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市場調査レポート
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1268847

米国の住宅用洗濯機市場規模・シェア・動向分析レポート、製品別(全自動、半自動)、容量別、技術別(トップロード、フロントロード)、流通チャネル別、セグメント別予測、2023年~2030年

U.S. Residential Washing Machine Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Fully Automatic, Semi-automatic), By Capacity, By Technology (Top Load, Front Load), By Distribution Channel, And Segment Forecasts, 2023 - 2030

出版日: | 発行: Grand View Research | ページ情報: 英文 75 Pages | 納期: 2~10営業日

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米国の住宅用洗濯機市場規模・シェア・動向分析レポート、製品別(全自動、半自動)、容量別、技術別(トップロード、フロントロード)、流通チャネル別、セグメント別予測、2023年~2030年
出版日: 2023年04月18日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 75 Pages
納期: 2~10営業日
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  • 図表
  • 目次
概要

米国の住宅用洗濯機市場の成長と動向:

Grand View Research, Inc.の新しいレポートによると、米国の住宅用洗濯機市場規模は2030年に92億4,650万米ドルに達すると推定され、2023年から2030年まで6.7%のCAGRで拡大すると予測されています。

米国国勢調査局と住宅都市開発省が発表した推計によると、2022年8月の新築一戸建て住宅の販売数は、2022年7月と比較して28.2%に増加しました。米国では世帯数の大幅な増加が成長の主な要因になると予想されます。さらに、都市化の進展と先進的で革新的な家庭用ソリューションの導入が、製品需要を促進すると予想されます。

水や電力といった天然資源の節約に関する消費者の意識も、市場関係者がエネルギー効率の高い全自動洗濯機を開発する機会を与えています。例えば、ENERGY STAR認定の衣類用洗濯機は、通常の洗濯機に比べてエネルギー使用量を約25%、水使用量を約33%削減しています。さらに、有名企業は米国の全自動洗濯機市場で成功するために研究開発費を増やしています。これは最終的に、洗濯プロセスをより簡単かつ効率的にする新製品や新技術の開拓につながります。

予測期間中、6~8Kgのセグメントが大きな成長を遂げると予測されています。より大容量の洗濯機は、AIやIoTなど、より直感的な機能を備えています。例えば、2022年1月、LGはデュアルヒートポンプドライヤーを搭載した新しいFX洗濯機と乾燥機を発売しました。新しいFXランドリーペアは、負荷サイズ、ファブリックタイプ、汚れのレベルを感知し、自動的に推奨量の洗剤を追加し、最適な洗浄のために洗濯サイクルを調整することができるカスタマイズされたパフォーマンスを提供します。

米国の住宅用洗濯機業界は、技術的な観点から、トップロード型洗濯機とフロントロード型洗濯機に分類されます。このうち、フロントロード式洗濯機は、フロントロード式洗濯機よりも安価で便利なため、依然としてこの分野の先鋒であり、目覚ましい普及率を誇っています。

また、上入れ式洗濯機には、余分な水分を蒸発させるための縦型パッキンや乾燥機があり、パッキンの縁にカビが発生する可能性が低くなっています。さらに、高齢者や慢性的な腰痛や関節痛をお持ちの方は、使い方が簡単な家庭用機器を好まれます。トップロード式洗濯機は、屈むことなく衣類の出し入れができるため、特定の年齢層の方に適した選択肢と言えます。

オフライン部門は2022年に主要なシェアを占め、市場を独占しました。General ElectricやWhirlpool Corporationを含む洗濯機の著名な企業は、流通チャネルとブランド認知を強化するために、世界各地でブランドショップを増やしています。主要メーカーは、顧客に純正品と手間のかからないサービスを提供するため、世界各地に専用店舗を開設しています。

さらに、主要メーカーは、顧客のオフラインでのショッピング体験を支援するために、フランチャイズ店やマーケティング代理店を立ち上げ、創造的なマーケティングと販売活動を展開しています。2022年5月、ワールプール社は、米国シカゴの中心部に位置するマーケティング組織WoW(World of Whirlpool)を立ち上げました。この創造的なマーケティング組織は、キッチンエイド、メイタグ、アマナブランドを含むワールプール社の北米ブランドポートフォリオ全体で作られました。

