市場調査レポート
商品コード
1441159

パーソナルケアにおけるシルバー世代のニーズへの対応

Meeting the Needs of the Silver Segment in Personal Care

出版日: | 発行: GlobalData | ページ情報: 英文 30 Pages | 納期: 即納可能 即納可能とは

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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パーソナルケアにおけるシルバー世代のニーズへの対応
出版日: 2024年01月11日
発行: GlobalData
ページ情報: 英文 30 Pages
納期: 即納可能 即納可能とは
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

高齢化によって世界の消費者の状況は変化しており、ブランドは自社製品をカスタマイズする必要があります。

国連のデータによると、2017年と比較して、60歳以上の高齢者数は2050年には2倍以上、2100年には3倍以上になると予想されており、2017年には世界で9億6,200万人でしたが、2050年には21億人、2100年には31億人に増加すると予測されています。

高齢の消費者の多くは、自分の年齢を受け入れ、購入する製品を通じてそれを表現し、祝福しようとしています。包括性を促進し、固定観念に課題することで、ブランドはこの重要なシルバー層とより強いつながりを築くことができます。

当レポートでは、パーソナルケアにおけるシルバー世代のニーズへの対応について調査し、シルバー世代の概要とマーケティング動向、今後の見通しなどについてまとめています。

目次

  • シルバーセグメント
  • 対象を絞ったソリューション
  • 本格的マーケティング
  • ホリスティックエイジング
  • 今後の見通し
  • テイクアウト
  • お問い合わせ
目次

This report explores the changing consumer needs and attitudes around aging.

Aging populations are changing the global consumer landscape and brands need to tailor their products.

Scope

1) According to UN data, compared to 2017, the number of persons aged 60 or above is expected to more than double by 2050 and to more than triple by 2100, rising from 962 million globally in 2017 to 2.1 billion in 2050 and 3.1 billion in 2100.

2) Many older consumers accept their age and are looking to express and celebrate it through the products they buy.

3) By promoting inclusivity and challenging stereotypes, brands can build stronger connections with this important silver segment demographic.

Reasons to Buy

  • Understand the relevant consumer trends and attitudes that drive and support innovation success so you can tap into what is really impacting the industry.
  • Gain a broader appreciation of the fast-moving consumer goods industry by gaining insights from both within and outside of your sector.
  • Access valuable strategic take-outs to help direct future decision-making and inform new product development.

Table of Contents

Table of Contents

  • The Silver Segment
  • Targeted Solutions
  • Authentic Marketing
  • Holistic Ageing
  • What's Next?
  • Take-Outs
  • Contact Us