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市場調査レポート
商品コード
1268849

米国の女性グルーミング市場規模・シェア・動向分析レポート、製品別(スキンケア、ヘアケア、フレグランス)、流通チャネル別(スーパーマーケット&ハイパーマーケット、専門店、オンライン)、地域別、セグメント別予測、2023~2030年

U.S. Women Grooming Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Skin Care, Hair Care, Fragrance), By Distribution Channel (Supermarkets & Hypermarkets, Specialty Stores, Online), By Region, And Segment Forecasts, 2023 - 2030

出版日: | 発行: Grand View Research | ページ情報: 英文 115 Pages | 納期: 2~10営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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米国の女性グルーミング市場規模・シェア・動向分析レポート、製品別(スキンケア、ヘアケア、フレグランス)、流通チャネル別(スーパーマーケット&ハイパーマーケット、専門店、オンライン)、地域別、セグメント別予測、2023~2030年
出版日: 2023年04月18日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 115 Pages
納期: 2~10営業日
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  • 図表
  • 目次
概要

米国の女性グルーミング市場の成長と動向:

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、米国の女性グルーミング市場規模は、2023年から2030年にかけて7.4%のCAGRで成長し、2030年には858億9,000万米ドルに達すると予測されています。

健康的なスキンケアやパーソナルケアのルーチンは、人の全体的な外見を向上させることができます。スキンケア、ヘアケア製品、フレグランス、その他の製品の性能、作用機序、最終結果、効能、配合に関する豊富な情報が入手できるため、購入者は要件に応じて適切な製品を選ぶことができ、これが市場の成長に寄与しています。

さらに、クルーエルティフリー製品への需要も高まっています。消費者の多くは、動物虐待に関連する製品や動物由来の製品、環境に有害な製品の購入を避けるようになり、警戒心を強めています。同様に、マイクロプラスチックがもたらす汚染や悪影響に対する意識の高まりも、合成樹脂製品の使用を控えさせています。そのため、リサイクル可能な材料で作られた製品に傾倒する傾向があり、これがイノベーションを促進し、市場への新規参入を可能にすると予想されます。

COVID-19の発生は、化粧品・パーソナルケア分野に大きな悪影響を及ぼしました。厳格なロックダウンプロトコルによる店舗閉鎖は深刻な影響を及ぼし、2020年3月から4月にかけて世界の売上高は50.0%~70.0%減少しました。パンデミックによって大きな被害を受けた米国の消費者が大半を占めていたこともあり、スキンケアやヘアケア製品の販売にも大きな影響を及ぼしました。

近年、ストレスレベルの上昇やセルフケアとの関連性の高まりから、消費者は自宅で手の込んだスキンケアを行い、心を落ち着かせるセルフケアを積極的に行っています。この動向を受けて、ローションや保湿剤、ヒーリングトリートメント、角質除去、フェイシャル、フェイスクリーム、パウダー、スクラブなどのスキンケア製品の需要が高まっています。

ミレニアル世代は、近年のグルーミング業界をすっかり変えてしまっています。最近のミレニアル世代は、自分の身だしなみやルックスに対する意識が高く、肌を効果的に育むとされる物質を含む製品に、それなりの出費を覚悟しています。スキンケアメーカー各社は、日焼け止めからアンチエイジングクリーム、ナイトセラム、フェイシャルマスクに至るまで、さまざまな商品を市場に投入しています。例えば、Olayは2020年4月にレチノール配合のスキンケア製品を発表し、忙しいミレニアル世代の女性へのサービスを目指しています。

技術革新に裏打ちされたスキンケア製品のパーソナライゼーションも、市場開拓のための戦略の一つです。米国のグルーミング製品市場では、パーソナライズされたスキンケアの方法として、拡張現実(AR)や仮想現実(VR)ツールの利用がすでに見られるようになってきています。さらに、最近の消費者は、仲間とのチュートリアルや、店頭でのデジタル試着に期待しています。この動向に対応するため、SephoraのColor IQシステムやL'Orealの日焼けモニターパッチはテクノロジーベースの製品として販売されており、上記企業の業績全体を大きく牽引しています。

