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市場調査レポート
商品コード
1773293

Frost Radar:アジア太平洋地域のカスタマーエクスペリエンス(CX)マネジメント、2025年

Frost Radar: Customer Experience Management in Asia-Pacific, 2025


出版日
ページ情報
英文 32 Pages
納期
即日から翌営業日
価格
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Frost Radar:アジア太平洋地域のカスタマーエクスペリエンス(CX)マネジメント、2025年
出版日: 2025年07月03日
発行: Frost & Sullivan
ページ情報: 英文 32 Pages
納期: 即日から翌営業日
GIIご利用のメリット
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概要

主要企業を刺激するベンチマーキングシステム - 新しい案件の流れと成長パイプラインを促進するイノベーション

顧客中心主義が重要視される中、カスタマーエクスペリエンス(CX)マネジメントは、オンボーディングから購入後のサポートに至るまで、すべてのタッチポイントと各インタラクションジャーニーを通じて、つながりのある体験を提供するための基盤となっています。

アジア太平洋地域の企業は、超パーソナライズされたエクスペリエンスの提供を目指し、デジタルテクノロジーへの投資を徐々に進めています。しかし、レガシーなインフラや運用プロセス、インタラクションの複雑さが、CXジャーニーのエンドツーエンドの自動化の妨げになっています。このような課題から、テクノロジーベースの変革とヒューマンタッチのバランスの取れたアプローチの必要性が浮き彫りになっています。

今日の企業が追求しているのはコスト削減だけではありません。エンドツーエンドのCXトランスフォーメーションを可能にし、スケーラビリティとアジリティを高め、コンプライアンスを強化するCXマネジメントサービスプロバイダーが求められているのです。サービスプロバイダーの成功の秘訣は、深い専門知識、業界に特化したCX機能、そして具体的なビジネス成果を提供できるかどうかです。サービスプロバイダーが単なるベンダーとしてではなく、パートナーとして行動するコンサルティング型のエンゲージメントが動向となっています。サービス提供モデル、人材、プロセス、テクノロジーを適切に融合させたプロバイダーは、市場競争において優位に立つことができます。

このFrost Radar(TM)では、200社を超えるグローバルおよびローカルな業界参入企業の中から、市場リーチ、ユーザーへの普及率、成長率、製品イノベーションを考慮し、最も重要なサービスプロバイダー18社を評価しています。

Frost & Sullivanは、業界内の多数の企業を分析します。リーダーシップやその他の特徴に基づき、さらなる分析対象として選ばれた企業は、10項目の成長とイノベーションの基準でベンチマークされ、Frost Radar(TM)での順位が明らかになります。Frost Radar(TM)に掲載された各企業の競合プロファイルを提示し、各企業の強みと、その強みに最も適したビジネスチャンスを考察しています。

目次

戦略的インペラティブと成長環境

Frost Radar(TM):アジア太平洋地域のカスタマーエクスペリエンス(CX)マネジメント、2025年

主要企業

  • Alorica
  • Altius Link
  • Concentrix
  • Everise
  • Firstsource Solutions
  • Foundever(R)
  • Hinduja Global Solutions
  • Infosys BPM
  • Probe Group
  • Startek
  • TDCX
  • Tech Mahindra
  • Teleperformance
  • TELUS Digital
  • Transcom
  • transcosmos
  • TTEC
  • VXI Global Solutions

ベストプラクティスと成長機会

Frost Radar分析

次のステップ:Frost Radarを活用して主要ステークホルダーに力を与える

  • Frost Radarに掲載される意義
  • CEOの成長チーム
  • 投資家
  • 顧客
  • 取締役会

次のステップ

免責事項

目次
Product Code: PFUL-76

A Benchmarking System to Spark Companies to Action - Innovation That Fuels New Deal Flow and Growth Pipelines

As customer-centricity takes center stage, customer experience (CX) management has become the foundation for delivering connected experiences across all touchpoints and throughout each interaction journey, from onboarding to post-purchase support.

Organizations in the Asia-Pacific region are gradually investing in digital technologies, intending to deliver hyper-personalized experiences. However, legacy infrastructure and operational processes, as well as the complexity of an interaction, can hinder the end-to-end automation of the CX journey. These challenges have highlighted the need for a balanced approach between technology-based transformation and the human touch.

Today's organizations pursue more than cost savings; they require CX management service providers that enable end-to-end CX transformation, increase scalability and agility, and boost compliance. The secret to a service provider's success is the ability to deliver deep domain expertise, industry-specific CX capabilities, and tangible business outcomes. Consultative engagements, in which service providers act as partners rather than just vendors, is a trend. Providers with the right blend of service delivery models, people, processes, and technologies will enjoy a competitive edge in the market.

From a field of more than 200 global and local industry participants, this Frost Radar™ evaluates the 18 most significant service providers considering market reach, user adoption, growth rates, and product innovation.

Frost & Sullivan analyzes numerous companies in an industry. Those selected for further analysis based on their leadership or other distinctions are benchmarked across 10 Growth and Innovation criteria to reveal their position on the Frost Radar™. The publication presents competitive profiles of each company on the Frost Radar™ considering their strengths and the opportunities that best fit those strengths.

Table of Contents

Strategic Imperative and Growth Environment

Frost RadarTM: Customer Experience Management in Asia-Pacific, 2025

Companies to Action

  • Alorica
  • Altius Link
  • Concentrix
  • Everise
  • Firstsource Solutions
  • Foundever(R)
  • Hinduja Global Solutions
  • Infosys BPM
  • Probe Group
  • Startek
  • TDCX
  • Tech Mahindra
  • Teleperformance
  • TELUS Digital
  • Transcom
  • transcosmos
  • TTEC
  • VXI Global Solutions

Best Practices & Growth Opportunities

Frost Radar Analytics

Next Steps: Leveraging the Frost Radar to Empower Key Stakeholders

  • Significance of Being on the Frost Radar
  • CEO's Growth Team
  • Investors
  • Customers
  • Board of Directors

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