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市場調査レポート
商品コード
1486389
世界のショッピング動向:購買への影響要因Global Shopping Trends: Factors of Influence for Purchases |
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世界のショッピング動向:購買への影響要因 |
出版日: 2024年05月10日
発行: GlobalData
ページ情報: 英文 24 Pages
納期: 即納可能
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経済の先行き不透明感、地政学的緊張、インフレが続く中、消費者心理は主要国全体でネガティブな状態が続いており、価格への注目が続いています。
ソーシャルメディアが購買決定に与える影響はさまざまで、中国では約39.8%の消費者がプラットフォームによって左右されると感じており、影響力は大きいものとなっています。
当レポートでは、世界のショッピング動向について調査し、さまざまなセクターや国において、世界の消費者の購買意思決定に影響を与える主な要因や、消費者の優先順位の違いから利益を得ている小売業者のタイプ別のケーススタディなどをまとめています。
Understand the key factors influencing global consumers' purchasing decisions across different sectors and countries, and case studies of different retailer types that benefit from different consumer priorities.
The top five factors that influence consumers' purchasing choices are value for money, quality, price, discounts and promotions, and range.
Amidst economic uncertainty, geopolitical tensions, and persistent inflation, consumer sentiment remains negative across major economies, leading to a continued focus on price.
The impact of social media on purchasing decisions varies widely; it is highly influential in China, where around 39.8% of consumers feel swayed by platforms.