米国の住宅用洗濯機業界の主要プレーヤーは、Whirlpool Corporation、LG Electronics Inc.、GE Appliances、およびSamsung Electronics Co.Ltd.などです。これらの企業は、市場シェアを拡大するために、世界展開、パートナーシップ、買収・合併、新製品の開発・発売など、さまざまな手段を採用しています。

米国の住宅用洗濯機市場レポートハイライト:

  • 予測期間中、全自動分野が最も高いCAGRで成長すると推定されます。ライフスタイルの変化、多忙な日常生活、都市化などの要因に加え、技術の進歩により、全自動洗濯機が提供する特性である洗濯時の時間短縮のニーズが高まっています。
  • 米国では家族構成が大きいため、洗濯物の積載量が多く、より多くの衣類を収納できるフロントロードが適しています。このような要因が、今後数年間の製品需要を促進すると思われます。
  • オンライン部門は、予測期間中にCAGRが急上昇すると予測されています。オンラインチャネルが提供する高い利便性が、このセグメントの成長に貢献すると予想されます。

目次

第1章 調査手法と範囲

  • 市場セグメンテーションと範囲
  • 市場の定義
  • 情報調達
    • 購入したデータベース
    • GVRの内部データベース
    • 二次テクノロジーとサードパーティの視点
    • 1次調査
  • 情報分析
    • データ分析モデル
  • 市場の形成とデータの視覚化
  • データの検証と公開

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場の見通し
  • セグメント別の見通し

第3章 住宅用洗濯機市場の変数、動向および範囲

  • 市場系統の見通し
  • 業界のバリューチェーン分析
    • 原材料の見通し
    • 製造と技術の展望
    • 利益率分析
  • 市場力学
    • 市場促進要因の分析
    • 市場抑制要因分析
    • 市場機会
    • 市場の課題
  • 業界分析- ポーターのファイブフォース分析
  • 市場参入戦略

第4章 住宅用洗濯機市場:消費者行動分析

  • 人口統計分析
  • 消費者の動向と好み
  • 購買行動に影響を与える要因
  • 消費者向けサービスの導入動向
  • 主な観察と調査結果

第5章 住宅用洗濯機市場:製品の推定・動向分析

  • 製品変動分析と市場シェア、2022年と2030年
  • 全自動
  • 半自動

第6章 住宅用洗濯機市場:容量の推定・動向分析

  • 生産能力の変動分析と市場シェア、2022年と2030年
  • 6kg未満
  • 6~8kg
  • 8kg以上

第7章 住宅用洗濯機市場:技術の推定・動向分析

  • テクノロジー変動分析と市場シェア、2022年と2030年
  • トップロード
  • フロントロード

第8章 住宅用洗濯機市場:流通チャネルの推定・動向分析

  • 流通チャネルの変動分析と市場シェア、2022年と2030年
  • オンライン
  • オフライン

第9章 競合分析

  • 主要市場参入企業別最近の動向と影響分析
  • 会社の分類
  • 参加者の概要
  • 財務実績
  • 容量ベンチマーク
  • 企業の市場シェア分析、2022年(%)
  • 企業ヒートマップ分析
  • 戦略マッピング
  • このセクションで分析される主要企業のリストは次のとおりです
    • Whirlpool Corporation
    • Samsung Electronics Co. Ltd.
    • LG Electronics Inc.
    • AB Electrolux
    • GE Appliances
    • BSH Hausgerate GmbH
    • IFB Industries Ltd.
    • Panasonic Corporation
    • Midea Group Co. Ltd.
    • Hitachi, Ltd.
図表

List of Tables

  • 1. U.S. Residential Washing Machine Market - Key Market Driver Analysis
  • 2. U.S. Residential Washing Machine Market - Key Market Restraint Analysis
  • 3. U.S. Residential Washing Machine market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 4. U.S. Fully Automatic Residential Washing Machine market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 5. U.S. Semi-Automatic Residential Washing Machine market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 6. U.S. Residential Washing Machine market estimates and forecast, by capacity, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 7. U.S. Below 6 KG Residential Washing Machine market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 8. U.S. 6 to 8 KG Residential Washing Machine market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 9. U.S. Above 8 KG Residential Washing Machine market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 10. U.S. Residential Washing Machine market estimates and forecast, by technology, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 11. U.S. Top-load Residential Washing Machine market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 12. U.S. Front-load Residential Washing Machine market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 13. U.S. Residential Washing Machine market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 14. U.S. Residential Washing Machine market estimates and forecast through online channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 15. U.S. Residential Washing Machine market estimates and forecast through offline channel 2017 - 2030 (USD Million)
  • 16. U.S. Residential Washing Machines market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 17. U.S. Residential Washing Machines market estimates and forecast by product, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 18. U.S. Residential Washing Machines market estimates and forecast by capacity, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 19. U.S. Residential Washing Machines market estimates and forecast by technology, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 20. U.S. Residential Washing Machines market estimates and forecast by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 21. Competitive Landscape

