development, and leverage integration opportunities across the value chain. With these strategies K-beauty product companies cater increasing demand, ensure competitive effectiveness, develop innovative products & technologies, reduce production costs, and expand their customer base. Some of the K-beauty product companies profiled in this report include-
K-Beauty Product Market Insights
Lucintel forecasts that skin care will remain larger segment over the forecast period due to rising availability of greater range of K-beauty skin-friendly products for people with combination or sensitive skin.
Within this market, supermarket & hypermarket will remain the largest segment.
North America will remain the largest region over the forecast period due to increasing availability of a large number of offline retail chains and existence of popular K-beauty brands in the region.
Features of the Global K-Beauty Product Market
Market Size Estimates: K-beauty product market size estimation in terms of value ($B).
Trend and Forecast Analysis: Market trends (2018 to 2023) and forecast (2024 to 2030) by various segments and regions.
Segmentation Analysis: K-beauty product market size by product, distribution channel, end use, and region in terms of value ($B).
Regional Analysis: K-beauty product market breakdown by North America, Europe, Asia Pacific, and Rest of the World.
Growth Opportunities: Analysis of growth opportunities in different products, distribution channels, end uses, and regions for the K-beauty product market.
Strategic Analysis: This includes M&A, new product development, and competitive landscape of the K-beauty product market.
Analysis of competitive intensity of the industry based on Porter's Five Forces model.
FAQ
Q1. What is the growth forecast for K-beauty product market?
Answer: The global K-beauty product market is expected to grow with a CAGR of 9.1% from 2024 to 2030.
Q2. What are the major drivers influencing the growth of the K-beauty product market?
Answer: The major drivers for this market are rising demand for natural & organic skincare products, growing popularity of multi-step skincare routines, and expansion of K-beauty brands into international markets.
Q3. What are the major segments for K-beauty product market?
Answer: The future of the K-beauty product market looks promising with opportunities in the supermarket & hypermarket, specialty store, online, and pharmacy markets.
Q4. Who are the key K-beauty product market companies?
Answer: Some of the key K-beauty product companies are as follows:
Q5. Which K-beauty product market segment will be the largest in future?
Answer: Lucintel forecasts that skin care will remain larger segment over the forecast period due to rising availability of greater range of K-beauty skin-friendly products for people with combination or sensitive skin.
Q6. In K-beauty product market, which region is expected to be the largest in next 5 years?
Answer: North America will remain the largest region over the forecast period due to increasing availability of a large number of offline retail chains and existence of popular K-beauty brands in the region.
Q7. Do we receive customization in this report?
Answer: Yes, Lucintel provides 10% customization without any additional cost.