米国の女性グルーミング市場レポートハイライト

  • プレミアムグルーミングのスキンケアとヘアケアシリーズの人気が高まっているため、メーカーは旅行にも便利なように、さまざまなサイズの製品を発売することができるようになりました。特にミレニアル世代の消費者が増えており、より新しい製品も試しています。
  • 米国におけるヘアケア製品の需要は、持続可能で化学物質を含まない環境にやさしい製品を求める消費者ニーズの高まりと、現代の市場ポテンシャルに基づく製品開発の急増別、主に後押しされています。
  • オンライン分野は、2022年から2030年までの予測期間中に大幅な成長が見込まれます。単一のプラットフォームで多種多様な製品を入手できること、ドアステップ配送、簡単な支払い方法、大幅な割引などは、eコマースが提供する利点のほんの一部であり、人々の購買習慣に大きな影響を及ぼしています。

目次

第1章 調査手法と範囲

  • 市場セグメンテーションと範囲
  • 市場の定義
  • 情報調達
    • 購入したデータベース
    • GVRの内部データベース
    • 二次情報と第三者の視点
    • 1次調査
  • 情報分析
    • データ分析モデル
  • 市場の形成とデータの視覚化
  • データの検証と公開

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場の見通し
  • 製品の展望
  • 流通チャネルの見通し
  • 地域別の見通し

第3章 米国の女性グルーミング市場の変数、動向、範囲

  • 市場イントロダクション
  • シェービングとアフターケアのための女性のスキンケア習慣
  • 普及と成長の見通しマッピング
  • 業界のバリューチェーン分析
    • 販売/小売チャネル分析
    • 利益率分析
  • 市場力学
    • 市場促進要因の分析
    • 市場抑制要因分析
    • 業界の課題
    • 業界のチャンス
  • 事業環境分析
    • 業界分析- ポーターズ
  • 米国の女性グルーミング市場(シェービング)のロードマップ
  • 米国の女性グルーミング市場(スキンケア&ヘアケア)のロードマップ
  • 市場参入戦略
  • 新型コロナウイルス感染症(COVID-19)が米国の女性グルーミング市場に与える影響

第4章 消費者行動分析

  • 人口統計分析
  • 消費者の動向と好み
  • 購入決定に影響を与える要因
  • 消費者向け製品の採用
  • 所見と推奨事項

第5章 米国の女性グルーミング市場:製品分析と推定

  • 製品変動分析と市場シェア、2022年と2030年
  • スキンケア
    • フェイスクリームと保湿剤別、2017~2030
    • クレンジング&洗顔料別、2017年~2030年
    • 日焼け止め別、2017~2030
    • シェービングローション&クリーム別、2017年~2030年
    • 除毛クリーム別、2017年~2030年
    • その他、2017~2030年
  • ヘアケア
  • フレグランス
  • その他

第6章 米国の女性グルーミング市場:流通チャネルの推定・動向分析

  • 流通チャネルの変動分析と市場シェア、2022年と2030年
  • スーパーマーケットとハイパーマーケット
  • 専門店
  • オンライン
  • その他

第7章 米国の女性グルーミング市場:地域推定・動向分析

  • 地域変動分析と市場シェア、2022年と2030年
  • 米国
    • 北東
    • 南東
    • 中西部
    • 西
    • 南西

第8章 競合分析

  • 主要な世界的プレーヤー、最近の動向、および業界への影響
  • 主要企業/競合の分類(主要なイノベーター、市場リーダー、新興企業)
  • ベンダー情勢
    • 主要企業の市場シェア分析、2022年

第9章 企業プロファイル

  • Procter &Gamble
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的取り組み
  • Unilever
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的取り組み
  • Beiersdorf AG
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的取り組み
  • Colgate-Palmolive Company
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的取り組み
  • L'Oreal Group
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的取り組み
  • Johnson &Johnson Services, Inc.
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的取り組み
  • Coty Inc.
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的取り組み
  • IntiMD
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的取り組み
  • Evolution of Smooth(eos)
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的取り組み
  • Edge well Personal Care
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的取り組み
図表