List of Figures

  • 1. Residential Washing Machine market segmentation
  • 2. Information procurement
  • 3. Primary research pattern
  • 4. Primary research approaches
  • 5. Primary research process
  • 6. Market Snapshot
  • 7. Segment Snapshot
  • 8. Residential Washing Machine market - Penetration & growth prospect mapping
  • 9. Residential Washing Machine market - Value chain analysis
  • 10. Price trend analysis, 2018 - 2030
  • 11. Residential Washing Machine market: Porter's Five Forces analysis
  • 12. Residential Washing Machine market: PESTEL analysis
  • 13. Residential Washing Machine market: Product share (%) analysis, 2022 & 2030
  • 14. Residential Washing Machine market: Capacity share (%) analysis, 2022 & 2030
  • 15. Residential Washing Machine market: Technology share (%) analysis, 2022 & 2030
  • 16. Residential Washing Machine market: Distribution Channel share (%) analysis, 2022 & 2030
目次
Product Code: GVR-4-68040-057-5

U.S. Residential Washing Machine Market Growth & Trends:

The U.S. residential washing machine market size was estimated to reach USD 9,246.5 million in 2030 and is anticipated to expand at a CAGR of 6.7% from 2023 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. Sales of new single?family houses in August 2022 increased to 28.2% as compared to July 2022, according to estimates released by the U.S. Census Bureau and the Department of Housing and Urban Development. A significant increase in households in the U.S. is expected to be the primary driver of growth. Additionally, rising urbanization, combined with the introduction of advanced and innovative household solutions, is expected to drive product demand.

Consumer awareness regarding saving other natural resources such as water and power has also provided opportunities for market players to develop energy-efficient fully automatic washing machines. For instance, ENERGY STAR-certified clothes washers use about 25% less energy and 33% less water than regular washers. Additionally, well-known companies are increasing their R&D spending to prosper in the fully automatic washing machine market in the U.S. This ultimately leads to the development of new products and technologies to make the laundry process much easier and more efficient.

The 6 to 8 Kg segment is anticipated to register significant growth during the forecast period. Higher-capacity washing machines have more intuitive features such as AI and IoT. For instance, in January 2022, LG launched a new FX washer and dryer with a dual heat pump dryer. The new FX laundry pair delivers customized performance that can sense load size, fabric type, and level of soiling and then automatically adds the recommended amount of detergent and adjusts the wash cycle for optimized cleaning.

Based on technology, the U.S. residential washing machine industry is categorized into top-load and front-load washing machines. Among these, the front-load washing machine remains the segment spearhead and has an impressive penetration rate due to being less expensive and more convenient than the front-load machines.

Furthermore, top-load washing machines have vertical gaskets and dryers for evaporating excess water, which reduces the possibility of mold or mildew forming around the edge of the gasket. Furthermore, older people or those with chronic back pains and joint issues prefer household devices that are simple to use. Top load washers are an ideal option for loading and unloading clothes without having to bend, making them a good choice for people of a specific age.

The offline segment dominated the market by holding a major share in 2022. Prominent companies of washing machines, including General Electric and Whirlpool Corporation, have increased their brand stores across the globe to strengthen their distribution channel and brand recognition. Key manufacturers are opening exclusive stores across the globe to offer genuine products and hassle-free services to their customers.

Additionally, the leading manufacturers are developing creative marketing and selling efforts by launching franchise stores and marketing agencies to assist customers in their offline shopping experience. In May 2022, Whirlpool Corporation launched WoW (World of Whirlpool), a marketing organization located in the heart of Chicago in the U.S. The creative marketing organization was created across Whirlpool Corporation's North American brand portfolio, including KitchenAid, Maytag, and Amana brands.

Major players in the U.S. residential washing machine industry include Whirlpool Corporation, LG Electronics Inc., GE Appliances, and Samsung Electronics Co. Ltd. Various steps are adopted by these companies including global expansion, partnerships, acquisitions & mergers, development & launch of new products, and others to gain more share of the market.

