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市場調査レポート
商品コード
1567069
オンライン小売の世界市場(~2028年)Global Online Retailing to 2028 |
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カスタマイズ可能
適宜更新あり
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オンライン小売の世界市場(~2028年) |
出版日: 2024年08月30日
発行: GlobalData
ページ情報: 英文 60 Pages
納期: 即納可能
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世界のオンライン小売の市場規模は、2024年から2028年にかけて6.3%nCAGRで拡大し、4兆1,420億米ドルに達すると予測されています。この成長は、小売業者の技術力を含むeコマース能力への投資や、国際的な参入企業の拡大によって促進されると予測されます。
アジア太平洋のオンライン小売セクターは、2023年のシェア42.7%を誇り、引き続き世界のオンライン小売市場をリードしています。同地域の迅速な拡大は、AmazonやWalmartをはじめとする著名小売企業の投資を集めています。
2023年、Amazonは引き続き世界のオンライン小売市場における優位性を主張し、前年の6.5%から6.9%の市場シェアを獲得しました。
当レポートでは、世界のオンライン小売市場について調査し、市場の概要とともに、2028年までの市場予測、チャネル別、地域別、カテゴリー別動向、消費者動向、競合情勢などをまとめています。
The global online retailing report provides analysis, market forecasts, consumer insight and retailer data in the global online retail market to 2028.
The global online market is forecast to showcase a CAGR of 6.3% between 2024 to 2028, reaching sales of $4,142 billion. This growth is anticipated to be fueled by investments in e-commerce capabilities, including retailers' technological capabilities, as well as the expansion of international players.
The Asia-Pacific online retail sector continues to lead the global online market, boasting a 42.7% share in 2023. The region's swift expansion has garnered investments from prominent retailers, including Amazon and Walmart.
In 2023, Amazon continued to assert its dominance in the global online retail market, capturing a market share of 6.9%, an increase from 6.5% in the previous year.