List of Tables

  • 1. U.S. Women Grooming Market - Driving factor market analysis
  • 2. U.S. Women Grooming Market - Restraint factor market analysis
  • 3. Research & Development (R&D) expenditure by key companies in 2020 as compared to 2018 & 2019
  • 4. U.S. women grooming market, by skin care products estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 5. U.S. women grooming market, by face cream & moisturizers products estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 6. U.S. women grooming market, by cleanser & face wash products estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 7. U.S. women grooming market, by sunscreen products estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 8. U.S. women grooming market, by shaving lotion & cream products estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 9. U.S. women grooming market, by hair removal cream products estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 10. U.S. women grooming market, by others products estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 11. U.S. women grooming market, by hair care products estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 12. U.S. women grooming market, by fragrance products estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 13. U.S. women grooming market, by others products estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 14. U.S. women grooming market estimates and forecast through supermarkets & hypermarkets, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 15. U.S. women grooming market estimates and forecast through specialty stores, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 16. U.S. women grooming market estimates and forecast through online, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 17. U.S. women grooming market estimates and forecast through other distribution channels, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 18. Northeast Women Grooming Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 19. Northeast Women Grooming Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 20. Northeast Women Grooming Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 21. Southeast Women Grooming Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 22. Southeast Women Grooming Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 23. Southeast Women Grooming Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 24. Midwest Women Grooming Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 25. Midwest Women Grooming Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 26. Midwest Women Grooming Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 27. Midwest Women Grooming Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 28. West Women Grooming Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 29. West Women Grooming Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 30. West Women Grooming Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 31. Southwest Women Grooming Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 32. Southwest Women Grooming Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 33. Southwest Women Grooming Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 34. Key company categorization

List of Figures

  • 1. U.S. Women Grooming Market segmentation
  • 2. Information procurement
  • 3. Primary research pattern
  • 4. Primary research approaches
  • 5. Primary research process
  • 6. Factors motivating U.S. women to purchase grooming products, 2020
  • 7. U.S. women grooming market - Penetration & growth prospect mapping
  • 8. U.S. Women Grooming Market - Value chain analysis
  • 9. Market share of different beauty categories in terms of revenue, U.S., 2020
  • 10. U Share of different social media platforms preferred by women to interact with grooming brands, U.S., 2020
  • 11. Increase in counterfeiting issues faced by skin and hair care brands, U.S., 2020
  • 12. U.S. e-commerce retail sales as a percentage of total sales
  • 13. U.S. women grooming market: Porter's five forces analysis
  • 14. Roadmap of the U.S. women grooming market (Shaving)
  • 15. Roadmap of the U.S. women grooming market (Skin care & Hair Care)
  • 16. Use of grooming products (skincare) in the U.S.
  • 17. Do-it-yourself and self-care beauty products growth in the U.S. - Average beauty-product category price USD
  • 18. Do-it-yourself and self-care beauty products growth in the U.S. - Estimated year-to-date sales (USD Million)
  • 19. Most trending skincare products in the U.S., % growth based on Google searches, 2021
  • 20. Factors affecting buying decisions for grooming products
  • 21. Most invested states in skincare - U.S., 2021
  • 22. Consumers' preferences on self-grooming
  • 23. Women's preferences on self-grooming for applying makeup
  • 24. U.S. women grooming market: Product share (%) analysis, 2021 & 2030
  • 25. U.S. women grooming market: Distribution Channel share (%) analysis, 2021 & 2030
  • 26. U.S. women grooming market: Regional share (%) analysis, 2021 & 2030 (USD Million)
  • 27. Key company market share analysis, 2021
目次
Product Code: GVR-4-68040-057-1

U.S. Women Grooming Market Growth & Trends:

The U.S. women grooming market size is expected to reach USD 85.89 billion by 2030, registering a CAGR of 7.4% from 2023 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. Healthy skin care regimes and personal care routines can enhance the overall physical appearance of a person. The availability of abundant information pertaining to the performance, mode of action, end results, efficacy, and formulations of skin care, hair care products, fragrance, and other products helps buyers choose suitable products as per their requirements, which is favoring the growth of the market.

Additionally, the demand for cruelty-free products has also been increasing among customers. Most consumers have grown wary and avoid purchasing products linked to animal cruelty or ones that are animal-sourced or harmful to the environment. Similarly, increasing awareness about the pollution and the ill effects of micro plastics also discourages people from using synthetic products. Hence, they tend to lean toward products made of recyclable materials, which is expected to drive innovation and allow new entrants in the market.

The COVID-19 outbreak had a huge negative impact on the cosmetics and personal care sector. Store closures imposed by the strict lockdown protocols had severe effects, with global sales falling by 50.0%-70.0% from March to April 2020. Due to the fact that the majority of the consumers were from the United States, which was significantly damaged by the pandemic, this had a significant impact on the sales of skin and hair care products as well.

Consumers have been actively creating calming self-care experiences through elaborate skincare routines at home as a result of rising stress levels and the increased relevance of self-care in recent years. The demand for skin care products, such as lotions and moisturizers, healing treatments, exfoliation, facials, and face creams, powders, and scrubs, is increasing as a result of this trend.

