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市場調査レポート
商品コード
1725023
Frost Radar:BPMサービス、2025年Frost Radar: Business Process Management Services, 2025 |
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Frost Radar:BPMサービス、2025年 |
出版日: 2025年04月04日
発行: Frost & Sullivan
ページ情報: 英文 28 Pages
納期: 即日から翌営業日
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主要企業を刺激するベンチマーキングシステム - 新しい案件の流れと成長パイプラインを促進するイノベーション
BPMまたはBPOサービス市場は、デジタルトランスフォーメーション、AIの導入、コスト最適化の圧力に後押しされ、成長を続けています。組織は、従来の労働裁定モデルから、自動化、AI主導のアナリティクス、顧客対応の超パーソナライゼーションによる成果ベースの契約へとシフトしています。デジタル時代の進展に伴い、組織はテクノロジー、財務・会計、信用・安全、カスタマーエクスペリエンス、サプライチェーン・調達、人事管理、ナレッジマネジメント、その他不可欠なビジネスプロセスのアウトソーシングをますます進めています。生成的AIやエージェント型AIを含むインテリジェントな自動化と人工知能(AI)は、BPMサービスの価値提案を変革し、根本的に再定義しています。
世界およびローカルITサービス、BPM、コンサルティング、コンタクトセンター、デジタルソリューションの企業が流入しているため、世界のBPMサービス市場は競争が激しく、断片化しています。サービスプロバイダーは、AI、データ分析、自動化を活用して定量化可能なビジネス価値を提供しながら、労働中心から技術優先のアプローチに移行しなければならないです。勝者となるのは、プラットフォーム主導のBPM、業界に特化したAIソリューション、エンドツーエンドのデジタルトランスフォーメーションを促進するアドバイザリーサービスに投資する企業です。
Frost & Sullivanは、業界内の多数の企業を分析します。リーダーシップやその他の特徴に基づいてさらに分析するために選ばれた企業は、10項目の成長とイノベーションの基準でベンチマークされ、Frost Radar(TM)での位置づけが明らかになります。本公開会社では、Frost Radar(TM)に掲載された各企業の強みと、その強みに最も適した機会を考慮した競合プロファイルを提示しています。
A Benchmarking System to Spark Companies to Action - Innovation That Fuels New Deal Flow and Growth Pipelines
The business process management (BPM) or business process outsourcing services market continues to grow, driven by digital transformation, AI adoption, and cost optimization pressures. Organizations are shifting from traditional labor arbitrage models to outcome-based engagements with automation, AI-driven analytics, and hyper-personalization of client interactions. With the advancement of the digital era, organizations are increasingly outsourcing their technology, finance and accounting, trust and safety, customer experience, supply chain and procurement, human resource management, knowledge management, and other essential business processes. Intelligent automation and artificial intelligence (AI) including generative AI and agentic AI are transforming and fundamentally redefining the BPM services value proposition.
The global BPM services market is competitive and fragmented because of the influx of companies in global and local IT services, BPM, consulting, contact center, and digital solutions. Service providers must transition from labor-centric to technology-first approaches while utilizing AI, data analytics, and automation to deliver quantifiable business value. Winners will be those that invest in platform-driven BPM, industry-specific AI solutions, and advisory services that facilitate end-to-end digital transformation.
Frost & Sullivan analyzes numerous companies in an industry. Those selected for further analysis based on their leadership or other distinctions are benchmarked across 10 Growth and Innovation criteria to reveal their position on the Frost Radar™. The publication presents competitive profiles of each company on the Frost Radar™ considering their strengths and the opportunities that best fit those strengths.