U.S. Residential Washing Machine Market Report Highlights:

  • Fully automatic segment is estimated to grow at the highest CAGR over the forecast period. Factors such as lifestyle changes, hectic routines, and urbanization coupled with technological advancements have increased the need to save time while washing clothes, an attribute provided by fully automatic machines
  • The large size family structures in U.S. households require a higher loading capacity for washing clothes, which makes the front load a suitable option as it can hold more clothes load. This factor is likely to fuel product demand in the forthcoming years
  • Online segment is forecast to grow at a rapid CAGR over the forecast period. The high convenience provided by the online channels is anticipated to contribute to the growth of the segment

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation & Scope
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Information Procurement
    • 1.3.1. Purchased Database
    • 1.3.2. GVR's Internal Database
    • 1.3.3. Secondary Technology & Third-Party Perspectives
    • 1.3.4. Primary Research
  • 1.4. Information Analysis
    • 1.4.1. Data Analysis Models
  • 1.5. Market Formulation & Data Visualization
  • 1.6. Data Validation & Publishing

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Outlook
  • 2.2. Segmental Outlook

Chapter 3. Residential Washing Machine Market Variables, Trends & Scope

  • 3.1. Market Lineage Outlook
  • 3.2. Industry Value Chain Analysis
    • 3.2.1. Raw Material Outlook
    • 3.2.2. Manufacturing and Technology Outlook
    • 3.2.3. Profit Margin Analysis
  • 3.3. Market Dynamics
    • 3.3.1. Market Driver Analysis
    • 3.3.2. Market Restraint Analysis
    • 3.3.3. Market Opportunities
    • 3.3.4. Market Challenges
  • 3.4. Industry Analysis - Porter's Five Forces Analysis
  • 3.5. Market Entry Strategies

Chapter 4. Residential Washing Machine Market: Consumer Behaviour Analysis

  • 4.1. Demographic Analysis
  • 4.2. Consumer Trends & Preferences
  • 4.3. Factors Influencing Buying Behavior
  • 4.4. Consumer Service Adoption Trends
  • 4.5. Key Observations & Findings

Chapter 5. Residential Washing Machine Market: Product Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. Product Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
  • 5.2. Fully Automatic
    • 5.2.1. Fully Automatic market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 5.3. Semi-Automatic
    • 5.3.1. Semi-Automatic market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)

Chapter 6. Residential Washing Machine Market: Capacity Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. Capacity Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
  • 6.2. Below 6 KG
    • 6.2.1. Below 6 KG market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 6.3. 6 to 8 KG
    • 6.3.1. 6 to 8 KG market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 6.4. Above 8 KG
    • 6.4.1. Above 8 KG market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)

Chapter 7. Residential Washing Machine Market: Technology Estimates & Trend Analysis

  • 7.1. Technology Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
  • 7.2. Top Load
    • 7.2.1. Top Load market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 7.3. Front Load
    • 7.3.1. Front Load market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)

Chapter 8. Residential Washing Machine Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis

  • 8.1. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
  • 8.2. Online
    • 8.2.1. Residential Washing Machine market estimates and forecast through online channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 8.3. Offline
    • 8.3.1. Residential Washing Machine market estimates and forecast through offline channel, 2017 - 2030 (USD Million)

Chapter 9. Competitive Analysis

  • 9.1. Recent developments & impact analysis, by key market participants
  • 9.2. Company Categorization
  • 9.3. Participant's Overview
  • 9.4. Financial Performance
  • 9.5. CapacityBenchmarking
  • 9.6. Company Market Share Analysis, 2022 (%)
  • 9.7. Company Heat Map Analysis
  • 9.8. Strategy Mapping
  • 9.9. List of key companies analyzed in this section include:
    • 9.9.1. Whirlpool Corporation
    • 9.9.2. Samsung Electronics Co. Ltd.
    • 9.9.3. LG Electronics Inc.
    • 9.9.4. AB Electrolux
    • 9.9.5. GE Appliances
    • 9.9.6. BSH Hausgerate GmbH
    • 9.9.7. IFB Industries Ltd.
    • 9.9.8. Panasonic Corporation
    • 9.9.9. Midea Group Co. Ltd.
    • 9.9.10. Hitachi, Ltd.