The millennial generation has completely changed the grooming industry in recent years. Millennials nowadays are more conscious of their physical appearances and looks, and they are prepared to spend a fair amount on products containing substances that have been shown to effectively nurture the skin. Several skincare companies are releasing a variety of goods in the market, ranging from sunscreens to anti-aging creams, night serums, and facial masks. For instance, Olay introduced skin care products with retinol in April 2020, aiming to serve busy millennial women.

Personalization in skin care products backed by technological innovations is another go-to-market strategy. The grooming products market in the U.S. is already witnessing the use of augmented reality (AR) and virtual reality (VR) tools as modes of personalized skincare. Additionally, consumers these days expect peer tutorials, and in-store digital try-on. To keep up with the trend, Sephora's Color IQ system and L'Oreal's sun exposure monitor patch are being marketed as technology-based products, which have been majorly driving the overall performance of the above-mentioned companies.

U.S. Women Grooming Market Report Highlights:

  • The growing popularity of the premium grooming skincare and haircare range has enabled manufacturers to introduce products in varying sizes to make them more travel-friendly. A growing number of consumers, especially millennials, have been experimenting with newer products as well
  • The hair care products segment is expected to witness substantial growth during the forecast period. the demand for hair care products across the U.S. is primarily boosted by the increased consumer demand for sustainable, chemical-free, and eco-friendly products, along with a surge in product developments based on contemporary market potentials
  • The online segment is expected to witness substantial growth during the forecast period from 2022 to 2030. The availability of a large variety of products on a single platform, door-step delivery, simple payment options, and heavy discounts are just a few of the advantages that e-commerce provides, which have significantly impacted people's buying habits

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation & Scope
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Information Procurement
    • 1.3.1. Purchased Database
    • 1.3.2. GVR's Internal Database
    • 1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
    • 1.3.4. Primary Research
  • 1.4. Information Analysis
    • 1.4.1. Data Analysis Models
  • 1.5. Market Formulation & Data Visualization
  • 1.6. Data Validation & Publishing

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Outlook
  • 2.2. Product Outlook
  • 2.3. Distribution Channel Outlook
  • 2.4. Regional Outlook

Chapter 3. U.S. Women Grooming Market Variables, Trends & Scope

  • 3.1. Market Introduction
  • 3.2. Women Skin Care Routine for Shaving and After Care
  • 3.3. Penetration & Growth Prospect Mapping
  • 3.4. Industry Value Chain Analysis
    • 3.4.1. Sales/Retail Channel Analysis
    • 3.4.2. Profit Margin Analysis
  • 3.5. Market Dynamics
    • 3.5.1. Market Driver Analysis
    • 3.5.2. Market Restraint Analysis
    • 3.5.3. Industry Challenges
    • 3.5.4. Industry Opportunities
  • 3.6. Business Environment Analysis
    • 3.6.1. Industry Analysis - Porter's
      • 3.6.1.1. Supplier Power
      • 3.6.1.2. Buyer Power
      • 3.6.1.3. Substitution Threat
      • 3.6.1.4. Threat from New Entrant
      • 3.6.1.5. Competitive Rivalry
  • 3.7. Roadmap of U.S. Women Grooming Market (Shaving)
  • 3.8. Roadmap of U.S. Women Grooming Market (Skin Care & Hair Care)
  • 3.9. Market Entry Strategies
  • 3.10. Impact of COVID-19 on the U.S. Women Grooming Market

Chapter 4. Consumer Behavior Analysis

  • 4.1. Demographic Analysis
  • 4.2. Consumer Trends and Preferences
  • 4.3. Factors Affecting Buying Decision
  • 4.4. Consumer Product Adoption
  • 4.5. Observations & Recommendations

Chapter 5. U.S. Women Grooming Market: Product Analysis & Estimates

  • 5.1. Product Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
  • 5.2. Skin Care
    • 5.2.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 5.2.2. Market estimates and forecast, by face cream & moisturizers, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 5.2.3. Market estimates and forecast, by cleanser & face wash, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 5.2.4. Market estimates and forecast, by sunscreen, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 5.2.5. Market estimates and forecast, by shaving lotion & cream, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 5.2.6. Market estimates and forecast, by hair removal cream, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 5.2.7. Market estimates and forecast, by others, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 5.3. Hair Care
    • 5.3.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 5.4. Fragrance
    • 5.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 5.5. Others
    • 5.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)

Chapter 6. U.S. Women Grooming Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
  • 6.2. Supermarkets & Hypermarkets
    • 6.2.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 6.3. Specialty Stores
    • 6.3.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 6.4. Online
    • 6.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 6.5. Others
    • 6.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)

Chapter 7. U.S. Women Grooming Market: Regional Estimates & Trend Analysis

  • 7.1. Regional Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
  • 7.2. U.S.
    • 7.2.1. Northeast
      • 7.2.1.1. Northeast Women Grooming Market Estimates And Forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.2.1.2. Northeast Women Grooming Market Estimates And Forecast, By Product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.2.1.3. Northeast Women Grooming Market Estimates And Forecast, By Distribution Channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.2.2. Southeast
      • 7.2.2.1. Southeast Women Grooming Market Estimates And Forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.2.2.2. Southeast Women Grooming Market Estimates And Forecast, By Product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.2.2.3. Southeast Women Grooming Market Estimates And Forecast, By Distribution Channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.2.3. Midwest
      • 7.2.3.1. Midwest Women Grooming Market Estimates And Forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.2.3.2. Midwest Women Grooming Market Estimates And Forecast, By Product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.2.3.3. Midwest Women Grooming Market Estimates And Forecast, By Distribution Channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.2.4. West
      • 7.2.4.1. West Women Grooming Market Estimates And Forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.2.4.2. West Women Grooming Market Estimates And Forecast, By Product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.2.4.3. West Women Grooming Market Estimates And Forecast, By Distribution Channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.2.5. Southwest
      • 7.2.5.1. Southwest Women Grooming Market Estimates And Forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.2.5.2. Southwest Women Grooming Market Estimates And Forecast, By Product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.2.5.3. Southwest Women Grooming Market Estimates And Forecast, By Distribution Channel, 2017 - 2030 (USD Million)

Chapter 8. Competitive Analysis

  • 8.1. Key global players, recent developments & their impact on the industry
  • 8.2. Key Company/Competition Categorization (Key innovators, Market leaders, Emerging players)
  • 8.3. Vendor Landscape
    • 8.3.1. Key company market share analysis, 2022

Chapter 9. Company Profiles

  • 9.1. Procter & Gamble
    • 9.1.1. Company Overview
    • 9.1.2. Financial Performance
    • 9.1.3. Product Benchmarking
    • 9.1.4. Strategic Initiatives
  • 9.2. Unilever
    • 9.2.1. Company Overview
    • 9.2.2. Financial Performance
    • 9.2.3. Product Benchmarking
    • 9.2.4. Strategic Initiatives
  • 9.3. Beiersdorf AG
    • 9.3.1. Company Overview
    • 9.3.2. Financial Performance
    • 9.3.3. Product Benchmarking
    • 9.3.4. Strategic Initiatives
  • 9.4. Colgate-Palmolive Company
    • 9.4.1. Company Overview
    • 9.4.2. Financial Performance
    • 9.4.3. Product Benchmarking
    • 9.4.4. Strategic Initiatives
  • 9.5. L'Oreal Group
    • 9.5.1. Company Overview
    • 9.5.2. Financial Performance
    • 9.5.3. Product Benchmarking
    • 9.5.4. Strategic Initiatives
  • 9.6. Johnson & Johnson Services, Inc.
    • 9.6.1. Company Overview
    • 9.6.2. Financial Performance
    • 9.6.3. Product Benchmarking
    • 9.6.4. Strategic Initiatives
  • 9.7. Coty Inc.
    • 9.7.1. Company Overview
    • 9.7.2. Financial Performance
    • 9.7.3. Product Benchmarking
    • 9.7.4. Strategic Initiatives
  • 9.8. IntiMD
    • 9.8.1. Company Overview
    • 9.8.2. Financial Performance
    • 9.8.3. Product Benchmarking
    • 9.8.4. Strategic Initiatives
  • 9.9. Evolution of Smooth (eos)
    • 9.9.1. Company Overview
    • 9.9.2. Financial Performance
    • 9.9.3. Product Benchmarking
    • 9.9.4. Strategic Initiatives
  • 9.10. Edge well Personal Care
    • 9.10.1. Company Overview
    • 9.10.2. Financial Performance
    • 9.10.3. Product Benchmarking
    • 9.10.4. Strategic Initiatives